17 november 2016
Trådstartare
dahlens skrev:
SjoholmsCustom skrev:
dahlens skrev:
trevlig tråd, Saknar den 142an lite faktiskt. ser dock ut att ha gått ner sig lite sedan jag sålde den
När hade du den? Jag köpte den för två år sen, fått byta en heldel grejer, va hemsk att köra när jag köpte den. Du kan ju alltid köpa tillbaka den
ska montera en NOS styrsnäcka och nya spindelled och bussning till hjälpstyrarmen. Nya belägg samt lackad framvagnsbalk.. Lite har den gått ner sig när den knappt rullat dom senaste åren, men helt otroligt att den är såpass fräsch i karossen ändå, brukar va riktigt ruttna annars.
SjoholmsCustom skrev:
SjoholmsCustom skrev:
När hade du den? Jag köpte den för två år sen, fått byta en heldel grejer, va hemsk att köra när jag köpte den. Du kan ju alltid köpa tillbaka den
ska montera en NOS styrsnäcka och nya spindelled och bussning till hjälpstyrarmen. Nya belägg samt lackad framvagnsbalk.. Lite har den gått ner sig när den knappt rullat dom senaste åren, men helt otroligt att den är såpass fräsch i karossen ändå, brukar va riktigt ruttna annars.
Den är ju iaf bessad till slutet av nästa år, inför förra bes bytte jag bussningar i bakvagnen och nytt ok vä fram osv
såpass. jag sålde den 2010 och då var den fortfarande enfärgad och hade b20 men det var ju några år sedan, haha.
finns bland mina gamla fordon
Hehe ja, jag va inne och tittade på din sista och man kan inte tro att det är samma bil, hade jag haft mer plats hade jag gärna gjort ordning den till original igen. 142a är en av mina drömbilar. 72 sport hade varit något. Samma ljusa blå som min ska vara. Synd att den inte va så fin när jag köpte den som när du hade den:(