Bör vara import oxå..för annars har han ju vagnskadegaranti eller vad det heter, ny bil ifall du krockar inom tre år? + att han har ju inga nummerskyltar..så då borde den vara nyimporterad och inte inreggad i sverige.. = en jäkla massa bekymmer bara!
Med tanke på att hastighetsmätaren är dubbelgraderad (mp/h och km/h) + usa stolar, så är nog bilen importerad ja. 135k låter lite väl dyrt med tanke på hur pass ihopskrynklad den lär vara i framvagnen. Men klart. Är man händig och har tillgång till riktbänk osv, så är det väl rätt vettigt
Bör vara import oxå..för annars har han ju vagnskadegaranti eller vad det heter, ny bil ifall du krockar inom tre år? + att han har ju inga nummerskyltar..så då borde den vara nyimporterad och inte inreggad i sverige.. = en jäkla massa bekymmer bara!
Med tanke på att hastighetsmätaren är dubbelgraderad (mp/h och km/h) + usa stolar, så är nog bilen importerad ja. 135k låter lite väl dyrt med tanke på hur pass ihopskrynklad den lär vara i framvagnen. Men klart. Är man händig och har tillgång till riktbänk osv, så är det väl rätt vettigt
135 000 e rätt bra för mycket... prislappen för att laga den e ju inte billig... me tanke på att de e import... men har man tid å pengar å intresse så...