11 februari 2011
Trådstartare
Tjenare!! Till att börja med; Faan va trött jag blir på snorungar som inte kan låta bli andras grejer!!
Har en 745 16v som har krånglat lite de senaste dagarna, så därför lät jag bilen stå på farsans jobb i Jönköping tills att jag hade fixat släpkärra så jag kunde få hem bilen.
Bilen stod ute två nätter, och efter andra natten (idag på morgonen) kommer farsan till jobbet och kan då meddela mig att nån har slagit sönder båda baklyktorna. (rödvita, ej original) Blev verkligen skitförbannad när jag hörde detta och åker ner och kikar in läget. Upptäcker till min förvåning att stereon sitter kvar (den var typ ny), men när jag öppnar motorhuven kommer nästa våg av frustration. Dem j*vlarna har varit och snott både batteri och luftmassemätare!!??!Har inte hunnit kolla om mer fattas i motorutrymmet...
Visst det är ju ingen ny bil som kostar jättemycket, men endå...Det kommer ju gå på en del att fixa det här nu, och eftersom man fortfarande går på gymnasiet så har man ju inte såå mycket pengar att röra sig med.
Så, om ni skulle höra nåt eller vet nåt så får ni gärna säga till så man kan lära dessa personer att skilja varandras grejer. Någon mer som varit med om detta i Jönköping den sista tiden?