Snygga bilder!!! Du körde kompaktkamera om jag inte minns fel?? För att hade du haft mindre bländare skulle du ju slippa den rusktigt långa väntan..men det kanske va meningen?? Fina bilder ialf:)
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Fina bilder! Nr. 4 är min favorit. Håller med lite om vitbalansen som nån sa. Testa minska mättnaden på den gula färgen, på dem bilderna där bilen ser lite gulare ut. Annars toppenfina bilder!
Snygga bilder!!! Du körde kompaktkamera om jag inte minns fel?? För att hade du haft mindre bländare skulle du ju slippa den rusktigt långa väntan..men det kanske va meningen?? Fina bilder ialf:)
Tackar!
Jag har haft kompaktkamera, detta var första gången jag fotade med min Nikon D80, så kan inte med alla inställningar än tyvärr.
Har skrivit vad jag hade bländaren på också.
eleganten skrev:
Fina bilder! Nr. 4 är min favorit. Håller med lite om vitbalansen som nån sa. Testa minska mättnaden på den gula färgen, på dem bilderna där bilen ser lite gulare ut. Annars toppenfina bilder!
Tack! den gula färgen är på -60, det är för att vid banvallarna var det natriumlampor. De sista två bilderna har jag ställt den gula tonen på -100 så lite svårt att korrigera det mer. Ska kika i kameran om jag kan fixa inställningarna lite mera där!
"hehe jag har alltid rätt hög bländare" God Jul alla
har lärt mig att det heter liten och stor bländare jag men det är kanske olika..
det va snygga bilder..
God Jul
Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu ------------- www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
Snygga bilder du Gillar den där snyga audin i bakrunden, känndes som du knäppte på den för man fasnade med blicken på den Mycket bra kort annars tycker jag mvh kimpa