Stenkastning på Polisen vid streetrace.

Caffe
22 september 2013 · 1 436 Inlägg

Dafuq?

http://www.expressen.se/kvp/burkar-och- … a-poliser/

Är det här en tidningsanka eller har dagens streetraceare börjat leka husby med polisen?

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
gamlingen
22 september 2013 · 5 198 Inlägg

Åsså tycker dom det är konstigt att polisen sätter resurser på att hindra verksamheten,,,, så där beter sej barn i förskolan.

Djo
22 september 2013 · 10 160 Inlägg

Gud så moget lär ju göra saken bättre.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Vurtne DEVIL
22 september 2013 · 1 171 Inlägg

När dom håller på så lär det bli ännu hårdare nästa gång bara -_-

bmw m power
Audi A6 Avant 2.0TFSI "twisted" (2006)
Nissan Skyline R33 "fzt" (1994)
Muttley
22 september 2013 ·

Men hände de inte förra året under vallåkrahelgen?  Uppe på Hyllinge kastade de väl ägg på polisbilen.  Hur begåvat de nu faktiskt var.
Har man något kvar i tankeverksamheten så är de bara att lyssna på polisen för de gör det dem blir beordrade av. Och så åker de in och får stenar och burka kastade på sig.

Zwudda Refined
22 september 2013 · 1 770 Inlägg

Klyftigt att ge sig på polisen. Va tror idioterna, att polisen bara skall skita i racet och åka igen? Jävla miffo!!

Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
23 september 2013 · 3 929 Inlägg

Omoget folk... Riktigt jävla omoget

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
turbokill
23 september 2013 · 347 Inlägg

Skamligt! Det ett av de lindrigare orden som dök upp i min skalle. Tråkigt när folk ska bete sig sådär, lägger en tråkig bild över oss "normala" bilintresserade individer.

Mercedes W124 300TDT "vroom vroom" (1995)
Growe Fri fart för ett fritt folk!
23 september 2013 · 13 777 Inlägg

cp ungar..helt enkelt..noll respekt.

som här i örebro där dom stänger alla ställen dom är på pga dom grisar som riktiga äkliga små svin..  när vi var yngre visste vi att man använde papperskorgen och kastade skräp i nu är ungarna så korkade att man slutar vara förvånad längre...

Kör fort så hinner inget hända...
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Seat Arosa (1999)
Jungmar
23 september 2013 · 847 Inlägg

Caffe skrev:
Dafuq?

http://www.expressen.se/kvp/burkar-och- … a-poliser/

Är det här en tidningsanka eller har dagens streetraceare börjat leka husby med polisen?

Tyvärr stämmer det som står där, är glad att jag åkte därifrån innan det hände. Idioter för milt uttryckt om dessa personer.

gamlingen
23 september 2013 · 5 198 Inlägg

Hur tror dom att detta blir...jo ännu mer koll..ännu mer *grinighet* osv..

FLindgren
23 september 2013 · 5 089 Inlägg

Och dom som kastar sten och smutsar ner hela tiden har aldrig internet då dom inte vågar skriva något. Är alltid dom rediga "jag plockar upp efter mig själv" som vågar skriva något tyvärr..

\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
rcy
23 september 2013 · 1 705 Inlägg

Growe skrev:
cp ungar..helt enkelt..noll respekt.

som här i örebro där dom stänger alla ställen dom är på pga dom grisar som riktiga äkliga små svin..  när vi var yngre visste vi att man använde papperskorgen och kastade skräp i nu är ungarna så korkade att man slutar vara förvånad längre...

Samma problem här i Gävle.
Varenda parkering är numera belagd med parkeringsförbud efter 18.00 enbart pga att snorungarna skräpar ner.
Fullt förståeligt, det är helt absurt hur vissa parkeringar sett ut efter en lördag kväll.

Jag fattar ärligt talat inte hur dom bär sig åt! Vissa måste åka och samla skräp i flera veckor och sedan städa ur bilen på parkeringen så fort det är en bilträff någonstans, för det är helt enkelt omöjligt att en normalt funtad människa skulle kunna producera en sådan mängd sopor på en kväll!
Och sen har vi ju byfånarna som anser att en betydande alkoholkonsumtion är ett passande inslag på en bilträff...men det kanske hör hemma i en alldeles egen tråd.

Djo
23 september 2013 · 10 160 Inlägg

rcy skrev:

Growe skrev:
cp ungar..helt enkelt..noll respekt.

som här i örebro där dom stänger alla ställen dom är på pga dom grisar som riktiga äkliga små svin..  när vi var yngre visste vi att man använde papperskorgen och kastade skräp i nu är ungarna så korkade att man slutar vara förvånad längre...

Samma problem här i Gävle.
Varenda parkering är numera belagd med parkeringsförbud efter 18.00 enbart pga att snorungarna skräpar ner.
Fullt förståeligt, det är helt absurt hur vissa parkeringar sett ut efter en lördag kväll.

Jag fattar ärligt talat inte hur dom bär sig åt! Vissa måste åka och samla skräp i flera veckor och sedan städa ur bilen på parkeringen så fort det är en bilträff någonstans, för det är helt enkelt omöjligt att en normalt funtad människa skulle kunna producera en sådan mängd sopor på en kväll!
Och sen har vi ju byfånarna som anser att en betydande alkoholkonsumtion är ett passande inslag på en bilträff...men det kanske hör hemma i en alldeles egen tråd.

Du skulle bara veta hur mycket skräp en fullsatt 745a som varit nyligen på donken kan producera sett detta vid flertalet träffar är helt enkelt otroligt.

Finns även många fler märken representerade men nu ska vi inte göra detta till en tråd om vilket bilmärke som klarar att frakta mest nerskräpande människor.

Och jag är Volvo tok så ingen behöver ta illa upp att jag tog 745 som exempel heller wink

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Caffe
23 september 2013 · 1 436 Inlägg

Jungmar skrev:

Caffe skrev:
Dafuq?

http://www.expressen.se/kvp/burkar-och- … a-poliser/

Är det här en tidningsanka eller har dagens streetraceare börjat leka husby med polisen?

Tyvärr stämmer det som står där, är glad att jag åkte därifrån innan det hände. Idioter för milt uttryckt om dessa personer.

Tråkigt, jag hoppades att det var någon pappmugg som kommit farande och att resten var påhitt... Polisens vilja att se genom fingrarna med den här typen av aktiviteter lär inte ökat.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
SportPilot Ubåtsingenjör
23 september 2013 · 7 243 Inlägg

fy fan ... det är ren skandal

trodde sånt här beteende enbart ägde rum nere i rosegård och i våra andra ghetton

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
mihaii BMW 320i MJ00
23 september 2013 · 23 Inlägg

Vilka idioter!! omoget folk !!

MVH/ Mihai
myran Foto/Bilnörd
23 september 2013 · 1 541 Inlägg

Någon idiot drog en flaska i motorhuven på en polisbil vid race för ett par år sen i örebro. Troligtvis skulle poliserna bara åkt därifrån efter ett par minuter.. I stället kom det ett gäng pike-bussar och killen blev så fint nerbrottad och inkastad i baksätet..

Otroligt smart.. hoppas han tyckte det var värt det! För det gjorde nog INGEN! annan som var på plats.

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712
Puffen92 DinoSaurie
23 september 2013 · 216 Inlägg

Dagens ungdomar :[

Mazda 3 Optimum "Röda Pandan" (2016)
Growe Fri fart för ett fritt folk!
23 september 2013 · 13 777 Inlägg

myran skrev:
Någon idiot drog en flaska i motorhuven på en polisbil vid race för ett par år sen i örebro. Troligtvis skulle poliserna bara åkt därifrån efter ett par minuter.. I stället kom det ett gäng pike-bussar och killen blev så fint nerbrottad och inkastad i baksätet..

Otroligt smart.. hoppas han tyckte det var värt det! För det gjorde nog INGEN! annan som var på plats.

så onödigt.. dom få rejs jag varit på har polisen faktist varit förjävla bra när dom väl dykt upp.

inget tjafs utan lite snack och skoj. men så är det väll lite halv hemligt så många snorungar inte hinner med vart det bär av..

försöker dock hålla mig borta för att slippa allt tjafs och skit.

men polarn har firma vid örebromässan. lite trist när man är där en fredag eller lördag kväll man blir knappt insläppt där då pga idiotungarna som inte fattar något så numera står det väktare och vaktar så man får ta fart så dom inte hinner ikapp förens man parkerar bilen smile

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang