2802
Sök

Teoriprovet svårt att klara?

80 Inlägg
27 april 2011
#61
BMWgrabben skrev:
A-I skrev:
Hej skulle behöva lite hjälp om teoridprovet 2011 jag har läst boken och även tränat på dator men det som gjör mig mest orolig är villka frågor kommer det att komma på teoridprovet
Det kan ingen säga till 100, i förväg! Det jag hört av folk som tagit kortet under -10 och -11 är att det är mkt miljörelateradefrågor!

Gör provet som alla andra, misslyckas du, försök igen. Tis du klarar det! Själv tog jag det på 3e gången, tror fan inte det finns nån som är mindre teoretiker än mig i Sverige!

Good Luck wink
tack min vän för tipset smile


80 Inlägg
27 april 2011
#62
Westergren skrev:
Nej det är inte svårt. Träning ger färdighet!
har du gjort provet


Trucker
2 710 Inlägg
27 april 2011
#63
När har du provet?

Fart missbrukare

80 Inlägg
27 april 2011
#64
BMWgrabben skrev:
När har du provet?
jag har tänkt nu i maj
Senast redigerat av A-I (27 april 2011)


Ointresserad.
936 Inlägg
27 april 2011
#65
Jag öppnade inte ens böckerna.

Körde endast datorprogrammet.

Kuggade första, klarade andra. Så att man MÅSTE läsa boken är bullsh*t smile

Teabag appreciation club.

80 Inlägg
27 april 2011
#66
Snitch skrev:
Jag öppnade inte ens böckerna.

Körde endast datorprogrammet.

Kuggade första, klarade andra. Så att man MÅSTE läsa boken är bullsh*t smile
men jag har 2010ans datorprogram och det är inte samma frågor som 2011


679 Inlägg
27 april 2011
#67
Läs bok och kör teori på datorn, man vet aldrig vad det ska komma för frågor, på min B uppskrivning var det lätta frågar, samma på C uppskrivningen men på CE var det svårare frågor så det varierar mycket, Lycka till!

Forummoderator
17 895 Inlägg
27 april 2011
#68
A-I skrev:
Hej skulle behöva lite hjälp om teoridprovet 2011 jag har läst boken och även tränat på dator men det som gjör mig mest orolig är villka frågor kommer det att komma på teoridprovet för att jag har tränat 2010ans skiva
Prova denna. Vet inte hur bra den är men... Finns flera sådana här sidor du kan öva på.

http://korkortonline.se/teoritest/

Lustigt nog fick jag 52 av 65 och klarade mig! Tog körkort 1992...

Mvh
Alexander

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

80 Inlägg
27 april 2011
#69
Dieselsmurfen skrev:
A-I skrev:
Hej skulle behöva lite hjälp om teoridprovet 2011 jag har läst boken och även tränat på dator men det som gjör mig mest orolig är villka frågor kommer det att komma på teoridprovet för att jag har tränat 2010ans skiva
Prova denna. Vet inte hur bra den är men... Finns flera sådana här sidor du kan öva på.

http://korkortonline.se/teoritest/

Lustigt nog fick jag 52 av 65 och klarade mig! Tog körkort 1992...

Mvh
Alexander
okej tack min vän för sidan


80 Inlägg
27 april 2011
#70
Bompeman skrev:
Läs bok och kör teori på datorn, man vet aldrig vad det ska komma för frågor, på min B uppskrivning var det lätta frågar, samma på C uppskrivningen men på CE var det svårare frågor så det varierar mycket, Lycka till!
har du klarat redan körkortet


679 Inlägg
27 april 2011
#71
A-I skrev:
Bompeman skrev:
Läs bok och kör teori på datorn, man vet aldrig vad det ska komma för frågor, på min B uppskrivning var det lätta frågar, samma på C uppskrivningen men på CE var det svårare frågor så det varierar mycket, Lycka till!
har du klarat redan körkortet
Japp
Senast redigerat av Bompeman (27 april 2011)

80 Inlägg
27 april 2011
#72
Bompeman skrev:
A-I skrev:
Bompeman skrev:
Läs bok och kör teori på datorn, man vet aldrig vad det ska komma för frågor, på min B uppskrivning var det lätta frågar, samma på C uppskrivningen men på CE var det svårare frågor så det varierar mycket, Lycka till!
har du klarat redan körkortet
Japp
gratis smile


ClubJDM.se
1 608 Inlägg
27 april 2011
#73
Läste igenom boken 1 gång. Gjorde proven på datorn. Tog provet och klarade de. Så de är inte så svårt om man bara tar sig tid o läser igenom alla frågor innan man svarar. smile


80 Inlägg
27 april 2011
#74
JDMy00 skrev:
Läste igenom boken 1 gång. Gjorde proven på datorn. Tog provet och klarade de. Så de är inte så svårt om man bara tar sig tid o läser igenom alla frågor innan man svarar. smile
tack för svaret min vän smile



Sök