Epa raggare

keffy89 Saab
10 maj 2009 · 344 Inlägg

+1 håller med dig xenopsy,     Gillar inte epa raggare spec mkt, men många av dom är ju faktiskt kunniga, sen  som du säger så finns det massa brudar som lägger upp bilder på sig själva och inte har någon bil, det är trotts allt en BIL sida,

Antonnnish
10 maj 2009 · 18 Inlägg

Ta bort varenda jävla "epa-raggare" och detta kommer bli ett snuskigt tråkigt forum. Minst 20.000 av alla som är medlemmar är under 18.... Folk säger att man ska rapportera hit och dit. Vadfan! Skärp er. Sköt ditt så sköter dom sitt! btw(by the way) Jag fyller år idag smile

Simma lugnt pojkar/flickor och håll er på det grunda wink

bmx
10 maj 2009 · 7 100 Inlägg

och vissa som klagar på epa raggare har säkert vart de själv så ;P

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
xenopsy N/A
10 maj 2009 · 141 Inlägg

"GARAGET.ORG Sveriges största community för motorentusiaster". Det säger väl allt. Bara man sköter sig.

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
12 juni 2009 · 5 753 Inlägg

Här har ni en a-traktor till..
http://www.garaget.org/?car=145620

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
breesladd SKÅNING
12 juni 2009 · 1 215 Inlägg

_Glenne_ skrev:
Här har ni en a-traktor till..
http://www.garaget.org/?car=145620

finns ju igentligen inget konkret att det är en epa men visst jag fattar hur du menar och tror att det är en epa vilket jag också gör, och det problemet är ju ganska lätt löst eftersom att det inte är tillåtet att lägga upp epa/A traktorer på garaget ¨å är det ju bara till att rapportera om du inte gillar det

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig
Volvo V70 2.4D CLASSIC "Barnvagns räsern" (2007)
Volvo 244 GL, nu med Turbo "Reggad med B230FT" (1988)
joonte_ got stance?
12 juni 2009 · 546 Inlägg

dom som sköter sig och inte laddar upp bilder på en massa epor kan gärna vara här.
annars finns det ett forum för epatraktorer sök på googe så hittar ni det.

夢の力
Honda Civic "EK3" (1998)
Rquired Allmänt envis
12 juni 2009 · 12 512 Inlägg

alexm- skrev:

_Glenne_ skrev:
Här har ni en a-traktor till..
http://www.garaget.org/?car=145620

finns ju igentligen inget konkret att det är en epa men visst jag fattar hur du menar och tror att det är en epa vilket jag också gör, och det problemet är ju ganska lätt löst eftersom att det inte är tillåtet att lägga upp epa/A traktorer på garaget ¨å är det ju bara till att rapportera om du inte gillar det

Lite mystiskt att han täcker över regnr fram perfekt med vit färg innanför linjerna men bara gör en stor vit fyrkant därbak, ungefär av samma storlek som LGF-skylten tongue

Annars håller jag med;

xenopsy skrev:
"GARAGET.ORG Sveriges största community för motorentusiaster". Det säger väl allt. Bara man sköter sig.

Att så länge folk sköter sig skall sidan vara öppen för motorentusiaster i alla åldrar...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
13 juni 2009 · 5 753 Inlägg

Det ÄR en a-traktor, har sett den i verkligheten på stan, så det är inga gissningar från min sida smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Knugcab
13 juni 2009 · 5 111 Inlägg

Vet inte om jag tycker att det gör så mycket... Viktigast är väl att man kan sköta sig, om man då har en A-traktor eller en Rolls Royce av 2009 års modell må väl då inte spela någon större roll... Ser många här som har riktiga bilar, ibland av finare och dyrare slag också, som inte kan sköta sig heller... Att hänga ut folk med traktorer på det sättet vet jag väl inte om det är rätt... Däremot säger ju reglerna att här inte ska ligga några traktorer och det får man ju så klart ta och följa...

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
Emilius Avstängd
13 juni 2009 · 1 714 Inlägg

jag fattar inte varför epor inte får vara med? dem brukar väl också stå i GARAGET
jag hade hellre sett på epor än tråkiga jäkla volvokombis med chiptrim och nya fälgar..

FL3JM Inga konstigheter
13 juni 2009 · 2 064 Inlägg

Man borde ju tillåta hojjar framför EPA-kärror. Finns ingen vettig förklaring till varför man inte ska få lägga upp sin hoj här.

Rquired Allmänt envis
13 juni 2009 · 12 512 Inlägg

FL3JM skrev:
Man borde ju tillåta hojjar framför EPA-kärror. Finns ingen vettig förklaring till varför man inte ska få lägga upp sin hoj här.

Håller med, hoj om något finns ju i Garaget som ett komplement till bilen. Å andra sidan förs det ju dialoger (läs tjatas på wink ) med Chrizz om en MC-del...

Vi får väl hoppas!

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang