Bilspel med körövningar

Rednik
15 juni 2007 · 304 Inlägg

Jag undrar om det finns något bilspel som utspelar sig i trafiken och man lär sig typ att köra.

Jooko
15 juni 2007 · 88 Inlägg

roadquix

Rednik
15 juni 2007 · 304 Inlägg

Jooko skrev:
roadquix

Tack så mycket big_smile
Men det kostade lite pengar, Finns det något liknande med en demo-version?
Eller om någon har lite pengar över kanske vill köpa mig det spelet lol tongue

moose46019 study
15 juni 2007 · 772 Inlägg

gta kanske. fast risken finns ju att man får ryck och kör över alla och det spårar ur men i alla flal

Izual
15 juni 2007 · 4 571 Inlägg

Hmm.

I TDU (test drive unlimited) så flyter trafiken på ön på som i verkliga livet, högerregler stoppljus osv.

MrSpeed
15 juni 2007 · 242 Inlägg

Izual skrev:
Hmm.

I TDU (test drive unlimited) så flyter trafiken på ön på som i verkliga livet, högerregler stoppljus osv.

Oxå det jag kom å tänka på först...Sen finns det ju gammla hederliga Midtown Madness 2 också, som jag har spelat nåt alldeles fruktansvärt mycket tongue Där kunde man ladda ner hur många extra bilar och bussar som helst, lite mer stadsmiljö där, kunde köra i San Francisco och London...

Fungerar ganska bra å lära sig hur bilen reagerar när man fikparkerar och sånt men annars får man ju inte så mkt känsla för hur en riktig bil beter sig

När jag ska försöka köra lagligt i TDU går det alltid käpprätt åt helvete big_smile Speciellt om jag kör den trimmad Saleen S7 smile

Ford Focus (2012)
kna_awskahr
15 juni 2007 · 136 Inlägg

Gran turismo, fast utspelar sig ju inte i trafikmiljö. Men finns ju den delen man ska ta de olika behörigheterna.

Senast redigerat av kna_awskahr (15 juni 2007)

/Köszönöm
Keps_nille
16 juni 2007 · 271 Inlägg

Undrar också väldigt mycket över det hära hoppas ni har några bra förslag

engineaddict
16 juni 2007 · 1 060 Inlägg

volvo drive 4 life

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן
Mäki Långsam Perfektionist
16 juni 2007 · 4 800 Inlägg

Inte i trafik men Live for speed är en riktigt rolig simulator där man kan köra konbana och liknande smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Izual
16 juni 2007 · 4 571 Inlägg

MrSpeed skrev:
När jag ska försöka köra lagligt i TDU går det alltid käpprätt åt helvete big_smile Speciellt om jag kör den trimmad Saleen S7 smile

Har exakt samma problem wink

Det går bra de första kilometerna men sedan sliter sig bilen och börjar leva sitt eget liv roll

PlumCrazy
17 september 2007 · 881 Inlägg

Har ni köpt TDU? Dvs, brukar ni köra det online, det brukar jag.

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
Errol
18 september 2007 · 320 Inlägg

bra tråd!


någon som kan rekommdera schyssta spel?

lånar: btw någon som har  Teori-program föR CE ?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang