Mds VS Gas

Kenny-83 Företagare & YouTuber
11 juli 2006 · 1 940 Inlägg

Jag var och kolla på mds hemsida och dom hade ett kit för ungefär 1000kr, sen såg jag att dls säljer ett kit med "samma saker" (6.5"+diskant) för 1500, skulle ni våga påstå att det är 1.5x så bra saker som mds?, Kollade även in Gas som ligger på 500-600kr för "samma saker", skulle ni då kunna påstå att dls är 3x så bar som gas? smile hur ställer sig DLS gämtimot Gas och Mds?

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
timpan_87
11 juli 2006 · 781 Inlägg

Aga_Diff skrev:
Köpte MDS (värsta?) 8" subbar till en 3-kammarlåda jag hade förut, Dom höll inte ens i 24-timmar!  dom gick isär helt och hållet! Jag spelade ganska lågt och inte allt för kraftfullt... Shiit, han ju inte ens "spela in" dom... Sen när jag gick tillbaks med grejjerna skrattade dom bara, han tyckte det var fel på hela min stereo, för deras grejjer har det aldrig vart något fel på! eeh, märkligt att deras basar inte håller när mina DLS OA12 har hållt i 3år, och låter fortfarande Jävligt bra med tanke på behandlingen under dom 3 åren!

MDS är bajs, GAS är bättre, men inget av dom är ju några värsting prylar...
Tack för mej

hattjo prosit.. hum alla grejer kan gå sönder oavsett märke.. va ja vet bruka dom vara hjälpsamma.. iallafall nere i malmö.. men som sakt.. hade alla gillat samma saker hade det bara funnits en pizza wink

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
11 juli 2006 · 3 519 Inlägg

Mitt tycke om MDS är inte heller så bra. Jag har haft 4st MDS fanatic power serien. Och har lyckas bränna allihopa sad GAS däremot gillar jag. Ska själv köpa GAS SILVER/PRO till min bil. Men MDS säljer även JL AUDIO och det är ju ett helt klart bra märke. Men smakar det så kostar det wink JL är DYYYRT!!!
Lycka till

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang