Var påväg hem ifrån nattjobbet för några sommrar sen, klockan var 05, solen sken, motorvägen var rak och torr. Läge för att testa toppfarten på räserbmwn såklart! BMW 320 -88 med 129 pigga hästar! Muhaha, nu ska den tuktas, var det enda jag hade i hjärnan.
Kör upp på motorvägen och gasar, efter några kilometer började jag komma ikapp en Audi kombi och släpper på gasen. när jag kommer lite närmare ser jag 4 stora utblås, en trimmad RS4a;) Självklart lägger jag mig bredvid och flinar mitt största fånigaste flin till den ensamma individen i bilen. Lika självklart är han/hon(Jag tyckte det såg ut som en brud men vettefan:P ) med på noterna och gasar på lite smått samtidigt som jag växlar ner och ger absolut max.
När vi nått runt 200 händer något mäktigt, den bilden kommer jag aldrig glömma, RS4an sätter sig på baken och drar iväg med ett vrål!!! Efter 10 sekunder såg jag inte bilen längre. Helt sjukt vilka häftiga bilar det där är. Särskillt när dom är lite trimmade, för några 250 km/h var det då inte tal om här, det gick betydligt fortare!
Hur som helst så var det nog det fjolligaste som muckat race med denna RS4a:P Brukar aldrig gå in i race där jag vet att jag får spö, med detta var ett undantag. Och värt det!
Senast redigerat av tobee (24 januari 2008)