Åka på crusing med en "vanlig" bil?

Frosted
24 oktober 2007 · 1 878 Inlägg

CRX-vtec skrev:
Om det är tänkt att vara endast USA bilar e det klart att det inte ska komma en 740 och åka med. Ganska självklart tycker jag big_smile

håller med på det! ska inte in nån annan skit än jänkare på raggar träffar.
störande när det kommer en ford fiesta 1.1 - 85 upp i allt som är en rosthög! (ironi)

Volvo V70II 2.5FT FWD "Autotech Steg 2" (2010)
sunt kåt, glad och otacksam
24 oktober 2007 · 132 Inlägg

På årliga crousingar arrangerade av jänkarklubbar ska det enbart va jänkers smile

Det finns så många bilträffar för oss som gillar modernt och plast med tillhörande kvällsaktiviteter så det räcker.

Förstör inte crousingarna gött fölk!

Den modige svensken knyter näven i fickan och betalar snällt!
Varför köper man en högerstyd bil av en modell som finns som vänsterstyrd?
www.draminbil.nu
Norde fotointresserad
24 oktober 2007 · 2 307 Inlägg

Gillar att se en blandning av bilar jag.. Hemma här har vi som så att när det är cruising så åker jänkarna igenom gågatan medans "vanliga" bilar tar dom vanliga vägarna och sen sluter upp där gågatan går över till vanlig väg och burnsträckan big_smile

Har även sett det i andra städer och tycker att det funkar kanon så..

Senast redigerat av Norde (24 oktober 2007)

bmx
24 oktober 2007 · 7 100 Inlägg

Norde skrev:
Gillar att se en blandning av bilar jag.. Hemma här har vi som så att när det är cruising så åker jänkarna igenom gågatan medans "vanliga" bilar tar dom vanliga vägarna och sen sluter upp där gågatan går över till vanlig väg och burnsträckan big_smile

Har även sett det i andra städer och tycker att det funkar kanon så..

ja åkte med saaben på gå gatan ja,haha vilket liv de vart tongue

Senast redigerat av bmx (24 oktober 2007)

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Sonnbring Opelfreak
24 oktober 2007 · 431 Inlägg

på en cruising ska det va gammla bilar! shit samma om det är jänk, tyskt eller japs bara dom är omkring 30 år elr äldre!! tycker jag iallafall.

"Egentligen borde alla köra Opel"
Opel Corsa A 1,8i 16v wide -90 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=87942
Opel Rekord D diesel -76 http://www.garaget.org/?car=53095
GrebyAxel
24 oktober 2007 · 524 Inlägg

de få gångerna om året de e crousing så ska alla bilar dra åt helvete om de inte är gammla jänkare! de ja inte kan förstå e folk som kommer dit i japsbilar å kör med utan att skämmas,,,, Bort me er, de gäller alla bilar tillverkade utanför staterna.

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
24 oktober 2007 · 1 300 Inlägg

Jag tycker som dem flesta gör här, att när det är crusin så är det för jänkeåk. smile

Jag skulle personligen skämmas om jag åkte i en "Svensson" bil.

Här i stan är det crusing en gång om året, men likt förbannat ska massa vanliga bilar in och trängas bland alla fina amerikanare, kan inte alla som åker jänk få ha en enda dag för sig själv liksom..?

Underligt.


Har aldrig åkt i en "Svensson" bil på en crusin och kommer aldrig göra det heller. Hellre går jag ta mig faen =P


Tack för mig.

I do it my way
-Kotten- www.drcljusdal.se
24 oktober 2007 · 679 Inlägg

Personligen så vill jag ha blandat med bilar. Och kan nog säga att jag skulle skämmas mer att sitta i en risig jänkare en att sitta i en vanlig Svenne bil.

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
24 oktober 2007 · 1 300 Inlägg

KottenV70r skrev:
Personligen så vill jag ha blandat med bilar. Och kan nog säga att jag skulle skämmas mer att sitta i en risig jänkare en att sitta i en vanlig Svenne bil.

Ja, det beror ju såklart på vad man åker för jänk men här åks det bara fint ;P

Nej, hellre gå än vanlig bil som sagt. =P

I do it my way
Darkie dARKiE
24 oktober 2007 · 5 031 Inlägg

Hm, vi har ju cruising här också en gång om året, förra året råkade jag komma in i fältet utan vetskap (visste inte att det var sådan här träff" så jag blev fast där i ledet bland 100tals bluddrande jänkare, trodde bara den lokala jänke klubben var ute men dem var lite fler.. fick ialf mycket fula ord mot mig. En full äcklig raggarbrud skrek "DU HAR NOG KOMMIT LITE FEL HÄR GRABBEN" snabb som jag är skrek jag tillbaka, Njea, tror inte så.. Det är ju 2007 nu för helvete inte 50 talet! Satan va sur hon blev ^^ . Men jah, tycker också cruising för jänkare är deras dag. Även om man ibland måste in med bilen å hämta polare och sedan vidare!

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
24 oktober 2007 · 1 300 Inlägg

Darkie skrev:
Hm, vi har ju cruising här också en gång om året, förra året råkade jag komma in i fältet utan vetskap (visste inte att det var sådan här träff" så jag blev fast där i ledet bland 100tals bluddrande jänkare, trodde bara den lokala jänke klubben var ute men dem var lite fler.. fick ialf mycket fula ord mot mig. En full äcklig raggarbrud skrek "DU HAR NOG KOMMIT LITE FEL HÄR GRABBEN" snabb som jag är skrek jag tillbaka, Njea, tror inte så.. Det är ju 2007 nu för helvete inte 50 talet! Satan va sur hon blev ^^ . Men jah, tycker också cruising för jänkare är deras dag. Även om man ibland måste in med bilen å hämta polare och sedan vidare!

He he, snabb replik tillbaka där du smile


Vilken min hon måste fått. lol

I do it my way
Waho Allmänt Jobbig
24 oktober 2007 · 1 200 Inlägg

Om det är en "jänkar" cruising så är det ju jänkare som gäller.
Men om det är liksom mer vanlig cruising så är ju alla välkommna, tycker jag iaf. tongue

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Waho Allmänt Jobbig
24 oktober 2007 · 1 200 Inlägg

Darkie skrev:
Hm, vi har ju cruising här också en gång om året, förra året råkade jag komma in i fältet utan vetskap (visste inte att det var sådan här träff" så jag blev fast där i ledet bland 100tals bluddrande jänkare, trodde bara den lokala jänke klubben var ute men dem var lite fler.. fick ialf mycket fula ord mot mig. En full äcklig raggarbrud skrek "DU HAR NOG KOMMIT LITE FEL HÄR GRABBEN" snabb som jag är skrek jag tillbaka, Njea, tror inte så.. Det är ju 2007 nu för helvete inte 50 talet! Satan va sur hon blev ^^ . Men jah, tycker också cruising för jänkare är deras dag. Även om man ibland måste in med bilen å hämta polare och sedan vidare!

Den var fan bra ! tongue

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
blacken
24 oktober 2007 ·

Jag och min polare cruisade en kväll med en Tjorven, Mycket garv blev det.big_smilelol. En annan gång så lyckades vi att ragga upp två chicks i en DAF
66. Visserligen så garvade dom läppen av sig, men följde med ändåhmm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang