Mitsubishi Eclipse eller en Ford Probe ![]()

En 850 t5, tillräckligt med motor och rätt så billig bil, för 25k hittar man en toppenfräsch
Den är dock fwd, dock så har jag inte hittat vad du definierar som rolig men den har ju iaf några pollar under huven och det blir ju knappast tråkigt då! ![]()

#1 En Honda CRX stämmer in på alla dina önskemål. Billig att köra, billiga delar, billig skatt och försäkring. Kvicka för sina små motorer och ligger som slipsjävlar på vägen. V-tec:en är ju helt klart roligast med sina 150 häst, men då klarar du inte budgeten. Finns andra inte allt för tråkiga alternativ också, typ 124 hästarn. ![]()
#2 Nissan 200sx S13. Roligare får du nog inte för pengarna ![]()

Jag har alltid velat ha en 205 GTi, trots min MR2 går jag i tankar att skaffa en 205 GTi i alla fall.
jag kör crx nu, kolla mina bilder, bilen kostar runt 200-250kr i helförsäkring/månaden och dricker inte mer än 0.7 /milen
hoppas du hittar något skoj. det tycker jag skulle vara en bil för dej med dom krav du har ![]()

jag röstar på en s13, men den är inte billig i försäkring om du ska stå på den, roligare bil hittar du inte för dom pengarna ![]()
0.023413