Bygga in Pioneer basar i Volvo 245....

Flanders
17 juli 2006 · 14 Inlägg

Har fått en uppgift av en kompis,jag skall bygga in 6st 10 tummare av märket pioneer Acc W256, i hans volvo 245:a..Min fråga är:Är det någon här som vet nåt om just dom basarna?är det verkligen något tryck i dom och hur är effekt hanteringen?har personligen aldrig använt dom i något av mina byggen..Skulle vara bra att veta,innan han köper dom,så han slipper bli missnöjd..Mvh/Flanders

SwIng
17 juli 2006 · 100 Inlägg

Flanders skrev:
Har fått en uppgift av en kompis,jag skall bygga in 6st 10 tummare av märket pioneer Acc W256, i hans volvo 245:a..Min fråga är:Är det någon här som vet nåt om just dom basarna?är det verkligen något tryck i dom och hur är effekt hanteringen?har personligen aldrig använt dom i något av mina byggen..Skulle vara bra att veta,innan han köper dom,så han slipper bli missnöjd..Mvh/Flanders

just de basarna vet jag inte men i övrigt är pioneer ett himla bra märke när det gäller ljudkvalitét!
vad ligger dom på för pris, prisklassen talar ju för sig tongue

ursäkta att jag lånar tråden lite, men vet du/någon hur länge man ska spela in sina nya högtalare?

Flanders
18 juli 2006 · 14 Inlägg

Låna på du = ) Prisklassen är ganska låg ca 1000kr st..Har bara använt snäppet dyrare personligen men alltid blivit riktigt nöjd...Hur länge man spelar in sina högtalare,har jag aldrig brytt mej om,så jag vet inte om det finns nån grundregel för det..Sorry

SwIng
18 juli 2006 · 100 Inlägg

Flanders skrev:
Låna på du = ) Prisklassen är ganska låg ca 1000kr st..Har bara använt snäppet dyrare personligen men alltid blivit riktigt nöjd...Hur länge man spelar in sina högtalare,har jag aldrig brytt mej om,så jag vet inte om det finns nån grundregel för det..Sorry

det beror på vilken finsmakare din polare är wink men jag skulle inte säga nej till pioneer basar för tusenlappen styck! de spelar nog på riktigt bra, finns det någon sida som man kan kika närmare på dessa basar innan jag säger för mycket? tongue

Flanders
18 juli 2006 · 14 Inlägg

BRC.SE hittade han dom på...

Flanders
18 juli 2006 · 14 Inlägg

Han är inte direkt nån finsmakare,men visst vill han att de ska låta rent och bra,men det är tryck han mest är ute efter

ironhead volvoraggare
18 juli 2006 · 4 776 Inlägg

ett tips är ju att fråga lars k han borde ha en hemsida

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang