Release: GARAGET 7.2 (Lista på nyheter)

CarCass CarCass
27 september 2008 · 627 Inlägg

chrizz skrev:
Stämmer det nu?

Nu är det riktigt smile

Join the Evolution
chrizz Administratör
27 september 2008 · 11 778 Inlägg

TCG skrev:
• Bloggbevakningsfunktionen är bortplockad i och med att man numera enkelt kan bevaka alla sina vänners bloggar direkt via ”Min sida”

Men jag är inte vän med alla personers bloggar som jag bevakar. Tycker bara de har intressanta åsikter?

Mjo, jag förstod att vissa skulle ha de problemet faktiskt. Jag får se hur jag gör om jag plockar in nån slags bevakningsfunktion utöver den här vän-kopplingen.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
chrizz Administratör
27 september 2008 · 11 778 Inlägg

CarCass skrev:

chrizz skrev:
Stämmer det nu?

Nu är det riktigt smile

Kanon!

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
27 september 2008 · 963 Inlägg

chrizz skrev:

TCG skrev:
• Bloggbevakningsfunktionen är bortplockad i och med att man numera enkelt kan bevaka alla sina vänners bloggar direkt via ”Min sida”

Men jag är inte vän med alla personers bloggar som jag bevakar. Tycker bara de har intressanta åsikter?

Mjo, jag förstod att vissa skulle ha de problemet faktiskt. Jag får se hur jag gör om jag plockar in nån slags bevakningsfunktion utöver den här vän-kopplingen.

Och så trodde du att du skulle slippa undan våra hårdgranskande ögon? big_smile Haha, grymt jobbat för övrigt! Gillar verkligen G.org och blir fortfarande glatt överraskad när saker fungerar bättre än jag hade tänkt mig. smile

Kan leva med lite barnsjukdomar ett tag nu. Den som väntar på något godare... smile *tummen upp*

Senast redigerat av TCG (27 september 2008)

hjoortskull
27 september 2008 · 36 Inlägg

ser riktigt bra ut det hära och e mkt lättare att navigera nkt jag tongue bra jobbat !!!!

Bensin Kommer Alltid Att Finnas För Att Snart Har Ingen Råd Att Tanka
Jolle87
27 september 2008 · 1 585 Inlägg

Bra jobbat, alltid kul med lite nya funktioner och lite ny design. Tar ett tag att vänja sig men det ska inte va några problem. Sen får man alltid räkna med lite buggar och saker som inte fungerar som det ska när man laserar en ny verision. Brukar lösa sig med tiden:P Stor applåd till Chrizz som har lyckats så bra med denna sidan och som hela tiden gör allt för att göra de flesta nöjda.

sammlund
27 september 2008 · 3 859 Inlägg

alseryd skrev:
Jag är tyvärr inte nöjd med allt!'
Det är ett snyggt jobb men det finns saker som jag inte är nöjd med!
Så jag har lagt mina bilar offline tills det blir fixat!
Tänker inte ta snacket här för det blir bara på hopp!
Mvh Eva.

Jag är ärlig med min åsikt ! Det finns nog dom som skriver snyggt men avskyr det !
Jag håller med alseryd !! Jag tycker att det blev lite rörigt upplägg på det hela hmm Men nya "designen" på loggan blev snygg smile
Jag hoppas att ni kan fixa till de små problemen och felen smile

"The road to victory is sometimes a sidewalk"
_PeeWee_
27 september 2008 · 68 Inlägg

Känns mycket bättre!!

Well done!

/Marcus _PeeWee_ Jansson
Toyota Mr2 "PeeWee" (1992)
steifan DR!FTT3KN!K3R
27 september 2008 · 10 427 Inlägg

Verkar riktigt bra hittills!

Kul med ett community som uppdateras i rätt riktning för en gångs skull! winktongue

breesladd SKÅNING
27 september 2008 · 1 215 Inlägg

alseryd skrev:
Är tyvärr inte nöjd!
Kan ju ta snacket här men risken är att somliga ska bara jävlas sedan!
Kan nån i ledningen på garaget skicka ett pm till mig?
Så ska jag förklara så gott jag kan!
Mvh Eva.

eller så pmar du dem, först säger du att du inte vill ta det här men i ditt nästa inlägg här så kan du tänka dig att ta diskutionen här? dubbelmoral eller? tror även att det räcker med ett inlägg att du vill ha pm av mod, förklarade du inte i din egna tråd innan? eller det var bara jag som trodde det!

Tycker de har gjort ett jävligt bra jobb, allt kan ju inte bli rätt på en gång och en del grejer har högre prio än andra som tex att sidan funkar korekt innan man börjar bry sig om att en medlem har tagit sina bilar offline bara för att man inte kan se vem som röstat på sin bil

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig
Volvo 244 GL, nu med Turbo "Reggad med B230FT" (1988)
Volvo V70 2.4D CLASSIC "Barnvagns räsern" (2007)
Ompa2000 ...!!!???
27 september 2008 · 257 Inlägg

En förbättring som kan göras är texten i kategorierna på bil-sidorna (motor, chassi, framtidplaner o.s.v). Tycker det ser mycket plottrigt ut och man får ingen riktig översikt över vad det står.

Men annars en mycket trevlig uppdatering! (Loggan är skitsnygg big_smile)

breesladd SKÅNING
27 september 2008 · 1 215 Inlägg

alseryd skrev:
Jag Pm:ar inte för det vill dom inte.
Tycker ju att det är en bra sida annars men det finns saker som jag inte tycker om och vill gärna ha en egen åsikt.
Är glad att du är nöjd! Men det är din åsikt!
Om du är nöjd innebär det att jag måste vara nöjd då?
Mvh Eva.

Självklart måste du inte vara nöjd bara för att jag är det, klart man kan pma om det är viktigt, tror dom mest menar för att folk inte ska pma onödiga saker, annars hade dom ju kunnat plocka bort pm funktionen hos modarna så man inte hade kunnat om dom nu verkligen inte vill att folk ska kunna höra av sig till dom på det sättet.

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig
Volvo V70 2.4D CLASSIC "Barnvagns räsern" (2007)
Volvo 244 GL, nu med Turbo "Reggad med B230FT" (1988)
chrizz Administratör
27 september 2008 · 11 778 Inlägg

alseryd skrev:
Är tyvärr inte nöjd!
Kan ju ta snacket här men risken är att somliga ska bara jävlas sedan!
Kan nån i ledningen på garaget skicka ett pm till mig?
Så ska jag förklara så gott jag kan!
Mvh Eva.

Ärligt talat så verkar du bara gnälla, vilket du är väldigt snabb med att göra, och du gör det högt. Av den anledningen så är jag inte särskilt intresserad av att lyssna på dig så du behöver inte försöka göra dig hörd något mer så tillvida du faktiskt inte har något mycket vettigt att lägga fram.

Sen vill jag påpeka att majoriteten verkar vara nöjda med de relativt få synliga förändringar som gjorts. Det mesta av nyheterna ligger i till synes enkla och lättanvända funktioner som ska göra "gorg-upplevelsen" enklare och bättre. Om du inte kan finna dig i det så kan jag inte hjälpa dig.

Man kan inte göra alla nöjda. Jag finner mig i det och det bör du också göra tycker jag...

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
hjoortskull
27 september 2008 · 36 Inlägg

chrizz skrev:

alseryd skrev:
Är tyvärr inte nöjd!
Kan ju ta snacket här men risken är att somliga ska bara jävlas sedan!
Kan nån i ledningen på garaget skicka ett pm till mig?
Så ska jag förklara så gott jag kan!
Mvh Eva.

Ärligt talat så verkar du bara gnälla, vilket du är väldigt snabb med att göra, och du gör det högt. Av den anledningen så är jag inte särskilt intresserad av att lyssna på dig så du behöver inte försöka göra dig hörd något mer så tillvida du faktiskt inte har något mycket vettigt att lägga fram.

Sen vill jag påpeka att majoriteten verkar vara nöjda med de relativt få synliga förändringar som gjorts. Det mesta av nyheterna ligger i till synes enkla och lättanvända funktioner som ska göra "gorg-upplevelsen" enklare och bättre. Om du inte kan finna dig i det så kan jag inte hjälpa dig.

Man kan inte göra alla nöjda. Jag finner mig i det och det bör du också göra tycker jag...

Mvh

Håller med chrizz till 100

Senast redigerat av hjoortskull (27 september 2008)

Bensin Kommer Alltid Att Finnas För Att Snart Har Ingen Råd Att Tanka
bmx
27 september 2008 · 7 100 Inlägg

vart ju najs de här,bra jobbat big_smile

men har fortfarande inte fattat de här med att lägga upp gamla fordon tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
chrizz Administratör
27 september 2008 · 11 778 Inlägg

alseryd skrev:

chrizz skrev:

alseryd skrev:
Är tyvärr inte nöjd!
Kan ju ta snacket här men risken är att somliga ska bara jävlas sedan!
Kan nån i ledningen på garaget skicka ett pm till mig?
Så ska jag förklara så gott jag kan!
Mvh Eva.

Ärligt talat så verkar du bara gnälla, vilket du är väldigt snabb med att göra, och du gör det högt. Av den anledningen så är jag inte särskilt intresserad av att lyssna på dig så du behöver inte försöka göra dig hörd något mer så tillvida du faktiskt inte har något mycket vettigt att lägga fram.

Sen vill jag påpeka att majoriteten verkar vara nöjda med de relativt få synliga förändringar som gjorts. Det mesta av nyheterna ligger i till synes enkla och lättanvända funktioner som ska göra "gorg-upplevelsen" enklare och bättre. Om du inte kan finna dig i det så kan jag inte hjälpa dig.

Man kan inte göra alla nöjda. Jag finner mig i det och det bör du också göra tycker jag...

Mvh

Så bra att du verkligen ser mig så! Vilket inte är sanningen!
Så man har inte rätt att säga vad man tycker och tänker!
Är bara en på garaget som har en åsikt!
Men jag kan kliva av och icket rekomendera den här lekstugan för nån annan!
Det är min åsikt!
Mvh Eva.

Du får säga din åsikt, men förvänta dig inte att någon lyssnar eller ens tar dig på allvar. Det är ingen självklarhet... Vill du att någon lyssnar? Framför din åsikt sakligt och ha lite tålamod för guds skull.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
chrizz Administratör
27 september 2008 · 11 778 Inlägg

alseryd skrev:
Har tålamod men blir kallad en massa saker även från dom som styr garaget.
Är ju inte vad man väntar sig av en ledning.
Man kan inte kasta sten i glashus.
Du har ju redan tydligen bilda dig en uppfattning om mig av andra.
Du har aldrig pratat med mig!
Jag dömer aldrig någon på förhand eller efter vad andra säger!
Mvh Eva.

Vad har jag kallat dig? Jag har bildat mig en ganska tydlig uppfattning via din senaste tråd. http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=103744

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
chrizz Administratör
27 september 2008 · 11 778 Inlägg

alseryd skrev:

chrizz skrev:

alseryd skrev:
Har tålamod men blir kallad en massa saker även från dom som styr garaget.
Är ju inte vad man väntar sig av en ledning.
Man kan inte kasta sten i glashus.
Du har ju redan tydligen bilda dig en uppfattning om mig av andra.
Du har aldrig pratat med mig!
Jag dömer aldrig någon på förhand eller efter vad andra säger!
Mvh Eva.

Vad har jag kallat dig? Jag har bildat mig en ganska tydlig uppfattning via din senaste tråd. http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=103744

Det var min åsikt! Precis som alla andras fast deras var positiva.
Om du tittar på tidigare inlägg i den här tråden så kan du se vad du skrev om mig.
Har man skapat en sån här sida kan man inte alltid få positiva kommentarer men det betyder inte att man behöver vara otrevlig!
Mvh Eva.

Jag har ingen aning om vad du snackar om i den där tråden tyvärr. Jag förstod inte alls vad din "åsikt" var där. Tråden kändes mest desperat, och om du läser där igen så är det rätt få som verkar förstå vad du pratar om.

Nog om detta nu.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Tribbe SAAB♥SUBARU
27 september 2008 · 1 636 Inlägg

Jag är mycket nöjd av det jag sett hittills, är speciellt nöjd över hur man kan sortera bilarna man lagt som favoriter efter uppdatering big_smile Det har jag saknat förut.

/Tribbe.

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
MeloveGolf Vw trimmare
27 september 2008 · 2 995 Inlägg

lite synd för online blomman som vart väldigt liten nästan bättre att ersätta med en grön prick istället?

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang