Här i skåne, är det snöväder blandat med sol omvartannat så det töar direkt, hoppas det förblir så. Elmia snart jhu och jag vill verkligen inte ut o byta till vinterdäck igen.
Blir inga mer vinter däck denna säsongen... Får helt enkelt låta bilen stå... Sen så får man ju hoppas att skiten har smällt bort inom ett par dagar. Gubben en trappa upp måste jävlas med oss alla.
--Some people wine about their best, I go home and f-ck the prome queen--
Här uppe i norra bohuslän, började det snöa lite lätt sent igår kväll, låg ett litet vitt täcke på gräs och hustak i morse men inget på vägarna. Är dock borta nu. Men 4-5 mil söder ut har de fått 1-1,5dm snö. Kallt som fan med nordanvinden bara!
JAAAA USCH FY och BLÄÄ!!!! Jag som inte har någona nnna bil än Hondan med sommmarpjucks efter krocken:(
Det snöar så mkt här i alingsås att när jag var ute en vända med hunden han spåren snöa igen innan vi var tillbaka...max 15min Hoppas det töar fort, vill juh kunna ta Hondan t Elmia
HAHA! Alltså det är sjuk roligt att läsa hur ivriga ni är när det kommer snö där nere. Själv har man haft snö sen oktober och räknar med att ha det till maj eller nåt sånt.
HAHA! Alltså det är sjuk roligt att läsa hur ivriga ni är när det kommer snö där nere. Själv har man haft snö sen oktober och räknar med att ha det till maj eller nåt sånt.
hehe håller med dig.... här har vi haft snö sedan 03/11-07 och har hyffsat med snö fortfarande... jaa jag kommer ihåg datumet då snön kom för då var jag ute och lekte med kryckan på syrrans pegga 206 GTI -00
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!