Melodifestivalen spårar ur....

alain www.bimmerpower.org
17 februari 2008 · 3 995 Inlägg

****************************

JapMax skrev:

Sen alla dom där jävla turkländerna fick va med har vi i norden inte en chans längre. Dom röstar bara på varandra. Men de är väl lika bra, de svenska bidragen (jag har sätt 2  ) är inget jag skulle ställa upp med internationellt

***************************
Finns bara en Turkisk land. En del går i skola för lära sig geografi, och en del för vila.
Vad har du mot Turkar? är du rasist eller? vad spelar det för roll om dom är bättre eller inte, det är bara en tävling!

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Pikey
17 februari 2008 · 2 283 Inlägg

Orka bli så jävla seriös tråd för denna skiten

R.I.P. Michael Jackson!
DasAuto
17 februari 2008 · 2 751 Inlägg

alain skrev:
****************************

JapMax skrev:

Sen alla dom där jävla turkländerna fick va med har vi i norden inte en chans längre. Dom röstar bara på varandra. Men de är väl lika bra, de svenska bidragen (jag har sätt 2  ) är inget jag skulle ställa upp med internationellt

***************************
Finns bara en Turkisk land. En del går i skola för lära sig geografi, och en del för vila.
Vad har du mot Turkar? är du rasist eller? vad spelar det för roll om dom är bättre eller inte, det är bara en tävling!

Kallas svensk avundsjuka... så fort de går bra för andra hittar vi ursäkter smile

Who Djaa bless no man curse
Mercedes W123 "240D" (1981)
Audi A6 (2009)
alain www.bimmerpower.org
17 februari 2008 · 3 995 Inlägg

n0b0dy_ skrev:

alain skrev:
****************************

JapMax skrev:

Sen alla dom där jävla turkländerna fick va med har vi i norden inte en chans längre. Dom röstar bara på varandra. Men de är väl lika bra, de svenska bidragen (jag har sätt 2  ) är inget jag skulle ställa upp med internationellt

***************************
Finns bara en Turkisk land. En del går i skola för lära sig geografi, och en del för vila.
Vad har du mot Turkar? är du rasist eller? vad spelar det för roll om dom är bättre eller inte, det är bara en tävling!

Kallas svensk avundsjuka... så fort de går bra för andra hittar vi ursäkter smile

****************
ja, det stämmer nog

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
Hee-Maan
17 februari 2008 · 3 113 Inlägg

melodifestivalen har redan spårat ur för länge sedan.. att det fortfarande sänds.

Semper Fi
Niinaskyline
17 februari 2008 · 455 Inlägg

Därför man inte kollar på melodifestivalen ..

m3-lappis
17 februari 2008 ·

Car_Babe skrev:
Därför man inte kollar på melodifestivalen ..

WORD!! håller fullständigt med föregående talare

Saab-Fredde
17 februari 2008 · 285 Inlägg

Jag kan inte förstå att folk tittar på skiten frivilligt!

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!
TheFinnishFlash Avstängd
17 februari 2008 · 1 266 Inlägg

We are going to a party and we are invided, I loooove Euuurope... mohahahaha så äcklig, så äcklig.

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
CrazY_SweD
17 februari 2008 · 155 Inlägg

fordelvis skrev:
Vart fan är Elvis ???

Kanske redan någon som skrivit det men han är död tror jag tongue R.I.P
Sen är melodifestivalen inte ens värt att kolla på enligt min mening....

Senast redigerat av CrazY_SweD (17 februari 2008)

golf88
17 februari 2008 · 956 Inlägg

Tycker sån där musik är helt värdelöst..Usch usch..Lägg ner skiten

eldus veldus
Audi A6 (2017)
ILarsaI
17 februari 2008 · 326 Inlägg

m3-lappis skrev:
jag har inte sett på dyngan dom senaste åren så jag tänker inte yttra mig om det va rätt låt som vann. den sista rätta BRA låten som vann måste ha varit nån gång på 80 talet?

Jan Johansens bidrag 1995 är fortfarande rejält bra, det måste nog samtliga (nästan) hålla med om. Jävligt bra röst och klockren melodi. smile

http://youtube.com/watch?v=nXwb_ogHolM
(Osynkat ljud på videon)

Senast redigerat av ILarsaI (17 februari 2008)

Coffe
17 februari 2008 · 124 Inlägg

Att Kebabpizza-låten fick så många röster och nästan gick vidare beror ju bara på en sak, folk driver me allt.
Jag var själv bara några centimeter ifrån att ringa och rösta på dom bara för att jävlas. Tror att 90% av deras röster berodde på detta.
Sen kändes det faktist nästan som om dom tänkte samma sak själva.

Germax
17 februari 2008 · 12 086 Inlägg

alain skrev:

n0b0dy_ skrev:

alain skrev:
****************************

JapMax skrev:

Sen alla dom där jävla turkländerna fick va med har vi i norden inte en chans längre. Dom röstar bara på varandra. Men de är väl lika bra, de svenska bidragen (jag har sätt 2  ) är inget jag skulle ställa upp med internationellt

***************************
Finns bara en Turkisk land. En del går i skola för lära sig geografi, och en del för vila.
Vad har du mot Turkar? är du rasist eller? vad spelar det för roll om dom är bättre eller inte, det är bara en tävling!

Kallas svensk avundsjuka... så fort de går bra för andra hittar vi ursäkter smile

****************
ja, det stämmer nog

Jag får be om ursäkt att jag uttrycke mig lite banalt igårkväll. Va inte helt ..fräsh.
Jag får väl betona att jag INTE har något emot någon folkgrupp lr något land. Det jag mena med turkländer är alla de länderna nere i europa och utanför som kom med i tävlingen för några år sedan. Dels är jag inte mer geografiskt påläst så jag vet vad alla länderna heter, dels följer jag inte tvävlingen så de va ett tag sen jag hörde namnen. Dels bryr jag mig föga om varken tävlingen lr vad länderna "där nere" heter. Men återigen vill jag be om ursäkt för att jag uttrycke mig som jag gjorde, det va inte schysst. Spec att jag la till "jävla" framför, förstår nu att de väcker irritation.

Dock stämmer det ju, jag vet inte allt. Men jag vet att något år fick helt plötsligt en massa nya länder vara med i tävlingen. Och det va en massa länder "där nere", och jag minns att alla dom röstade på varandra och det har dom gjort sen dess. Har jag hört =P

Jag kanske låter oproffisionell som inte kan namnet på ett ända land "där nere" men så är det.

alain www.bimmerpower.org
17 februari 2008 · 3 995 Inlägg

Tack för ditt svar.
Att dom röstar på varandra kan vara så att varie land sjunger på eget språk och flera länder runt om Turkiet förstor varandra på samma sett som du förstor Norska, Danska ,Engelska bättre än vad dom gör.
Det är förståndigt
Det hander att man tycker om en låt är varker att lyssna även om man inte förstor språket, eller hur?
Så känns det ibland.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
bernersennen
17 februari 2008 · 70 Inlägg

Geiros skrev:
de är björn som gör de bra i år.

Håller med, grym talang i sitt gebit!!

klimpan
17 februari 2008 · 2 600 Inlägg

tycker att det ha spårat ut vart tog dom gammla goa låtarna vägen =/

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang