Basen slår av sig själv?!?

caboom89
19 mars 2010 · 67 Inlägg

DaAddez skrev:
Huvudenhet.. Stereo! HeadUnit på engelska:P

Haha okej:p:p Funderade på att lämna in den på garantin men drygt som fan att behöva vänta i 4 veckor på att få tillbaka den. skulle tydligen ta så lång tid på media markt.

Saab 9-3 Aero Coupé -02
Finns det nåt fånigare än en bil som ser snabb ut och gör 0-100 på en industrisemester?
Frissan
19 mars 2010 · 4 693 Inlägg

caboom89 skrev:

Softis skrev:
Basen ska det inte vara, men testa en annan HU

E kanske dum nu men, HU?

Oj sorry, orkade inte skriva stereo roll

Booyakasha!
JaggaChafen Tesla Senior Technician
19 mars 2010 · 2 307 Inlägg

Basen måste ju få efekt för att slå

Så antingen e det nått knas med slusteget eller så ger din stereo ut konstiga sinaler.. Eller så e det en kabel som glappar

Kan bli så om det glappar i lågnivån. kolla såpeciellt bakom stereon brukar j uva ganska trångt där nar man trycker in allt så e det ganska lätt att nått inte sitter helt bra

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
caboom89
19 mars 2010 · 67 Inlägg

JaggaChafen skrev:
Basen måste ju få efekt för att slå

Så antingen e det nått knas med slusteget eller så ger din stereo ut konstiga sinaler.. Eller så e det en kabel som glappar

Kan bli så om det glappar i lågnivån. kolla såpeciellt bakom stereon brukar j uva ganska trångt där nar man trycker in allt så e det ganska lätt att nått inte sitter helt bra

har ju inte kollat bakom stereon, men tycker det är konstigt då det bara händer på låg volym

Saab 9-3 Aero Coupé -02
Finns det nåt fånigare än en bil som ser snabb ut och gör 0-100 på en industrisemester?
JaggaChafen Tesla Senior Technician
19 mars 2010 · 2 307 Inlägg

Kan ju va så att det bara å då du hör det

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
M_icke_
19 mars 2010 · 3 466 Inlägg

Tänk på att det brukar vara ganska trångt bakom stereon, har lågnivån legat i kläm så finns de risk att den har skador invändigt. De problemet hade jag, gav exakt samma symptom.

Du kan ju alltid ta ut stereon och testa dra en annan lågnivå löst och koppla in den på steget. Händer inget då så är det lågnivåsladden som är kass.

"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"
Gamle_Rasken Inget mer, inget mindre!
19 mars 2010 · 90 Inlägg

Sj hade jag detta problemet i min första bil. och felat var i stereon. (tror jag) för jag bytte stereo och sen hände det aldrig igen smile

Det är inte farten som dödar utan smällen
Its not the fart that kills, its the smell
caboom89
19 mars 2010 · 67 Inlägg

Gamle_Rasken skrev:
Sj hade jag detta problemet i min första bil. och felat var i stereon. (tror jag) för jag bytte stereo och sen hände det aldrig igen smile

okej, ja får kanske lämna in den där kag köpte den och låta dem kolla på det då

Saab 9-3 Aero Coupé -02
Finns det nåt fånigare än en bil som ser snabb ut och gör 0-100 på en industrisemester?
ChriZtoffer GAS democar 2018!
19 mars 2010 · 8 744 Inlägg

En resistansmätning säger egentligen ingenting om hur bra jorden är, strömmen som multimetern skickar vid en resistansmätning är jätteliten. Se över jorden riktigt en gång! Koppla bort lågnivån från steget och ta sen lös jodkabeln och kolla hur pass den sitter mot bilens plåt.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang