Ladda upp videoklipp?

EPG Kärnkraftstomte
7 januari 2012 · 766 Inlägg

När jag laddade upp den här filmen en gång i tiden så vill jag minnas att jag laddade upp den direkt i bland "mina videoklipp" här på Garaget.org: http://www.garaget.org/video/67007.

Tänkte ladda upp ett litet klipp hur jag har löst ett litet problem som har med mitt VW-bussprojekt att göra men det enda alternativet jag hittar för att kunna få in ett klipp är att jag laddar upp det på Youtube, Viddler etc och sen länkar filmen hit?

Har möjligheten att ladda upp klipp på Garagets egna server tagits bort? Varför i så fall?

Klippet som jag tänkte ladda upp är ju liksom ingen "flashig" Youtubefilm direkt utan mer en lågupplöst mobilfilm på några sekunder för att visa hur jag har löst ett problem.

Håll avståndet till bakomvarande fordon!
Lina-
7 januari 2012 · 1 213 Inlägg

Ja det stämmer att de inte går ladda upp direkt längre, varför den funktionen togs bort vet jag inte.

När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D
Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva.
Princess of the road.
Volvo 940 Turbo "Sleeper" (1992)
EPG Kärnkraftstomte
7 januari 2012 · 766 Inlägg

Då var det som jag misstänkte och nu har jag också fått det bekräftat. neutral

Men tack för hjälpen i alla fall! wink

Håll avståndet till bakomvarande fordon!
chrizz Administratör
7 januari 2012 · 11 783 Inlägg

MagnumR skrev:
När jag laddade upp den här filmen en gång i tiden så vill jag minnas att jag laddade upp den direkt i bland "mina videoklipp" här på Garaget.org: http://www.garaget.org/video/67007.

Tänkte ladda upp ett litet klipp hur jag har löst ett litet problem som har med mitt VW-bussprojekt att göra men det enda alternativet jag hittar för att kunna få in ett klipp är att jag laddar upp det på Youtube, Viddler etc och sen länkar filmen hit?

Har möjligheten att ladda upp klipp på Garagets egna server tagits bort? Varför i så fall?

Klippet som jag tänkte ladda upp är ju liksom ingen "flashig" Youtubefilm direkt utan mer en lågupplöst mobilfilm på några sekunder för att visa hur jag har löst ett problem.

Det stämmer bra, vi har tagit bort möjligheten att ladda upp klipp till oss direkt. Främsta orsaken är att vi vill kunna erbjuda hög kvalitet på videoklippen och bra prestanda, och för det krävs enorma resurser. Vi varken kan eller vill lägga tid på något som andra redan är så bra på, dvs hosta videoklipp, erbjuda HD-kvalitet osv. Vi överlåter det till Youtube, Vimeo med flera som redan är proffs på det där.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang