Iriterande blocket annonser

trippelturbo Trucker
9 juni 2010 · 2 710 Inlägg

_zigge_ skrev:

Severin skrev:
Nåt som irriterar mig är när dom skriver typ " BMW M3, optik " bla bla bla osv, så klickar du på bilen så är det en 320 lr 325 som inte ens HAR m-paket.. hahaha så töntigt, eller när man söker volvo S60r så kommer massa vanliga s60 upp.. Samma sak med bmw m5 och alla dom lite roligare bilarna, märkte för nån dag sen att om man även söker på Audi S4 eller RS4 så får man upp en jäkla massa A4or 1.8T... IRRITERANDE, LÄR ÄR VILKEN BIL NI HAR !

Det kan ju faktiskt vara en som har S4 eller Rs4 fälgar på bilen. Då kommer dom upp om man skriver ut det!

Precis!

Exempel: 58st BMWägare har nämt volvo i sin annons.. o då kommer dessa upp om man bara skriver volvo.

Fart missbrukare
ichibon mmm, blåbärssoppa.
9 juni 2010 · 616 Inlägg

Har inte läst hela tråden nu men en sak jag stör mig på är folk som sätter ut annons utan bild och skriver som rubrik t ex "Veteranbil" eller "En bra bil säljes!"
Orka ens gå in på annonsen om de inte kan skriva ens märke eller modell. Suck.

Sen folk som inte kan läsa alternativ skiter i att läsa annonsen, som mailar och frågar om precis det man lagt tid på att skriva i annonsen.
Eller som en annons där jag skrivit "byten intressant men INTE mot van eller bilar nyare än -70" och så får jag bytesförslag på två cheva vanar och en saab 9000.

När jag sålde 855an ringde en gubbe kl 22.30 en lördagkväll. Jag var ute på bowling så det var hög musik och gubbfan blir skitgrinig och säger "Kan du skruva ner den där jävla skiten du har i bakgrunden så man hör vad du säger??"
Idiot.

/ichi
Andromeda Rumpmas
10 juni 2010 · 3 860 Inlägg

Varför får man alltid bytesförslag på Cheva Van? neutral

Liksom, man skriver Audi 100 Avant säljes då jag vill köpa en mindre bil. Och så ringer någon jävel och vill bli av med en Cheva Van? Antingen dom eller en Chrysler Voyager. Det måste vara riktigt osäljbara skitbilar.

Saab 9-3 Griffin 2,0T Hirsch Biopow. "En av fem på Garaget" (2012)
marcus1
10 juni 2010 ·

Niklas1987 skrev:

Arenwik skrev:
Inte så irriterande men sjukt korkat. När folk skriver BUD men inte under 50.000:-...... haha vad tror dom man bjuder då ?

Mer än 50 000:- ? tongue

ja då bjuder man ju 50.000:- Betyder ju att han nöjjer sig med det. Då lär han ju inte få mer än 50.000. Kan lika gärna skriva det direkt då tongue

pukan2
10 juni 2010 · 3 182 Inlägg

PoulZen skrev:

fredriq skrev:
Det hjälper ju inte att täcka för nummerplåten så länge det finns ett registrerat telefonnummer eller för- och efternamn samt postnummer med i annonsen...

Det är därför man inte har ett registrerat nummer i annonsen. Och man skriver bara ut sitt
förnamn. Och postnummer måste man inte skriva ut.

Det är inte alla som har sina mobiler regiresterade på sig själv eller bilen parkerad där man bor. min bil står en bra bit ifrån där jag bor i eget låst o larmat garage. så lycka till o hitta den för den som nu vill in i en gammal volvo.

Niklas1987 NO
10 juni 2010 · 2 182 Inlägg

Arenwik skrev:

Niklas1987 skrev:

Arenwik skrev:
Inte så irriterande men sjukt korkat. När folk skriver BUD men inte under 50.000:-...... haha vad tror dom man bjuder då ?

Mer än 50 000:- ? tongue

ja då bjuder man ju 50.000:- Betyder ju att han nöjjer sig med det. Då lär han ju inte få mer än 50.000. Kan lika gärna skriva det direkt då tongue

Man ljuger ju å säger att nån bjudit 55 wink Hehe, Men ja det är lite konstigt att skriva ut sånt men sen finns det ju dem som kanske säger du får 60 om du håller bilen så jag kan köpa den.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang