Projekt : BMW E30 325 Goes E30/M5 340 hk

E30Tompa Rörpulare
31 januari 2008 · 1 453 Inlägg

Hehe varmt kan ja väl inte säga att de e smile Lika varm ute som där inne! bara att de e vindstilla är en föredetta vagns förråd osv är ju en lada! men golvet e fräsch och gott om plats bara att de lite kyligt wink Men dom vantarna han har där kan ja tom ringa upp folk me på min sony eriksson w880i den smala fan så de e riktigt bra meck handskar!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
BMW E61 m5 (2007)
E30Tompa Rörpulare
31 januari 2008 · 1 453 Inlägg

http://www.garaget.org/gallery/archive/6606/245466_g3oepi.jpg
ska svetsas lite till smile

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Darkie dARKiE
31 januari 2008 · 5 031 Inlägg

ser riktigt bra ut, bra val med alpinevitt! Titta gärna in min gamla bmw "whiteangel" i galleriet den var alpine vit så läckert ^^

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
SpittaN Hobby-Skruvare
31 januari 2008 · 203 Inlägg

Ser ut som ett kul projekt lycka till

Syns man inte så finns man inte
Min projekttråd 240:n
Volvo 940 "Tuned by Daniel Cramer" (1991)
E30Tompa Rörpulare
31 januari 2008 · 1 453 Inlägg

Darkie -- Självklart har man kikat på den wink många ggr! synd att du sålde den.. Men nog kmr lite insperation därifrån lite undermedvetet smile

SpittaN -- Ja absolut är de skit kul, dock lite pengar att röra sig kring smile Men de e de värt wink Tack så mycket!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
bmw32
1 februari 2008 · 159 Inlägg

De e sånna här byggen man gillar smile

MVH

Hk is how hard you hit the wall, Nm is how far you take the wall whit you :)
Darkie dARKiE
1 februari 2008 · 5 031 Inlägg

E30Tompa skrev:
Darkie -- Självklart har man kikat på den wink många ggr! synd att du sålde den.. Men nog kmr lite insperation därifrån lite undermedvetet smile

SpittaN -- Ja absolut är de skit kul, dock lite pengar att röra sig kring smile Men de e de värt wink Tack så mycket!

hehe vad kul att höra. Jo det var jävligt synd saknar den otroligt mycket, men ville ha något "nytt just då" men snart bmw igen för min del smile

Ditt projekt kommer bli helgrymt lycka till i fortsättningen smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
E30Tompa Rörpulare
1 februari 2008 · 1 453 Inlägg

Bmw32 --- Kul och höra hoppas du inte blir besviken framöver då wink

Darkie --- Ja de hoppas ja! Ser fram emot de och tack så mkt! Kmr lite uppdateringar framöver i helgen!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
E30Tompa Rörpulare
1 mars 2008 · 1 453 Inlägg

Nu äntligen har de hänt lite smile igår fick ja äntligen lyfthjälp av grannen me han bobcat hehe allt gick relativt smidigt så nu blir de till att beställa plåt som brorsan skär ut på jobbet iom mallar han får! bilder kmr under helgen!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
cutlass
3 mars 2008 · 383 Inlägg

Inte vet jag vad en helg är för dej???..men för mej är den Fredag-Söndag..  P.s du sa att jag skulle hålla liv i tråden wink    ( Och OM du inte förstod vad jag syfta på så va de bilder.....)

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
E30Tompa Rörpulare
17 mars 2008 · 1 453 Inlägg

cutlass skrev:
Inte vet jag vad en helg är för dej???..men för mej är den Fredag-Söndag..  P.s du sa att jag skulle hålla liv i tråden wink    ( Och OM du inte förstod vad jag syfta på så va de bilder.....)

Svårt när bilderna ligger på mobilen och den inte vill ansluta till datorn wink men nu så

http://212.63.204.54/gallery/archive/6606/283426_0dkpbm.jpg
Nu va de bara anslutningen till hydra liken kvar!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
E30Tompa Rörpulare
17 mars 2008 · 1 453 Inlägg

http://212.63.204.54/gallery/archive/6606/283463_g5k9op.jpg
Försökte klura ut hurfan vi skulle ta oss till genom att lyfta ur motor utan att ta av grenröret som slickade fram axel iom gjorde de omöjligt att lyfta ur den me växelspaken kvar.. e hela slutade me att ja satt vinkelslipen i växel spaken och iom me löft ur den:) hehe

http://212.63.204.54/gallery/archive/6606/283471_1cynuc.jpg
Nu vart den helt fri! bara att lyfta upp den nu

http://212.63.204.54/gallery/archive/6606/283473_5mxh88.jpg
hehe ganka så vertikalt men var tvungen iom me grenröret

Senast redigerat av E30Tompa (17 mars 2008)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
cutlass
17 mars 2008 · 383 Inlägg

Ser bra ut det där, tur man inte ser så noga hur pass *bra/säkert/dåligt/osäkert?* bilen va upp pallad..spec när nån låg under å böka wink

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
E30Tompa Rörpulare
17 mars 2008 · 1 453 Inlägg

till slut så fick vi iaf bort den, så nu börjar lite fin lir i utseende mässigt samt nya skruvar och muttrar ska event lämna in massa delar till pulverlack så om nån har nån vette människa/ firma som dom kan tipsa om som inte tar multum för de så lägg gärna ett tips! hade gärna polerat upp massa delar men då det är en tysk och inte japanare som 200:an tidigare så blir de inge av de smile

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
DeWaked
13 maj 2008 · 51 Inlägg

död tråd!
*tråden låst*

cutlass
1 juli 2008 · 383 Inlägg

SERIÖST talat-..jag fick leta mej igenom 6 sidor innan jag fann denna! Synd att jag ska va å intresserad å engagerad som tjej då wink  Men hurru du innan du blir en toffel å lägger allt va dina tusen projekt är åt sidan så kan du väl klämma fram nån uppdatering me bilen?..eller.. inte? nähä...då håller jag me föregående talare *död tråd* tongue

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
zaile
24 september 2008 · 14 Inlägg

vart tog alla planer vägen nu då???yikes
mera mera big_smile

Golf GTI mk1 cab =)
Sierra 2.9"T"
Skogenracing is the shit
Rquired Allmänt envis
24 september 2008 · 12 512 Inlägg

Fy fan den här står rätt långt upp på listan över de optimala Bmw bilarna wink

Vill se mer, vart tog du vägen big_smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
BboyLuna
24 april 2009 · 261 Inlägg

vart tog du vägen fan detta kommer bli perfekt..fan man får inspiration!

Me-BboyLuna
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang