Stor höger spegel till Audi A4 B5

Johanna88
25 februari 2012 ·

Hej!

Jag tänkte höra med någon om ni vet vart man kan få tag på en stor sidospegel till en Audi a4 b5?!
Rs4 speglar verkar de ju inte krylla utav precis.. Är de någon som vet vart man kan få tag på ett par såna så är de givetvis utav intresse. Annars tänkte jag höra om de är någon som vet om nå a6 speglar eller dylikt passar.

Tacksam för hjälp och svar! smile

Vänligen
Johanna

Senast redigerat av Johanna88 (25 februari 2012)

Ulf_W bilder.ulfw.se
25 februari 2012 · 1 103 Inlägg
"He who sacrifices freedom for security deserves neither"
Johanna88
25 februari 2012 ·

Åhh tusen tack.. Ser ju förjävligt ut med en stor och en liten. fattar inte hur audi tänkte..

jon-as
25 februari 2012 · 162 Inlägg

Haha precis. Hur fan tänkte de då? smile

Johanna88
26 februari 2012 ·

Billigare med en mindre spegel.. tongue Hade ju kunnat vara två små istället för jag har ju personligen större spegel på höger sida

F-Tar
26 februari 2012 · 1 335 Inlägg

De e inte bara audi som tänker så tongue

B5 #001
BMW Alpina B5 "001" (2005)
BMW 325 tds "E36" (1997)
Fidde_A4 Pro Painter
26 februari 2012 · 449 Inlägg

Jag har ett par original RS Aluminium speglar om du är intresserad att köpa dom.
Dom är stora på båda sidor.
Skicka isf PM.

Mvh
Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Audi 80 L "Lina" (1974)
Audi A4 Quattro Avant "Purple Mist" (2004)
Johanna88
26 februari 2012 ·

Vill Ha!!! smile

Jommel
1 april 2012 · 1 Inlägg

Tjena, lånar din tråd lite.
Jag är nybliven Audi a3 ägare men stör mig på att det är olika stora sidospeglar. Passar höger spegel från någon annan modell? Jag har läst att speglarna från Lupo ska passa men de är så små, är ute efter en spegel i samma storlek som den vänstra.

Någon som har något tips?

matteeee Ingen himmel är så blå som min
3 april 2012 · 2 972 Inlägg

Jommel skrev:
Tjena, lånar din tråd lite.
Jag är nybliven Audi a3 ägare men stör mig på att det är olika stora sidospeglar. Passar höger spegel från någon annan modell? Jag har läst att speglarna från Lupo ska passa men de är så små, är ute efter en spegel i samma storlek som den vänstra.

Någon som har något tips?

Höger spegel från en högerstyrd bil är stor (där är vänster liten) och passar rakt över från samma bilmodell. Leta på ebay.co.uk (england) så kan du nog hitta vad du söker..

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang