Behöver lite hjälp med en polisradio

Zerox1
29 oktober 2009 · 400 Inlägg

Hej det är så att jag har en polisradio som man har inom hus jag skulle vilja få igång den. men vad är det för koder man måste knappa in har i södemanland. eller hur får jag det att fungera jag vet tyvärr inte vad det är för mäske på den just nu

Zerox
Louksor
29 oktober 2009 · 1 915 Inlägg
V70N 2.5T -05
V70XC 2.4T -01
SevilleDiesel
29 oktober 2009 · 152 Inlägg

Det är väl inget som används längre? Har inte alla utryckningsfordon gått över till nåt nytt digitalt system (vad det nu hette igen)?

Att trimma en motor är lätt-att få den att hålla är svårare.Att börja i rätt ände är det tråkigaste....
Intag av kubiktum kan leda till livslångt beroende!
Mortalis VW-nörd?
29 oktober 2009 · 4 332 Inlägg

SevilleDiesel skrev:
Det är väl inget som används längre? Har inte alla utryckningsfordon gått över till nåt nytt digitalt system (vad det nu hette igen)?

Rakel, stämmer att alla ska ha gått över till de, i år senast väl?

Louksor
29 oktober 2009 · 1 915 Inlägg

många städer som fortfarande använder s70 & s80.

Mortalis skrev:

SevilleDiesel skrev:
Det är väl inget som används längre? Har inte alla utryckningsfordon gått över till nåt nytt digitalt system (vad det nu hette igen)?

Rakel, stämmer att alla ska ha gått över till de, i år senast väl?

Senast redigerat av Louksor (30 oktober 2009)

V70N 2.5T -05
V70XC 2.4T -01
NioTre
29 oktober 2009 · 95 Inlägg

som dom andra redan har sagt, dom flesta har gått över till Rakel!

Zerox1
30 oktober 2009 · 400 Inlägg

okej men jag tror inte dom har gjort det i nyköping en, då det var en som hade polisradio och jag hörde lite utav vad som hände i nyköping den dagen.
men finns det någon möjlighet att man kan lyssna av rakel också. finns det någon typ som en polis radio bara att man använder sig utav samma digitala system som dom hoppas ni förstår vad jag menar. wink

Zerox
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
30 oktober 2009 · 6 170 Inlägg

Zerox1 skrev:
okej men jag tror inte dom har gjort det i nyköping en, då det var en som hade polisradio och jag hörde lite utav vad som hände i nyköping den dagen.
men finns det någon möjlighet att man kan lyssna av rakel också. finns det någon typ som en polis radio bara att man använder sig utav samma digitala system som dom hoppas ni förstår vad jag menar. wink

Ja visst kan du köpa ett Rakel-kompatibelt radiosystem för någon tusenlapp (med många nollor på) och installera i bilen men har du inte koden till polisens system så lär du höra mer genom att avlyssna yttre rymden med en tom dassarulle....

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang