Har även beställt adapter för dubbla lameller till Sachs 765:an. Kommer kräva att jag backar urtrampningslagret så får bli lite fräsning och svarvning där tror jag. Men det är ju snart semester
![roll](img/smilies/roll.png)
Med det kitet borde den kunna sprätta på 6:an. Den fixar ledigt 3:an som det är, och den ligger på 1.3 i utväxling, vilket är skapligt exakt dubbelt mot 6:an. Så om kopplingen närmar sig dubbla momentet mot nuvarande så ska det gå
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Då kan jag komma upp i 112 km/h på bakhjulen, så borde kunna ryka lite iaf.
Om jag kommer över en Viperlåda (samma fast högre utväxling på 6:an) och köper ny diff (torsendiff i så fall) också med högre utväxling så kan jag komma upp till 163 km/h på bakhjulen, så det finns helt klart potential utan att göra allt för grova ingrepp!
Finns en låda till salu för 55k (Tremec Magnum, så den är biffigare byggd också) och diffen landar på ca 15k. Men jag provar en stund med kopplingen först.
![tongue](img/smilies/tongue.png)