Borsta arg angora katt!!!

camaro67 Meister
7 januari 2008 · 6 763 Inlägg

cherylee skrev:
Hur Fan Kan Man Säga Att En Lancia Delta Intergrale Inte E En Bil, D E En Enormt Grym Jävla Bil!

Kan Inte Hålla Med Om Mer Över Folk  Som Får Röster För Deras Utseende O Inte Deras Arbete..

Vem har sagt något om hans Lancia? Jag tycker att de är en frän bil. Men nu handlade de om trådskaparens Volvo.

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
camaro67 Meister
7 januari 2008 · 6 763 Inlägg

camaro67 skrev:

cherylee skrev:
Hur Fan Kan Man Säga Att En Lancia Delta Intergrale Inte E En Bil, D E En Enormt Grym Jävla Bil!

Kan Inte Hålla Med Om Mer Över Folk  Som Får Röster För Deras Utseende O Inte Deras Arbete..

Vem har sagt något om hans Lancia? Jag tycker att de är en frän bil. Men nu handlade de om trådskaparens Volvo.

Okej nu såg jag. big_smile

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Aerodynamik ...
7 januari 2008 · 7 120 Inlägg

Gone-in-60-sec skrev:
Fan jag har problem.. är kattvakt i tre veckor åt min mosters angora katt. Måste borsta katten. Den blir verkligen skit förbannad när man gör det. har rivmärken över hela armarna, fick med ett balsam spray och det hjälper ju endel.. men faan d här är inte kul.
Man måste ju borsta angora katter eftersom pälsen tovar ihop sig, undermagen,runt öronen, svansen och benen. Någon som har ngn erfarenhet av detta?? Känns ju förjävligt o hålla fast henne eftersom hon fräser o skriker som fan så fort hon ser kammen.. Inget kul det här...sadsadsad O kattens ägare är i Indien, suck

lol Du gjorde min dag!





Edit: Hm.. förlåt? Men det där lät faktiskt riktigt kul! Och att göra en tråd om det dessutom tongue

Senast redigerat av Aerodynamik (7 januari 2008)

blacken
7 januari 2008 ·

cherylee skrev:
Hur Fan Kan Man Säga Att En Lancia Delta Intergrale Inte E En Bil, D E En Enormt Grym Jävla Bil!

Kan Inte Hålla Med Om Mer Över Folk  Som Får Röster För Deras Utseende O Inte Deras Arbete..

Det kan jag lugnt säga efter "några" år i bilmekbranschen. Visserliger rätt kul lekbil men kvaliten suger fett. ( som det mesta i bilväg ifrån Italien).

camaro67 Meister
7 januari 2008 · 6 763 Inlägg

blacken skrev:

cherylee skrev:
Hur Fan Kan Man Säga Att En Lancia Delta Intergrale Inte E En Bil, D E En Enormt Grym Jävla Bil!

Kan Inte Hålla Med Om Mer Över Folk  Som Får Röster För Deras Utseende O Inte Deras Arbete..

Det kan jag lugnt säga efter "några" år i bilmekbranschen. Visserliger rätt kul lekbil men kvaliten suger fett. ( som det mesta i bilväg ifrån Italien).

Kan vi låta bli att vara offtopic nu? big_smile

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
blacken
7 januari 2008 ·

Gone-in-60-sec skrev:
Fan jag har problem.. är kattvakt i tre veckor åt min mosters angora katt. Måste borsta katten. Den blir verkligen skit förbannad när man gör det. har rivmärken över hela armarna, fick med ett balsam spray och det hjälper ju endel.. men faan d här är inte kul.
Man måste ju borsta angora katter eftersom pälsen tovar ihop sig, undermagen,runt öronen, svansen och benen. Någon som har ngn erfarenhet av detta?? Känns ju förjävligt o hålla fast henne eftersom hon fräser o skriker som fan så fort hon ser kammen.. Inget kul det här...sadsadsad O kattens ägare är i Indien, suck

Om kisse inte vill borstas, så skit i det. Du får bara en massa trubbel om du försöker att tvinga kattrackarn. Får du något gnäll över att kissen är tovig när matte/husse kommer tillbaka, så kan du bara hänvisa till att DOM inte talade om hur det ska gå till när man borstar den lilla kissen. Skulle det bli lite tover i pälsen, "big deal" det går alltid att klippa bort dom, och håret växer ut blixtsnabbt på katten. smile

Senast redigerat av blacken (7 januari 2008)

Team-Adolfsson Gödseldräng
7 januari 2008 · 4 529 Inlägg

ta på dig rejäla handskar och linda sen en handduk över huvudet på den och håll fast hårt
egen erfarenhet morsan har såna där katter me tongue

Maizer
7 januari 2008 ·

blacken skrev:

cherylee skrev:
Hur Fan Kan Man Säga Att En Lancia Delta Intergrale Inte E En Bil, D E En Enormt Grym Jävla Bil!

Kan Inte Hålla Med Om Mer Över Folk  Som Får Röster För Deras Utseende O Inte Deras Arbete..

Det kan jag lugnt säga efter "några" år i bilmekbranschen. Visserliger rätt kul lekbil men kvaliten suger fett. ( som det mesta i bilväg ifrån Italien).

HAHA din jävla sopa, att du skulle ha mekat Lancia Integrale "under dina år i branschen" är ungefär lika med noll. Jo visst, folk säger att det är skitbilar, men snälla? Du kanske skulle skaffa en själv innan du snackar om nåt du inte vet? Och att säga att Lancia inte kan klassas som bil, jämfört med en 940? hahahahaahaha

John87 Stolt Volvoägare
7 januari 2008 · 4 913 Inlägg

Maizer skrev:

blacken skrev:

cherylee skrev:
Hur Fan Kan Man Säga Att En Lancia Delta Intergrale Inte E En Bil, D E En Enormt Grym Jävla Bil!

Kan Inte Hålla Med Om Mer Över Folk  Som Får Röster För Deras Utseende O Inte Deras Arbete..

Det kan jag lugnt säga efter "några" år i bilmekbranschen. Visserliger rätt kul lekbil men kvaliten suger fett. ( som det mesta i bilväg ifrån Italien).

HAHA din jävla sopa, att du skulle ha mekat Lancia Integrale "under dina år i branschen" är ungefär lika med noll. Jo visst, folk säger att det är skitbilar, men snälla? Du kanske skulle skaffa en själv innan du snackar om nåt du inte vet? Och att säga att Lancia inte kan klassas som bil, jämfört med en 940? hahahahaahaha

Nu får du väl ändå kamma till dig?
Gå till topic istället och skit i att förstöra allt.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
blacken
7 januari 2008 ·

Maizer skrev:

blacken skrev:

cherylee skrev:
Hur Fan Kan Man Säga Att En Lancia Delta Intergrale Inte E En Bil, D E En Enormt Grym Jävla Bil!

Kan Inte Hålla Med Om Mer Över Folk  Som Får Röster För Deras Utseende O Inte Deras Arbete..

Det kan jag lugnt säga efter "några" år i bilmekbranschen. Visserliger rätt kul lekbil men kvaliten suger fett. ( som det mesta i bilväg ifrån Italien).

HAHA din jävla sopa, att du skulle ha mekat Lancia Integrale "under dina år i branschen" är ungefär lika med noll. Jo visst, folk säger att det är skitbilar, men snälla? Du kanske skulle skaffa en själv innan du snackar om nåt du inte vet? Och att säga att Lancia inte kan klassas som bil, jämfört med en 940? hahahahaahaha

ööh, du är off topic.

Maizer
7 januari 2008 ·

John87 skrev:
Nu får du väl ändå kamma till dig?
Gå till topic istället och skit i att förstöra allt.

Nu får du väl ge dig. Du har kämpat år för att bli moderator och fortfarande inte lyckats, så kamma till dig, inse, det blir inget.

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
7 januari 2008 · 2 258 Inlägg

Maizer skrev:

John87 skrev:
Nu får du väl ändå kamma till dig?
Gå till topic istället och skit i att förstöra allt.

Nu får du väl ge dig. Du har kämpat år för att bli moderator och fortfarande inte lyckats, så kamma till dig, inse, det blir inget.

Word! ;P
Måste bara tillägga... lancia är ju skojjiga små golf kloner smile

Senast redigerat av HyperSonica (7 januari 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!
Gone-in-60-sec
8 januari 2008 · 83 Inlägg

(tack alla ni som svarat) har vart endel problem men borstar henne lite varje dag, får bli som d blir d här.. nu är d bara två veckor kvar tills ägaren kommer hem..

från off topic till off topic... vad hände?? tänk att betyg är så viktigt, ge mig 1 or på bilen, jag gråter inte för d. Jag har aldrig påstått att den är världens snyggaste bil..

ang att skapa en tråd på off topic om ngt off topic.. känns för mig helt ok.. menmen, alla tänker ju olika smile behövde lite råd om ngt jag inte visste ngt om... Ha d bra

har kontroll
Volvo 945 (1992)
Skaune
9 januari 2008 ·

Att katten inte låter sig kammas är ju för att den inte känner förtroende för dig, antagligen kan ägaren kamma den då dessa två känner varandra in och utan och katten kan uppleva kammningen som en känslig o personlig handling o vill därför inte att vemsomhelst gör det.
Är ingen riktig expert men har haft katt igenom hela livet. Tvingar du katten känner den sig stressad och river o fräser, inte så konstigt!

Och ni som vill disskutera lanciornas vara eller icke vara kan väl göra de i en annan topic? hmm

Kirre
9 januari 2008 · 2 122 Inlägg

bazooka_ skrev:
finns det inga tassbojor?


Måste tillägga att den ser rätt lättantändlig ut

silver tejp?

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen
Volvo 245 "45an" (1990)
Volvo 244 Turbo "Huwen" (1975)
Volvo 242 "Gyfen Goes 16V Turbo" (1975)
Maizer
9 januari 2008 ·

Gone-in-60-sec skrev:
från off topic till off topic... vad hände?? tänk att betyg är så viktigt, ge mig 1 or på bilen, jag gråter inte för d. Jag har aldrig påstått att den är världens snyggaste bil..

Det var inte riktat till dig utan allmänt smile

Sushikocken Sleeper
9 januari 2008 · 3 084 Inlägg

behövs 3 pers för att dra fästingar på min katt 2 som tvångshåller alla benen och en som sitter ovanpå och drar tongue

Jävligt OT men sry

Senast redigerat av Sushikocken (9 januari 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang