Jag kan inte ladda upp bilder.

Janneutanb
26 november 2011 · 7 271 Inlägg

Jag kan inte ladda upp bilder på min bil och när jag laddade upp 18 bilder i galleriet så kom bara 5st med.
Plus att det tog en väldigt lång tid för dom att laddas upp.
Är det bara för mig det krånglar?

Funkar varken med FF eller IE.

Figge__86
28 december 2011 · 136 Inlägg

Jag har samma problem kan inte ladda upp bilder på bilen eller byta profil bild har försökt i ett par dagar nu

Aern
7 januari 2012 · 457 Inlägg

Samma problem för mig... Försökt ladda upp en ny profilbild i en vecka nu utan resultat...

Hamilton
7 januari 2012 · 8 864 Inlägg

Jag tror att ni når bättre framgång med era frågor om ni uppger webbläsare samt OS (operativsystem).

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Janneutanb
7 januari 2012 · 7 271 Inlägg

För mig så började det bara att fungera igen efter en kvart eller något. Varför vet jag ej.

Aern
7 januari 2012 · 457 Inlägg

Provat med både Internet Explorer8 och Firefox 8.0.1. Alltsammans med Windows Vista

Figge__86
7 januari 2012 · 136 Inlägg

Jag har firefox som webbläsare och windows 7 som OS

Aern
7 januari 2012 · 457 Inlägg

Någon av er som har hand om denna sida som vet något?

Tacksam för svar!

Eindpeng SAAB-junkie
8 januari 2012 · 32 Inlägg

Jag har samma problem, kan inte klicka på "Ladda upp" när jag skall lägga till bilder till min bil. Chrome / FireFox.

chrizz Administratör
8 januari 2012 · 11 783 Inlägg

Jag har inte upplevt samma problem, och det laddas upp bilder hela tiden. De webbläsare ni använder är primära webbläsare vi också utvecklar till.

Jag får titta närmare på det här igen under morgondagen.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Aern
8 januari 2012 · 457 Inlägg

Tack chrizz!

Det är att ladda upp en bild som krånglar. Både profilbild och på "bilen". Det bara snurrar i tankefältet! Knepigt när det går för vissa?

//Mvh

Eindpeng SAAB-junkie
16 januari 2012 · 32 Inlägg

Går fortfarande inte att ladda upp bilder. Inte i varken Firefox, Chrome eller Internet Explorer. Senaste versionen av samtliga. Börjar bli frustrerande.

chrizz Administratör
16 januari 2012 · 11 783 Inlägg

Eindpeng skrev:
Går fortfarande inte att ladda upp bilder. Inte i varken Firefox, Chrome eller Internet Explorer. Senaste versionen av samtliga. Börjar bli frustrerande.

Vill inte vara sån men: http://www.garaget.org/show.php?new_images Vad kan det vara för exotisk webbläsare alla andra använder då som fungerar?

Kan du inte testa lite olika infallsvinklar, andra bilder, andra datorer om det är möjligt, stänga av eventuella brandväggar eller andra program som kan tänkas störa (t.ex. adblockers) osv. Något galet måste det ju vara hos dig helt uppenbart med tanke på att så många andra lyckas ladda upp bilder utan problem.

mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
chrizz Administratör
16 januari 2012 · 11 783 Inlägg

Eindpeng skrev:
Jag har samma problem, kan inte klicka på "Ladda upp" när jag skall lägga till bilder till min bil. Chrome / FireFox.

Vänta nu, är detta ditt problem så har jag lösningen wink

"Högst 20 bilder per bil" står det där du laddar upp bilder på bilen. Räkna dina bilder wink

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Eindpeng SAAB-junkie
16 januari 2012 · 32 Inlägg

Jag har härmed gjort bort mig totalt och går och gräver ner mig någonstans!

chrizz Administratör
16 januari 2012 · 11 783 Inlägg

Eindpeng skrev:
Jag har härmed gjort bort mig totalt och går och gräver ner mig någonstans!

Det är lugnt, det kan hända även den bäste :-)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Aern
16 januari 2012 · 457 Inlägg

chrizz skrev:

Eindpeng skrev:
Går fortfarande inte att ladda upp bilder. Inte i varken Firefox, Chrome eller Internet Explorer. Senaste versionen av samtliga. Börjar bli frustrerande.

Vill inte vara sån men: http://www.garaget.org/show.php?new_images Vad kan det vara för exotisk webbläsare alla andra använder då som fungerar?

Kan du inte testa lite olika infallsvinklar, andra bilder, andra datorer om det är möjligt, stänga av eventuella brandväggar eller andra program som kan tänkas störa (t.ex. adblockers) osv. Något galet måste det ju vara hos dig helt uppenbart med tanke på att så många andra lyckas ladda upp bilder utan problem.

mvh

Provat andra datorn nu med att ladda upp en profilbild. Denna dator har Windows 7. Använder den senaste läsaren från Firefox, provat stängt av brandväggen och provat med en annan bild. Resultat... Tänker, tänker, tänker, tänker tills den slutligen ger upp.

Du har nog mött din överman nu Chrizz! wink

Allvarligt talat... Detta är ju jävligt märkligt!

chrizz Administratör
16 januari 2012 · 11 783 Inlägg

Aern skrev:

chrizz skrev:

Eindpeng skrev:
Går fortfarande inte att ladda upp bilder. Inte i varken Firefox, Chrome eller Internet Explorer. Senaste versionen av samtliga. Börjar bli frustrerande.

Vill inte vara sån men: http://www.garaget.org/show.php?new_images Vad kan det vara för exotisk webbläsare alla andra använder då som fungerar?

Kan du inte testa lite olika infallsvinklar, andra bilder, andra datorer om det är möjligt, stänga av eventuella brandväggar eller andra program som kan tänkas störa (t.ex. adblockers) osv. Något galet måste det ju vara hos dig helt uppenbart med tanke på att så många andra lyckas ladda upp bilder utan problem.

mvh

Provat andra datorn nu med att ladda upp en profilbild. Denna dator har Windows 7. Använder den senaste läsaren från Firefox, provat stängt av brandväggen och provat med en annan bild. Resultat... Tänker, tänker, tänker, tänker tills den slutligen ger upp.

Du har nog mött din överman nu Chrizz! wink

Allvarligt talat... Detta är ju jävligt märkligt!

Det kan man lugnt säga. Jag laddade upp en profilbild för dig nu. Tre pingviner. Senaste Firefox använde jag. Varför du inte kan göra samma sak kan jag tyvärr inte svara på hmm

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Aern
16 januari 2012 · 457 Inlägg

Haha, va paff jag vart när jag loggade in och såg tre pingviner! big_smile

Det duger så länge med dom tre. Min tacksamhet går inte att beskriva Chrizz!

tack för hjälpen ändå, det löser sig säkert ändå, kanske vid nästa uppdatering utav Garaget! smile

chrizz Administratör
16 januari 2012 · 11 783 Inlägg

Aern skrev:
Haha, va paff jag vart när jag loggade in och såg tre pingviner! big_smile

Det duger så länge med dom tre. Min tacksamhet går inte att beskriva Chrizz!

tack för hjälpen ändå, det löser sig säkert ändå, kanske vid nästa uppdatering utav Garaget! smile

Nja, jag tvivlar, det är ju uppenbart något galet hos dig tycker jag. hmm

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang