Går inte att ladda upp bilder i projekttråden :S

rally-tobbe
4 juli 2010 · 1 266 Inlägg

Det går inte att ladda upp bilder i min projekttråd?? eller måste jag göra om hela tråden??

Att ha en sänkt bil är som ha en stor k[u]k med erektionsproblem..... Totalt värdelöst
chrizz Administratör
4 juli 2010 · 11 783 Inlägg

Du kan ladda upp bilderna direkt i galleriet och länka in de med bbcode (färdig kodsnutt finns att kopiera på bildens sidan) till din projekttråd. Den gamla "direktuppladdningen" via forumet till galleriet kommer tillbaka när galleriet fått sig en remake.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
bobafett Bounty hunter
11 augusti 2010 · 671 Inlägg

chrizz skrev:
Du kan ladda upp bilderna direkt i galleriet och länka in de med bbcode (färdig kodsnutt finns att kopiera på bildens sidan) till din projekttråd. Den gamla "direktuppladdningen" via forumet till galleriet kommer tillbaka när galleriet fått sig en remake.

kan du ge wtt exempel hur man gör...jag hajjar inte då jag använder : [img][/img] och vad skriver jag imellan?...hela web adressen på min bild ifrån galleriet?

Mercedes w116 280se "Elvira" (1974)
Audi 200 20v Turbo quattro "diplomaten" (1990)
Dubs I got Dubs!
11 augusti 2010 · 2 423 Inlägg

bobafett skrev:

chrizz skrev:
Du kan ladda upp bilderna direkt i galleriet och länka in de med bbcode (färdig kodsnutt finns att kopiera på bildens sidan) till din projekttråd. Den gamla "direktuppladdningen" via forumet till galleriet kommer tillbaka när galleriet fått sig en remake.

kan du ge wtt exempel hur man gör...jag hajjar inte då jag använder : och vad skriver jag imellan?...hela web adressen på min bild ifrån galleriet?

http://forumbilder.se/images/46120101141383be1.jpg

Lexus RX 300 "The Pursuit Of Perfection" (2000)
bobafett Bounty hunter
11 augusti 2010 · 671 Inlägg

Dubs skrev:

bobafett skrev:

chrizz skrev:
Du kan ladda upp bilderna direkt i galleriet och länka in de med bbcode (färdig kodsnutt finns att kopiera på bildens sidan) till din projekttråd. Den gamla "direktuppladdningen" via forumet till galleriet kommer tillbaka när galleriet fått sig en remake.

kan du ge wtt exempel hur man gör...jag hajjar inte då jag använder : och vad skriver jag imellan?...hela web adressen på min bild ifrån galleriet?

http://forumbilder.se/images/46120101141383be1.jpg

lyfter på hatten o bockar o bugar och tackar för hjälpen wink

Audi 200 20v Turbo quattro "diplomaten" (1990)
Mercedes w116 280se "Elvira" (1974)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang