Söker nån som är medlem på dodgecharger.com forumet

ncc1701d
9 februari 2013 · 127 Inlägg

Jag har reggat där för snart en vecka sen men inte får nåt svar från moderatorn där, och det finns heller ingen länk nånstans för att kontakta någon ansvarig.

Jag kan heller inte gå in och läsa längre på forumet då jag hela tiden får upp meddelandet:
"An Error Has Occurred! Sorry Guest, you are banned from using this forum! Colocation/Hosting"

Jag vet inte varför detta meddelande kommer upp för mig eller vad det betyder med "colocation/hosting" .

Mycket frustrerande då jag vill både läsa och skriva där.

Någon här som är reggad där och fråga runt lite varför jag inte får nåt konfimerings mail och ovan felmess?

Mercedes CLK320 "Elegance C209" (2002)
Volkswagen 1302 "California speedster" (1971)
Polara
10 februari 2013 · 430 Inlägg

ncc1701d skrev:
Jag har reggat där för snart en vecka sen men inte får nåt svar från moderatorn där, och det finns heller ingen länk nånstans för att kontakta någon ansvarig.

Jag kan heller inte gå in och läsa längre på forumet då jag hela tiden får upp meddelandet:
"An Error Has Occurred! Sorry Guest, you are banned from using this forum! Colocation/Hosting"

Jag vet inte varför detta meddelande kommer upp för mig eller vad det betyder med "colocation/hosting" .

Mycket frustrerande då jag vill både läsa och skriva där.

Någon här som är reggad där och fråga runt lite varför jag inte får nåt konfimerings mail och ovan felmess?

gå med i våran klubb istället... www.moparpower.n.nu

Mopar or no car!
Renault scenic "VM Bilen" (2001)
Chevrolet Caprice "Bonny" (1970)
ncc1701d
11 februari 2013 · 127 Inlägg

Ja, fast anledningen att jag vill vara med där är för att där postas "säljes bilar" annonser.

chryslerstratus
12 februari 2013 · 440 Inlägg

Prova via deras FB-sida:

http://www.facebook.com/pages/DodgeChar … 8932657482

Tror att forumägaren blockerat massa IP-adresser pga. spam..

Mvh

ncc1701d
16 februari 2013 · 127 Inlägg

vafan så kan man ju inte göra. Det finns ju inte ens en email adress där så man kan maila och fråga vad fan det är frågan om.

ncc1701d
25 februari 2013 · 127 Inlägg

Får inget svar på FB sidan heller, verkar ju helt dött. Men det var bra aktivitet på forumet NÄR jag kunde läsa där.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang