Chrysler grand voyager '00 startar inte.

black_fox
27 augusti 2012 · 20 Inlägg

nä funka inte med något av det

chryslerstratus
27 augusti 2012 · 440 Inlägg

Konstigt, man brukar alltid få något tecken, t ex. "End of Codes" eller liknande, har fungerat på alla Chrysler inkl. Voyager jag provat på sad (samma årsmodell)

black_fox
27 augusti 2012 · 20 Inlägg

jag var ut och prova igen. men funderar på om det är någe fel på tändningslåset. för när jag trycker in nyckel så kan jag bara vrida ett klick , och då låser nyckeln fast. för om jag ska till läge acc ska jag väl kuna vrida den ännu längre? förstår du vad jag menar.

langgen
27 augusti 2012 · 9 Inlägg

Hej jag fick fram code 999 :S

langgen
27 augusti 2012 · 9 Inlägg

jag provade nu i gen och då blinkade motor service lampan den blinkade så här 1,2,4,2,4,2,5,5

black_fox
27 augusti 2012 · 20 Inlägg

hur gjorde du då langgen, jag får inte till någe

langgen
27 augusti 2012 · 9 Inlägg

hej jag vred på och av tändnigen som man ska sen vika jag lite lätt upp o ner på min nyckel för mitt tändnig lås är lite glappt och då börja det på att blinka

black_fox
27 augusti 2012 · 20 Inlägg

okej, jag skrotar nog bilen snart. har vridit den där nyckel så många gånger så jag får blåsor på fingrarna

t5-r micke
27 augusti 2012 · 301 Inlägg

du har ett trasigt kombiinstrument till 99& säkerhet.
där i sitter startspärr å hela rasket.
byt instrument å låt någon som har rätt dator koda i hop nya instrumentet med nycklar och startspärren,
sedan woala.

!!!Det är inte farten som dödar, det är sättet du stannar på!!!
black_fox
28 augusti 2012 · 20 Inlägg

så det finns inte något man kan göra utom det?

langgen
28 augusti 2012 · 9 Inlägg

jippa nu starta den smile bytte plats på alla rälen men det starta de en då inte, sen tog jag lös skydds kåpan på asd reläet  sen den på till start motorn sen vred jag bara på nyckeln på sen tryckte jag på reläet och då starta  den men släpper jag dör den på en gång så jag får nog ingen ström så den slår till :S

lars-inge
10 september 2013 · 1 Inlägg

Jag har en Chrysler grand voyager 98.
Den startade men stannade efterfrågar sek det hände tre ggr.
Jag kontaktade verkstaden de trodde på att det var någon kallödning.
Men jag tog bort och rengjorde alla säkringar och rörde på reläna.
Motorn startade då och jag har inte haft mera problem.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang