Foto: Toyota Supra ( ABflug s900 Widebody )

MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
1 juli 2009 · 5 650 Inlägg

gillar verkligen den blå lacken=D

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
Eddiie Bmw Fanatiker
1 juli 2009 · 292 Inlägg

Måste på breddare fälgar och däck ! Minst 315 däck big_smile

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
Koop
1 juli 2009 · 1 867 Inlägg

Go_sideways skrev:

Arkaj skrev:
Akta passformen...

Hur menar du då?

Passformen runt alla luckor är katastrof, baklucka, huv, dörrar.
Jag kommer verkligen inte överens med detta paketet, tycker verkligen inte det är snyggt.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
Arkaj
1 juli 2009 · 239 Inlägg

Go_sideways skrev:

Arkaj skrev:
Akta passformen...

Hur menar du då?

Bild 3. Dörren vs resten av bilen
Bild 14. Huven vs resten av kittet.

Synar du bilder och inte bara tittar på helheten ser du den sjukt dåliga passformen.
Och detta är bara genom lite bilder. Kan tänka mig hur det ser ut i verkligheten.

MaxDelux
1 juli 2009 · 79 Inlägg

Arkaj skrev:

Go_sideways skrev:

Arkaj skrev:
Akta passformen...

Hur menar du då?

Bild 3. Dörren vs resten av bilen
Bild 14. Huven vs resten av kittet.

Synar du bilder och inte bara tittar på helheten ser du den sjukt dåliga passformen.
Och detta är bara genom lite bilder. Kan tänka mig hur det ser ut i verkligheten.

Halloj.

Jag är nog beredd att hålla med dig om passformen och då menar jag inget illa.
Alla har olika smak.
Om jag ska kommentera bilderna så tycker jag det saknas skärpa i dom flesta fallen.
En viss utbrändhet i bilderna syns. Kan tänka mig att en del av dom är tagna mitt på dagen eller senare på efter middagen.

Skulle vara intressant och veta vad du har för inställningar på kameran och vad du prioreterar för fokusområde.

Mvh
MaxG

Välkommna till min sida...
Kommentera gärna bilder som du tycker om och ge befogad kritik.
MvH
MaxG
fotografKD "MOTORBILD"
1 juli 2009 · 117 Inlägg

MaxDelux skrev:

Arkaj skrev:

Go_sideways skrev:

Hur menar du då?

Bild 3. Dörren vs resten av bilen
Bild 14. Huven vs resten av kittet.

Synar du bilder och inte bara tittar på helheten ser du den sjukt dåliga passformen.
Och detta är bara genom lite bilder. Kan tänka mig hur det ser ut i verkligheten.

Halloj.

Jag är nog beredd att hålla med dig om passformen och då menar jag inget illa.
Alla har olika smak.
Om jag ska kommentera bilderna så tycker jag det saknas skärpa i dom flesta fallen.
En viss utbrändhet i bilderna syns. Kan tänka mig att en del av dom är tagna mitt på dagen eller senare på efter middagen.

Skulle vara intressant och veta vad du har för inställningar på kameran och vad du prioreterar för fokusområde.

Mvh
MaxG

Tja!


Vi fottade efter kl 19.00 . Jag fottar med en D60 o körde på en vanlig inställning då . Utan blixt eller något visar den .. I med att ja nt kan så mycket om inställningar o kan nt lära mig sjäv så kör ja med de som blir bra . Eller de blir ju nt världens bästa bilder. men ja kan inte mycket om inställningar .

MVH kevin

Fotograf
Karlss0n Lageransvarig/Montör
1 juli 2009 · 378 Inlägg

Riktigt snygga bilder på en nice bil , Ingen större fantast utav plastraketer men denna var riktigt nice .
Förresten , Nån som vet var man kan hitta sådan toning ?

___
\__
___o__|
Happytart
2 juli 2009 · 342 Inlägg

Härligt med någon som vågar sig på det här kittet! Fint att se en Supra som inte ser ut som alla andra... Bilderna på den var kanske inte riktigt top notch, men bilen ser riktigt bra ut iaf.

Gujen
3 juli 2009 · 406 Inlägg

Prova fota med lite skärpedjup, bilderna ser rätt plattaut. Fartbilden snett bakifrån var snygg!

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang