Helsoffa elker 2+1 till Chevrolet 1500 C/K (silverado)

stefangrip
4 april 2013 · 1 Inlägg

Jag är på jakt efter en helsoffa eller 2+1 till min Silverado -88. Är det någon som vet vilka årsmodeller av 1500 serien som passar och om även soffan från en Blazer "full size" passar?

Är det någon som har en sån soffa är jag intresserad oavsett skick.

Thnx!

Vicky92
8 april 2013 · 12 Inlägg

Är inte säker men det borde passa även från 2500 serien. Kolla med osby-skroten USA bildelar, han har en pickupskrot med massa reservdelar smile

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
8 april 2013 · 6 170 Inlägg

Vicky92 skrev:
Är inte säker men det borde passa även från 2500 serien. Kolla med osby-skroten USA bildelar, han har en pickupskrot med massa reservdelar smile

Är det någon av er som har någon form av nummer på grejorna eller något liknande som jag kan kolla efter ??

Vilka modeller, årsmodeller osv är aktuella ??


Jobbar på USA-bildelar så kanske kan kolla imorrn wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Vicky92
8 april 2013 · 12 Inlägg

Tror det enklaste är att mäta, går ju alltid att bygga om också wink Tror det ska vara samma 88-95 iaf

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
8 april 2013 · 6 170 Inlägg

Vicky92 skrev:
Tror det enklaste är att mäta, går ju alltid att bygga om också wink Tror det ska vara samma 88-95 iaf

Vi har hundratals om inte tusentalts bilar stående på gården, det skulle ta alldeles för lång tid för mig att knata runt och mäta tongue

Men TS kan ju kontakta säljarna så skickar dom ut någon av dom andra killarna på en kollning (jag jobbar på foto så jag tar bara bilder på allting).

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Vicky92
8 april 2013 · 12 Inlägg

Precis tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang