Bilder: coffe.dk @ Gatebil Festival - Våler 2010

Superior-Micke_J
29 maj 2010 · 192 Inlägg

Fyfan vad bra fotat, fångar stämningen nästan för bra- känns som man måste uppleva det själv innan säsongen är över... tongue

RuneWebradio
29 maj 2010 ·

Som sagt, mycket fina bilder. Det ser rätt så lika ut mot förra året i Juli eller när det va. Då va jag där och det va jäkligt kul. Känner igen många bilar på korten som körde då också. Dom har ju mycket bättre evenemang i Norge än här i Sverige med mycket mer drifting och roligare bilar som kör som dom ska.

nygren_iv paparazzi
29 maj 2010 · 349 Inlägg

superbra bilder! ÄG ÄG ÄG

Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu -------------
www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
coffe.dk Zzzz
1 juni 2010 · 937 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Grymma actionbilder som fan! big_smile Dock gör det lite ont att se alla dessa fina bilar bli så misshandlade, men det är säkert skoj.. tongue

Äsch, det är ju det de är till för!

Micha_Riskok skrev:
Grymma bilder!!!..hur fan kan jag bara missa gatebil!!!

Fy på dig wink

SIR_Pierre skrev:
Tror jag precis bestämt mej i valet mellan gatebil Mantorp eller gatebil rudskogen wink

Jag hoppas att du bestämde dig för Rudskogen då wink

OphanWitehall skrev:
Längtar tills nästa år! big_smile Härliga bilder wink

Som sagt, nästa år? tongue
Årets höjdpunkt, Rudskogen, har ju inte varit än. 9-11 Juli får du se till att åka till Norge.

Rinnegan skrev:
Se på fan, lite små-ballt. Äntligen en Supra som inte är en trailer queen.

Äntligen? Många Supror som är trailer queens? Knappast va.
Och btw, dessa är just trailer queens ;P

Superior-Micke_J skrev:
Fyfan vad bra fotat, fångar stämningen nästan för bra- känns som man måste uppleva det själv innan säsongen är över... tongue

Tack tack, ja som sagt, 9-11 Juli på Rudskogen är ett måste!

RuneWebradio skrev:
Som sagt, mycket fina bilder. Det ser rätt så lika ut mot förra året i Juli eller när det va. Då va jag där och det va jäkligt kul. Känner igen många bilar på korten som körde då också. Dom har ju mycket bättre evenemang i Norge än här i Sverige med mycket mer drifting och roligare bilar som kör som dom ska.

Ja Mantorp är ju bra för att va i Sverig, men de norska träffarna är absolut mkt bättre.

nygren_iv skrev:
superbra bilder! ÄG ÄG ÄG

Tack så mkt smile

ekma-n wescrape
1 juni 2010 · 236 Inlägg

efterfesten är ju best;) tokfina bilder!

FilipEkman
Mercedes E43 AMG "Diamond" (2017)
Rinnegan Malleus Malificarum
1 juni 2010 · 2 401 Inlägg

coffe.dk skrev:
Äntligen? Många Supror som är trailer queens? Knappast va.
Och btw, dessa är just trailer queens ;P

Då jag menade trailer queens så menar jag en Supra med herrejösses många hästar men som samtidigt kör med original delade axeln och coilovers. Det vill säga att dom har över 600häst men får inte ner det i backen.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
Grosshandlaren
1 juni 2010 · 327 Inlägg

Pepparkaksgubbar, blonda tjejer med plastrattar och Smirnoff Ice verkar vara ett lyckat koncept.
Boka in mig nästa år.

coffe.dk Zzzz
15 juni 2010 · 937 Inlägg

Rs4Danderyd skrev:
Pepparkaksgubbar, blonda tjejer med plastrattar och Smirnoff Ice verkar vara ett lyckat koncept.
Boka in mig nästa år.

Klart det är det, säger ju sig självt! wink

Och nästa år? Huvudträffen på Rudskogen har ju inte varit än, det är ju dit du skall.
Detta var ju bara lite förspel wink

Senast redigerat av coffe.dk (15 juni 2010)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang