reportage om Lukas Kooz

stormen55
19 april 2008 · 11 Inlägg

ja han är mycket bra på att bygga bilar

Volvo v40 "Pärlan" (2015)
LukasAB
22 april 2008 · 3 Inlägg

synd att han fuskar igenom ganska mycke o kör mycket slarvigt under kulisserna, men endå, kan inte begära allt när han bygger de så jävla snabbt ! om han hade lagt ner tid på ett jobb så hade de kunnat bli en show stopper !

synd att hans bilar har börjar gå mot en elitklass av styling, känns så jävla löjligt o göra nått sånt av en bil =/

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
22 april 2008 · 2 258 Inlägg

Inget illa menat... men är rätt så trött på hans byggen

Sump Runk Rätt O Slätt!
terazzi
22 april 2008 ·

LukasAB skrev:
synd att han fuskar igenom ganska mycke o kör mycket slarvigt under kulisserna, men endå, kan inte begära allt när han bygger de så jävla snabbt ! om han hade lagt ner tid på ett jobb så hade de kunnat bli en show stopper !

synd att hans bilar har börjar gå mot en elitklass av styling, känns så jävla löjligt o göra nått sånt av en bil =/

FUSKAR IGENOM? vad fan snackar du om?
Den är för fan en showstopper, vet du hur många som har sånna kit? Kan ju säga att dem kostar 160.000 kr osponsrade*kjolpaketet*..vad jag vet är det 8 st i HELA VÄRLDEN som har det..
Dessutom dokumenterar han ALLT...
Låter som svenska avundsjukan här ja...

Edit: sen gör han ju ALLT själv förutom lackeringen,så inte fan är detta ett fuskbygge!!

Senast redigerat av terazzi (22 april 2008)

cool blue Åkeri ägare
22 april 2008 · 226 Inlägg

Kan bara hålla med många av er Killen är hel skön grymt ödmjuk och respektera andra och och deras sätt att se på bil byggandet. Nu hör det till saken att han även har en sambo som är helt otrolig på att plasta och arbeta i olika matrial många tror inte att hon bygger med det gör hon, Sista bygget ha nä det ligger skapar glädje i blodet på båda så vi lär säkert få se mer hoppas jag hehe

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby
Opel Tigra Twin Top "Cool Edition" (2007)
Opel Astra Bertone Turbo Cab "Nytt utsende 2010" (2002)
roxe Jesus didn´† Tap
24 april 2008 · 1 146 Inlägg

Förstår att han vill breaka. En grym bilbyggare enligt mig.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
Kim2000
24 april 2008 · 219 Inlägg

TBOC_Razor skrev:
E det killen som alltid slänger in minst två-tre Z:an i namnet på alla bilar han bygger ??

Isåfall känner brorsans ex han tongue

Om det e samma kille så hade han väl byggt nån bil, till sin tjej, som brann upp ??

Många Z blir det. men bilen som brann upp va hennes bygge.

Alecci
24 april 2008 · 2 014 Inlägg

Känner Lukas sen några år tillbaka, och måste säga att en skönare och mer ödmjuk människa får man nog leta bra länge efter. Synd bara att det snackas så mycket obefogat skitsnack om honom.

Det var Sussi's bil (Toyota MRS) som brann, men de styrde upp det till slut. Hon är förresten reggad här på Garaget.

Han är ju som vanligt hemlighetsfull, men det kommer säkert något mer bygge därifrån i framtiden.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
FreddeK
24 april 2008 ·

terazzi skrev:

LukasAB skrev:
synd att han fuskar igenom ganska mycke o kör mycket slarvigt under kulisserna, men endå, kan inte begära allt när han bygger de så jävla snabbt ! om han hade lagt ner tid på ett jobb så hade de kunnat bli en show stopper !

synd att hans bilar har börjar gå mot en elitklass av styling, känns så jävla löjligt o göra nått sånt av en bil =/

FUSKAR IGENOM? vad fan snackar du om?
Den är för fan en showstopper, vet du hur många som har sånna kit? Kan ju säga att dem kostar 160.000 kr osponsrade*kjolpaketet*..vad jag vet är det 8 st i HELA VÄRLDEN som har det..
Dessutom dokumenterar han ALLT...
Låter som svenska avundsjukan här ja...

Edit: sen gör han ju ALLT själv förutom lackeringen,så inte fan är detta ett fuskbygge!!

tur att han är sponsrad för man är dum i bollen om man köper plastpaket till bilen för 160 000kr.

Jimm
24 april 2008 · 1 661 Inlägg

Neon, plast, lite effekt och konstig frisyr... Påminner om en Japansk stylare. Visst hade inte vatt fel att ha den kunskapen, gillar många byggen, men ofta för plastiga.

NxV ElectroRaggare
24 april 2008 · 883 Inlägg

Endel folk gillar ju plast, själv bygger man i plåt tongue

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Chevrolet Tahoe LT "NxV" (1999)
Volkswagen Arteon "GT-R" (2018)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang