vem låna ni drag bilen av ? känner igen den från mitt jobb (nissan kungälv). klockren hus vagn för övrigt
Kompisens jobb hade lämnat in deras as till bil på service tror jag det var och dom fick låna den av Hurtis Bil i kungälv. Så på den vägen var det. Ha de gött
bara lite ute i "hallen". men det var bara fogarna som tur är. Ska väl ta och dra lite mjukfog där istället.. Köra sånna delningsfogar bara vad tror ni om bes då??
"Riksen" med detta projekt är att alla bilbyggare inser hur billigt det är att skaffa en schysst husvagn så nu har ni nog satt en trend! Jag är jävligt sugen på att skippa det nya avgssystemet till bilen och köpa en husvagn istället....hehe
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!
Man får tacka.. Ska tillägas.. besiktigad i fredags. det enda vi fick på var på bromsarna. Kaklet brydde dom sig inte om. Gubbarna på besiktningenlev sugnnapå jäger bara sa dom hehe