Antalet röster....

MrLego Volvonörd
4 februari 2013 · 1 187 Inlägg

Såg nu imorse att jag hade 381 röster på bilen, men nu helt plötsligt så har jag 379. Vart har dem 2 andra tagit vägen? Inget stort problem men varför försvinner 2st?

Mvh Lars-Erik

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
Brinka Meus ipsius Deus sum
4 februari 2013 · 636 Inlägg

MrLego skrev:
Såg nu imorse att jag hade 381 röster på bilen, men nu helt plötsligt så har jag 379. Vart har dem 2 andra tagit vägen? Inget stort problem men varför försvinner 2st?

Mvh Lars-Erik

Det är när de som lade rösterna, blivit avreggade från gorg.. Försvann en från mig häromdan oxå. Har hänt flera gånger tidigare.. Bara hoppas att de som la de lägsta rösterna ska bli kickade.. wink

MrLego Volvonörd
4 februari 2013 · 1 187 Inlägg

Brinka skrev:

MrLego skrev:
Såg nu imorse att jag hade 381 röster på bilen, men nu helt plötsligt så har jag 379. Vart har dem 2 andra tagit vägen? Inget stort problem men varför försvinner 2st?

Mvh Lars-Erik

Det är när de som lade rösterna, blivit avreggade från gorg.. Försvann en från mig häromdan oxå. Har hänt flera gånger tidigare.. Bara hoppas att de som la de lägsta rösterna ska bli kickade.. wink

Egentligen skiter jag i det, men det vore ju bra med en liten förklaring. wink Sen om det är en 5a eller 1a som försvinner skiter jag i, jag älskar bilen lika mkt för det tongue

Tack Brinka.

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang