Får man fråga va det är för färg du kör med? hur lätt e det att fixa? torkar det snabbt eller e det dagar man får vänta=
Det e lite bökigt att få ut taket.. man måste vara jätte försiktig.. Sen e det ganska så lätt.. använde biltemas värmetåliga mattsvarta färg:D ,, sprayade flera tunna lager och det torkar rätt så fort.. lät det ligga över natten så e det klart.. Men det ska inte monteras än på ett litet tag,, så det får ligga lite extra
lite mer frågor utöver nightmares. Hur känns tyget? strävt/mjuk? är det något som håller i längden tror du?
Det ser sjuk snyggt ut, vill gärna fixa det i min bil också
Tyget känns kanske lite strävare (på bagageinredningen ) men inget man tänker på
Inne taket o A&B stolpar känns ingen skillnad alls..
Ja det e riktigt snyggt,, alltid velat ha det så nu gav jag mig F*N på det o testade o det funkade..
Antar att det håller i längden inget jag kan svara på det återstår o se men självklart värt
Försökt svara så gott ja kunnat=) Fråga bara på om du har mer frågor
Kul projekt Kommer garanterat följas!
Ang färgen.. Jag gjorde så på en annans bil och det luktade färg i flera flera flera månader efter, man tycker lukten försvann men man vänjer sig bara. Nytt folk som åkte med påpekade att det luktade som fan, och om man inte åkt i bilen på några dagar så kände man det oxå. På den bilen som jag gjorde vart taket och bagaget jätte ömtåligt, skrapade man i så gick tyget liksom av eller vad man ska säga (som man kört med hårtrimmer om ni fattar). Skulle verkligen vilja göra samma på min egen men vette fan om man vill genomlida lukten igen Men detta var ju för ca 6 år sen så färgen kanske har ändrats..
lite mer frågor utöver nightmares. Hur känns tyget? strävt/mjuk? är det något som håller i längden tror du?
Det ser sjuk snyggt ut, vill gärna fixa det i min bil också
Tyget känns kanske lite strävare (på bagageinredningen ) men inget man tänker på
Inne taket o A&B stolpar känns ingen skillnad alls..
Ja det e riktigt snyggt,, alltid velat ha det så nu gav jag mig F*N på det o testade o det funkade..
Antar att det håller i längden inget jag kan svara på det återstår o se men självklart värt
Försökt svara så gott ja kunnat=) Fråga bara på om du har mer frågor
Kul projekt Kommer garanterat följas!
Ang färgen.. Jag gjorde så på en annans bil och det luktade färg i flera flera flera månader efter, man tycker lukten försvann men man vänjer sig bara. Nytt folk som åkte med påpekade att det luktade som fan, och om man inte åkt i bilen på några dagar så kände man det oxå. På den bilen som jag gjorde vart taket och bagaget jätte ömtåligt, skrapade man i så gick tyget liksom av eller vad man ska säga (som man kört med hårtrimmer om ni fattar). Skulle verkligen vilja göra samma på min egen men vette fan om man vill genomlida lukten igen Men detta var ju för ca 6 år sen så färgen kanske har ändrats..
tråkigt med lukten men jag kan inte säga varken bu eller bää.. jag har haft min på tork länge nu o det luktar inget ifrån den vad jag känner.
men man vet aldrig hoppas på det bästa Lycka till med allt!
Yessss Idag gjorde jag ett besök hos Patrik på www.streetperformance.se och gick därifrån med ett D2 bromskit fram till min pärla.. 330 skivor med 8 kolvs ok.. Och inte nog med det så blir det ett samarbete med detta underbara företaget
Kan säga att jag är mer än överlycklig..
Sen naturligtvis var jag tvungen att handla en ny lackspruta till gubben min på lackman och det blev en IWATA W400 BellAria BA 4-1 + PCG 6PE 600ml Kopp.. Hoppas att gubben blir nöjd när han kommer hem