Biltema styling

THEBADGUY Gorgilus addictus
11 april 2008 · 4 737 Inlägg

Maildaemon skrev:
Såg en lagom snordyr Jagga med Biltemabromsar utanför livsmedelsaffären för någon månad sen, jag skrattade ganska bra

Hur såg du att det var biltema?

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
R_Stalhandske
11 april 2008 · 399 Inlägg

Stod Biltema över hela oket

Senast redigerat av Maildaemon (11 april 2008)

Rallyhalle
11 april 2008 · 4 299 Inlägg

Weermets skrev:
Gjorde en sökning på Biltema under rubriken Allmänt, sökningen hittade 6 sidor trådar och detta bara inom rubriken allmänt. Är det bara jag som är jävligt trött på alla trådar om biltema? Vissa tycker grejerna funkar vissa inte. Desutom handlade inte tråden om deras grejjer är bra eller dåliga utan om att dom satt fel rubrik på sin annons.

Håller me, börjar bli jäävligt tjatigt...

golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
11 april 2008 · 1 290 Inlägg

Maildaemon skrev:
Stod Biltema över hela oket

Biltema har väl inte ens de till Jaguar..?? hmm

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
R_Stalhandske
11 april 2008 · 399 Inlägg

golfarn_nr1 skrev:

Maildaemon skrev:
Stod Biltema över hela oket

Biltema har väl inte ens de till Jaguar..?? hmm

Han hade väl custombeställt dom^^ Det var vad jag såg iaf, sen om det var plojj vet jag inte

Emilj90 Bil/Lastbil/maskin mekaniker
11 april 2008 · 148 Inlägg

bromsar och motordelar ska man nog akta sig för.. med tanka på att deras bromsbelägg både skriver (i brist på skrikplatta som orginal har) och har en tendens att fada... livsfarligt.
annars nåt verktyg .. t röd, spolarvätska, glykol.. sånt skit köper jag gärna därsmile inte pajjat mer än ett par borrar från  biltema.. mrn även märkes borrar går av såtongue
Gillar därimot deras nya smokemätare . vissar hyfsat rätt också faktist.. den ädna som saknas är en dimmer.. lyser jävlgit starkt.

Trevlig på håll men lågnt ifrån trevlig.
BMW 750Ia Individual "Stortysken" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang