Rolig första bil för max 25k

Slash Saabifierad
28 januari 2013 · 2 026 Inlägg

Mitsubishi Eclipse eller en Ford Probe cool

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
TBergsten
28 januari 2013 · 996 Inlägg

En 850 t5, tillräckligt med motor och rätt så billig bil, för 25k hittar man en toppenfräsch smile

Den är dock fwd, dock så har jag inte hittat vad du definierar som rolig men den har ju iaf några pollar under huven och det blir ju knappast tråkigt då! smile

Holiace
31 januari 2013 · 1 754 Inlägg

Jag har alltid velat ha en 205 GTi, trots min MR2 går jag i tankar att skaffa en 205 GTi i alla fall.

Jag kan inget om allt.
Crxkoffe
1 februari 2013 · 847 Inlägg

jag kör crx nu, kolla mina bilder, bilen kostar runt 200-250kr i helförsäkring/månaden och dricker inte mer än 0.7 /milen smile hoppas du hittar något skoj. det tycker jag skulle vara en bil för dej med dom krav du har tongue

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
I_am_lost1 system7
3 februari 2013 · 737 Inlägg

jag röstar på en s13, men den är inte billig i försäkring om du ska stå på den, roligare bil hittar du inte för dom pengarna smile

NISSAN 200SX S13 2JZ
kolla in projektet här-> GARAGET.org
Nissan 200sx "s13" (1994)
Nissan 200sx s13 "tuc tuc" (1989)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang