Efterlyser hundkompis i Helsingborg med omnejd

Fartsyndare Pro detailer
13 november 2010 · 417 Inlägg

Jag har en blandras hund på lite över 4 år och ca 27kg, dvs mellanstor typ, han funkar bra med andra hundar och älskar att busa och leka. Just nu så håller jag på att packa och greja inför stundande flytt och han tycker inte att det är så himla roligt plus att jag inte riktigt har tid att busa med honom som jag brukar....såååå, jag undrar om det är någon här som har hund som funkar med andra och som gärna springer och busar med andra så får ni gärna höra av er.

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)
Fidde_A4 Pro Painter
14 november 2010 · 449 Inlägg

Jag vet en som har en 11-årig rottis! wink

/Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Audi A4 Quattro Avant "Purple Mist" (2004)
Audi 80 L "Lina" (1974)
Fartsyndare Pro detailer
14 november 2010 · 417 Inlägg

Kanske skulle skrivit det också att min hund är en vallhunds blandras så det är fördel om hans lekkamrat har gott om energi och orkar springa en del.

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)
Fidde_A4 Pro Painter
14 november 2010 · 449 Inlägg

Fartsyndare skrev:
Kanske skulle skrivit det också att min hund är en vallhunds blandras så det är fördel om hans lekkamrat har gott om energi och orkar springa en del.

DOOH! tongue

/Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Audi A4 Quattro Avant "Purple Mist" (2004)
Audi 80 L "Lina" (1974)
Fartsyndare Pro detailer
14 november 2010 · 417 Inlägg

Har släppt ihop honom med rottisar förr och det tar typ fem minuter så är leken över och då har det varit unga rottisar tongue

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)
Fidde_A4 Pro Painter
14 november 2010 · 449 Inlägg

Fartsyndare skrev:
Har släppt ihop honom med rottisar förr och det tar typ fem minuter så är leken över och då har det varit unga rottisar tongue

Hahaha!

/Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Audi 80 L "Lina" (1974)
Audi A4 Quattro Avant "Purple Mist" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang