M123
31 augusti 2019
· 962 Inlägg
granadadr skrev:
M123 skrev:
Ivel skrev:
Krasst sett, med en kapskiveförsedd vinkelslip och kapa av kroken där den inte syns.
Inga felkoder, ingen dragmöjlighet, bibehållen krocksäkerhet.
Det är det absolut billigaste sättet.
Är det verkligen så enkelt på en helbilsgodkänd bil i verkligheten? Den är väl ju typad i komplett utförande med draget på?
Ditt förslag känns alldeles för enkelt i byråkratiska Sverige.
ring bilprovningen å fråga,, men är ganska enkelt å få den utan drag
Det kan man naturligtvis göra om man har så fördjupat intresse i frågan. Det har jag faktiskt inte, tyckte dock att det var lite väl motsägelsefullt att kunna så lätt göra ändringar på ett sådant nytt fordon som omfattas av helbilsgodkänd bil.
"Yeah come on Affen and do the shake"
Att säga fel sak vid rätt tillfälle är lite som att säga rätt sak vid fel tillfälle.