Cheva Silverado 6,5

Chevasilveradoepa
9 april · 2 Inlägg

Hej har en 6,5td som jag hade velat att den skulle ryka svart hur gör jag på enklaste sätt?

Steff240
9 april · 1 021 Inlägg

Häll bensin i förarsätet och tänd på?

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
9 april · 14 061 Inlägg

Chevasilveradoepa skrev:
Hej har en 6,5td som jag hade velat att den skulle ryka svart hur gör jag på enklaste sätt?

Varför är det så häftigt att bilen ryker svart?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Muskelbil
9 april · 323 Inlägg

Vettemannen skrev:

Chevasilveradoepa skrev:
Hej har en 6,5td som jag hade velat att den skulle ryka svart hur gör jag på enklaste sätt?

Varför är det så häftigt att bilen ryker svart?

/Benny

Gissar på en tonåring med atraktor som tycker det är häftigt med dålig motorgång och slösa diesel istället för att köpa biltema korv och energi dryck

Xebers76
9 april · 2 275 Inlägg

Kort svar är att vi inte kommer erbjuda hjälp med detta.

trubbelturbo
9 april · 1 460 Inlägg

För att svara på frågan.

Det du egentligen vill åstadkomma är att sabotera din idag välinställda bränsle/luft-blandning för att motorn ska gå sämre, mer specifikt få för mycket bränsle/för lite luft. Hur du gör specifikt på din motor kan jag inte svara på då jag har absolut noll och ingen kunskap om dessa och huruvida vad som är mekaniskt eller elektroniskt. Men att förstöra är ju i regel enklare än fixa så det är väl bara att prova sig fram.

Ditt användarnamn insinuerar att det är en a-traktor det handlar om, och eftersom dessa i regel ägs av en förälder (iaf. På pappret) så rekommenderar jag dig att fråga dina föräldrar om de har något förslag på hur du ska göra. big_smile

Offensiv inkompetens är bästa försvar.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang