Angående: Årets sista Inofficiell Garaget-träff i FALUN ÄR HÄR MED INSTÄLLD Pga. inget intresse utav folket.

RobstaH1 Boys always go faster
18 september 2009 · 425 Inlägg

Fraider skrev:
Jag kommer upp på Faluträffen iallafall wink kom igen nu, visst de blev en hel del träffar denna helg som krockade men ändå.

Ica maxi/Plantagen 20:00 Lördag

håller med till, dom som vill kan vl komma så får vi la göra ngt av det! palla blåsa av det såhär nära jokern! :o
jag kommer då iallafall åka upp till falun islt för gävle!

Det är när det går över 200 , som livet börjar bli spännande....
Min projekt-tråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=210317
Volvo 740 Turbo "So-Fine Englund Edition" (1990)
Volvo 945 LTT "Turbo-Skåpet" (1997)
Jokern023 The Joker,
18 september 2009 · 463 Inlägg

jag har bokat in det men känns så tråkigt när folk helt PLÖTSLIGT ska klaga när dom vart tyst hela sommaren, så ni / vi som vill i falun kan väll mötas kl 20 ändå men såfall inte nån officiell träff lr va vi ska säga.

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
Erken rb26dett
18 september 2009 · 136 Inlägg

kommer jag oxå! hellre det än att sitta och gnida till gävle.
mvh/Eric

"anti antispinn"
Jockey Ny dag Nya möjligheter
18 september 2009 · 42 Inlägg

Yes! Ses på ica maxi parkeringen 20.00 alla! big_smile kan nog bli en kanon kväll ändå!

Corsa_rst
18 september 2009 · 94 Inlägg

Jokern023 skrev:

Corsa_rst skrev:
Jag skulle inte vilja säga att de är dålig stil. De är ju folks egen vilja som styr.
Och jag säger som många andra att träffarna i Falun var dåliga de här året, och den största anledningen är att man haft alldeles för många så folk tröttnar på att höra: "Åh de är garaget träff i Falun IGEN.."

Jag hade själv tänkt ge träffen en sista chans, men med så mycket velande i tråden så bär de mot Gävle för mig med, och jag ska dit med lite leveranssaker samtidigt isf.

Förrförra året var de 2st stora träffar i Falun, de var ju mycket bättre, kolla hur mycket folk de kom då! Trots väder och vind. De var iaf vad jag var på då.

Sen att en person fixar en träff är inget att skylla på, de är datum och intresse som lockar folk, inte att de är 30st som anordnar.

Ett tips till nästa sommar kan ju vara att man sätter sig och gör en sjysst inbjudan på första sidan i tråden om att de kommer bli en riktigt stor garageträff.

Bara en liiten tanke från mig.

min tanke med att ha många träffar va att vi bilfolket skulle ha nånting att göra och ta vara på sommaren som dom flesta i slutändan också klagar att det inte hände allt för mkt på sommaren, men nu vet jag att det inte lönar sig att försöka göra nånting då folk kastar "skit" på en när man försöker få nånting att hända i den här döda delen av universum...men då tycker jag som jag skrev att folk som klagar kan ta tag i det nästa sommar istället för att bara sitta å rulla tummarna å sen komma efteråt å klaga.

MvH Jokern023

Jag kastar inte skit på någon.. Men du verkar ta åt dig rätt bra..??

Jag har varit på väldigt många träffar i sommar. MEN, dom är inte varannan fredag typ.

Nästa sommar kommer de hända en hel del som redan är planerat att ske, så de är väl att vänta tills de börjar bli varmt igen.

Och visst är de bra att de finns saker att göra, men de blir lätt för mycket. Kolla bara på onsdagsträffarna vi hadei blge ett tag, de funkar 3-4ggr max, sen tröttnar folk då man är ute och åker varje kväll ändå.

Så nu tar vi de lilla lugna och så åker var och en på sista sommarträffen, så får vi hoppas på ett bra 2010!

big_smile

Bredda bilen annars byt!!
Opel Corsa A GSI turbo "Spoonwee performance" (1991)
Jokern023 The Joker,
19 september 2009 · 463 Inlägg

det blir ju självklart att man tar åt sig som man är "arrangör" av träffen när folk klagar lr skulle du inte gjort det om folk börjar klaga?,

jo men när jag la upp tanken om många träffar va folk å gött med mkt träffar men det ändras väll som grannens dotter byter kläder typ...

jo jag tycker också vi glömmer allt å satsar på vintern 09 nu istället:)

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
Stardream
19 september 2009 · 71 Inlägg

vad ska jag då göra i kväll sad då måste jag ju hitta på nå annat sad


https://www1.garaget.org/gallery/archive/13953/766490_2zh9p1.jpg

Jokern023 The Joker,
19 september 2009 · 463 Inlägg

vi kommer träffas fortf, men kanske inte hur mkt folk som helst men träff å lite skitsnack blir det nog:)

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
Frayze
19 september 2009 · 727 Inlägg

Jokern: Vi ses snart! cool

Verka va mycke skitsnack nu, så de som gnäller:

Ge fan i å åk dit då, ingen som håller en pistol mot palten och säger att ni måste åka dit! Jag tycker det är skit bra att nån överhuvudtaget försöker göra nåt åt saken, hellre en liten träff än ingen alls.

Projekt tråden för turbo bygget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=157966
NETTAN Girls go fast
19 september 2009 · 893 Inlägg

kikar nog förbi ett tag, ska mata hungriga hästar nån gång med :p

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
aha_100
19 september 2009 · 535 Inlägg

Hade inte sett tråden, en kompis ringde och sa att de va en del folk uppe på maxi så åkte dit. Men kom lite sent. Precis när ja kom drog typ alla ner på stan tongue

RobstaH1 Boys always go faster
19 september 2009 · 425 Inlägg

Blev lite bilar iaf! (Y)

Det är när det går över 200 , som livet börjar bli spännande....
Min projekt-tråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=210317
Volvo 740 Turbo "So-Fine Englund Edition" (1990)
Volvo 945 LTT "Turbo-Skåpet" (1997)
Jockey Ny dag Nya möjligheter
19 september 2009 · 42 Inlägg

småtrevligt faktiskt! men bilen gick inge vidare...sad

Jokern023 The Joker,
19 september 2009 · 463 Inlägg

skitsamma om bilen gick bra lr inte;D vi fick ses iaf:) å ha trevligt ett tag, gävle träffen vara ju inte heller så länge så;D

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
RoLi
20 september 2009 · 68 Inlägg

Fick ju ut och rasta den röda en sväng iaf smile

Frayze
20 september 2009 · 727 Inlägg

Tack grabbar och tjejer för träffen! blev ju bra! Höjdpunkten var ju när fjuniga frippe försökte göra  burnout med bögpulkan sin borta vid plantagen entrén lol Ser fram emot vårens alla möjligheter nu!

Projekt tråden för turbo bygget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=157966
Jokern023 The Joker,
20 september 2009 · 463 Inlägg

håller med smile men höjdpunkten hade varit om han hade tappat bromsen mer än vad han gjorde vid vissa tillfällen

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
WeDo
20 september 2009 · 3 390 Inlägg

Låser här då eventet är inställt (?) eller har varit.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang