Målning av bromsok

loudness
21 maj 2006 · 4 554 Inlägg

linolja in dom! blir dom blanka och mörka.. rostar aldrig mer och de lukar så gött:D

dallelito med lem
21 maj 2006 · 1 147 Inlägg

nicke_b2 skrev:

gilliam skrev:
Hur ska jag göra, när jag ska måla min bromsok för att få bästa resultat?

Tro inte att du stylar din bil bara för att du målar oken röda:(, vad blir nästa påhitt en fet alu vinge???? blir så trött!!!!!

jag såg iaf inte att han sa att han stylade sin bil genom att måla oken....? och han kanske vill ha en aluvinge sen, so? hans bil, hans val....

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
FL3JM Inga konstigheter
21 maj 2006 · 2 064 Inlägg

Idag ska jag måla mina bromsok GULA, med sån där speciell färg för bromsok, köpte för 390 spänn.
Får se hur det ser ut på bilen sen, jag ville inte köra röd för alla andra kör alltid röda bromsok. Såg en Lambourgini på en mässa med gula bromsok, det såg riktigt fett ut, så jag ska prova det nu. Det är rätt stora bromsok på den här klumpen, lär ju synas ordentligt. smile

Kör nån riktigt skrikig färg så blire bra. Vita bromsok är skitsnyggt också.

Stoltz Gör det på alla fyra
21 maj 2006 · 130 Inlägg

FL3JM skrev:
Kör nån riktigt skrikig färg så blire bra. Vita bromsok är skitsnyggt också.

Vita kanske är snyggt men hur länge håller dom sig vita....

Audi S4 2,7 BiTurbo "Evil Monkey" (1998)
gilliam
21 maj 2006 · 4 Inlägg

nicke_b2 skrev:

gilliam skrev:
Hur ska jag göra, när jag ska måla min bromsok för att få bästa resultat?

Tro inte att du stylar din bil bara för att du målar oken röda:(, vad blir nästa påhitt en fet alu vinge???? blir så trött!!!!!

Det handlar inte om att styla, är mest nyfiken på hur man gör.....

Markus_C Kart & Mätningstekniker
21 maj 2006 · 701 Inlägg

Har haft gult på mina tidigare bilar lyser upp riktigt ordentligt igenom fälgen vilket ser tuft ut när man kör. 390:- låter dyrt köpte själv för runt 100:-

nicke_b2
21 maj 2006 · 266 Inlägg

dallelito skrev:

nicke_b2 skrev:

gilliam skrev:
Hur ska jag göra, när jag ska måla min bromsok för att få bästa resultat?

Tro inte att du stylar din bil bara för att du målar oken röda:(, vad blir nästa påhitt en fet alu vinge???? blir så trött!!!!!

jag såg iaf inte att han sa att han stylade sin bil genom att måla oken....? och han kanske vill ha en aluvinge sen, so? hans bil, hans val....

Shit pommes vad du blev sur då!!!! lingonvecka??? jag är bara så trött på de som tror att de stylar sina bilar bara för att man målaroken röda/gula för att likna/efterträda porsche eller ferrari på sin mossiga 242 dl man kan göra det diskret med svart färg!

nicke_b2
21 maj 2006 · 266 Inlägg

carpan skrev:

nicke_b2 skrev:

gilliam skrev:
Hur ska jag göra, när jag ska måla min bromsok för att få bästa resultat?

Tro inte att du stylar din bil bara för att du målar oken röda:(, vad blir nästa påhitt en fet alu vinge???? blir så trött!!!!!

Är du styling-guden? Hjälp...

nej! är du?????

ZK
8 augusti 2010 · 44 Inlägg

Tänkte måla mina med hammarlack (svart) snart..
Undrade bara om man ska undvika måla klossarna eller ska man göra det ?
Blir det bra resultat eller sådär halvtaskigt ??

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang