Polisen är Ghostrider på spåren

Sokrates Eliminator
15 januari 2009 · 1 441 Inlägg

Errol skrev:
väldigt många använder exakt samma fras

"den där barnfamiljen han kommer klyva"
...men i verkligheten vet väl alla att det är tusen ggr större risker varenda dag med random fyllos,trötta pendlare och annat som tar våra liv. 

SOKRATES: Personen ifråga har inte bara kört mc på gatan om du tror det....det finns RR-bakgrund och även Hojkontroll utöver det vanliga. I princip redo att attackera Isle Of Man men avböjde då en Svensk förare ,anhörig till GR  avled just där.

Hmm,att delta innebär inte med automatik att man gör ett bra resultat, då tydligen GR kört rr tidigare bevisar än mer vilken knäppgök det är.

Det är bara och kolla runt i Mc världen, de svenska rr förarna har aldrig varit framgångsrika, i vart fall inte i modern tid. Vad skulle en rr förare som GR som medelmåttig förare i Sverige kunna uträtta på tex Isle of Man? *LOL*

Ta en som som Mr Dunlop som körde en massa race på Isle of Man, han kunde banan utan och innan.
Trots att han vunnit där och gjort en massa fina resultat, så kom marginalerna över på fel sida även för honom tillslut.

"Till de som inte vet vad Isle of Man är så är det ett gatlopp på avlysta vägar. Finns säkert massor av filmer på Youtube".

/Tommy.

Senast redigerat av Sokrates (15 januari 2009)

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.
flachsen
15 januari 2009 · 4 Inlägg

Klart dom vet vem det är! Finns ju även polisfilmer där dom tar honom av en slump för en mindre grej! Sen i nån av hans filmer lånar han ju polishoj och dress och jagar en bmw!

http://www.youtube.com/watch?v=zwCp_Agk … mp;index=1

http://www.youtube.com/watch?v=x7iGmHDpGr0

Senast redigerat av flachsen (15 januari 2009)

Mortalis VW-nörd?
15 januari 2009 · 4 332 Inlägg

Danne-M3 skrev:

Mortalis skrev:
hehe så många som skrivit att han vet vad han gör för han kört racing.
vilken sorts racing innefattar personbilar+motorcyklar i perfekt harmoni? antingen stöter han på nåt fyllo, en narkoman, ett kid som springer ut i gatan, ngn tant som backar ut utan o se, en övningskörare som inte har 100% koll på bilen och speglarna. Han kan omöjligt förutse sånt utan får vara riktigt glad över att svenskarna är rätt hyggliga i trafiken ändå.
Om man kollar filmerna så är folk jäkligt hyggliga mot hans nöjeskörning...

Men men, önskar la inte att han dör, men de vore la inte dumt om han kom ner på jorden lite o åkte fast för nåt å lugnar sig lite, för de blir ju bara värre å värre stunts.

Oftast så åkar han på europaväg eller mitt i natten och där finns inte många barn som springer...

Bull shit. Han åker mest i rusningstrafik, har du ens sett filmerna?

Kyozo
15 januari 2009 · 20 Inlägg

262turbo skrev:

Arradin skrev:
En tonårsrebell ( Må vara en sen sådan )  på en cykel med för många hästar, tsts.

Hoppa han kör ihjäl sig innan polisen "stoppar" honom !

..

vissa dansar i skogen och äter e i en vecka andra åker hoj för att göra livet lite roligare smile

lollol

FireTraXX DFFL
15 januari 2009 · 9 020 Inlägg

Sokrates skrev:
...

"Till de som inte vet vad Isle of Man är så är det ett gatlopp på avlysta vägar. Finns säkert massor av filmer på Youtube".

/Tommy.

Isle of Man är en ö där väldigt många motorsportevenemang hålls.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Kyozo
15 januari 2009 · 20 Inlägg

flachsen skrev:
Klart dom vet vem det är! Finns ju även polisfilmer där dom tar honom av en slump för en mindre grej! Sen i nån av hans filmer lånar han ju polishoj och dress och jagar en bmw!

http://www.youtube.com/watch?v=zwCp_Agk … mp;index=1

lr hur att han har lånat en dress och hoj av polisen.......

sedan när började polisen åka sport hoj ??? nej du det är helt enkelt en polis stripad sport hoj han åker på i just den filmen

alex_side Neerd
15 januari 2009 · 1 596 Inlägg

Kyozo skrev:

flachsen skrev:
Klart dom vet vem det är! Finns ju även polisfilmer där dom tar honom av en slump för en mindre grej! Sen i nån av hans filmer lånar han ju polishoj och dress och jagar en bmw!

http://www.youtube.com/watch?v=zwCp_Agk … mp;index=1

lr hur att han har lånat en dress och hoj av polisen.......

sedan när började polisen åka sport hoj ??? nej du det är helt enkelt en polis stripad sport hoj han åker på i just den filmen

Den hojjen är iaf så jäävla fet=D haha

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
flachsen
15 januari 2009 · 4 Inlägg

Kyozo skrev:

flachsen skrev:
Klart dom vet vem det är! Finns ju även polisfilmer där dom tar honom av en slump för en mindre grej! Sen i nån av hans filmer lånar han ju polishoj och dress och jagar en bmw!

http://www.youtube.com/watch?v=zwCp_Agk … mp;index=1

lr hur att han har lånat en dress och hoj av polisen.......

sedan när började polisen åka sport hoj ??? nej du det är helt enkelt en polis stripad sport hoj han åker på i just den filmen

Visst kan de va en stripad sport hoj men nån kontakt har han ju med polisen!

Kolla trailern när han kör in på polishögskolan och byter dress!
http://www.youtube.com/watch?v=V8cmu4bv … re=related

FireTraXX DFFL
15 januari 2009 · 9 020 Inlägg

flachsen skrev:

Kyozo skrev:

flachsen skrev:
Klart dom vet vem det är! Finns ju även polisfilmer där dom tar honom av en slump för en mindre grej! Sen i nån av hans filmer lånar han ju polishoj och dress och jagar en bmw!

http://www.youtube.com/watch?v=zwCp_Agk … mp;index=1

lr hur att han har lånat en dress och hoj av polisen.......

sedan när började polisen åka sport hoj ??? nej du det är helt enkelt en polis stripad sport hoj han åker på i just den filmen

Visst kan de va en stripad sport hoj men nån kontakt har han ju med polisen!

Kolla trailern när han kör in på polishögskolan och byter dress!
http://www.youtube.com/watch?v=V8cmu4bv … re=related

Vaddå?
Han kör in på en öppen parkering och byter kläder och hoj.
Kan jag också göra och jag känner ingen på polishögskolan.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
D_MAN ?
15 januari 2009 · 1 038 Inlägg

Mortalis skrev:

Danne-M3 skrev:

Mortalis skrev:
hehe så många som skrivit att han vet vad han gör för han kört racing.
vilken sorts racing innefattar personbilar+motorcyklar i perfekt harmoni? antingen stöter han på nåt fyllo, en narkoman, ett kid som springer ut i gatan, ngn tant som backar ut utan o se, en övningskörare som inte har 100% koll på bilen och speglarna. Han kan omöjligt förutse sånt utan får vara riktigt glad över att svenskarna är rätt hyggliga i trafiken ändå.
Om man kollar filmerna så är folk jäkligt hyggliga mot hans nöjeskörning...

Men men, önskar la inte att han dör, men de vore la inte dumt om han kom ner på jorden lite o åkte fast för nåt å lugnar sig lite, för de blir ju bara värre å värre stunts.

Oftast så åkar han på europaväg eller mitt i natten och där finns inte många barn som springer...

Bull shit. Han åker mest i rusningstrafik, har du ens sett filmerna?

Japp, har varenda en av dom, rusningstrafik på E4:an till uppsala vilket är motorväg!!  essingeleden vilket både är E20/E4 och motortrafikled!!! och har svårt att tro att det av någon anledning finns risk till att ett barn som springer där....

Har du ens varit i sthlm, passerat sthlm???? Ja e tveksam till de...

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
D_MAN ?
15 januari 2009 · 1 038 Inlägg

flachsen skrev:
Klart dom vet vem det är! Finns ju även polisfilmer där dom tar honom av en slump för en mindre grej! Sen i nån av hans filmer lånar han ju polishoj och dress och jagar en bmw!

http://www.youtube.com/watch?v=zwCp_Agk … mp;index=1

http://www.youtube.com/watch?v=x7iGmHDpGr0

Ursäkta men hur smart är du!!!!

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
V10
15 januari 2009 ·

Jag trodde att ni visste om att jag var GhostRider big_smile


Nu till det seriösa, omg lägg ner...dom vill verkligen få fast honom men det kan dom inte, dom har inga bevis annat än en kille som sitter på en MC, och så länge dom verkligen inte SER vem som kör, så kan dom inte göra ett piss big_smile

Senast redigerat av V10 (15 januari 2009)

V10
15 januari 2009 ·

Mortalis skrev:

Danne-M3 skrev:

Mortalis skrev:
hehe så många som skrivit att han vet vad han gör för han kört racing.
vilken sorts racing innefattar personbilar+motorcyklar i perfekt harmoni? antingen stöter han på nåt fyllo, en narkoman, ett kid som springer ut i gatan, ngn tant som backar ut utan o se, en övningskörare som inte har 100% koll på bilen och speglarna. Han kan omöjligt förutse sånt utan får vara riktigt glad över att svenskarna är rätt hyggliga i trafiken ändå.
Om man kollar filmerna så är folk jäkligt hyggliga mot hans nöjeskörning...

Men men, önskar la inte att han dör, men de vore la inte dumt om han kom ner på jorden lite o åkte fast för nåt å lugnar sig lite, för de blir ju bara värre å värre stunts.

Oftast så åkar han på europaväg eller mitt i natten och där finns inte många barn som springer...

Bull shit. Han åker mest i rusningstrafik, har du ens sett filmerna?

Han gör något som ingen annan vågar!

Och...ETT stort FAKTUM: Jag ser hellre GR blåsa förbi mig i 300+ km/h än en jävla massa rattfyllon, pensionärer och allmänt dryga och slöa idioter som inte ens kan prata i en telefon utan att vara nära att orsaka olyckar vart dom är kör!!!

Mortalis VW-nörd?
15 januari 2009 · 4 332 Inlägg

V10 skrev:

Mortalis skrev:

Danne-M3 skrev:

Oftast så åkar han på europaväg eller mitt i natten och där finns inte många barn som springer...

Bull shit. Han åker mest i rusningstrafik, har du ens sett filmerna?

Han gör något som ingen annan vågar!

Och...ETT stort FAKTUM: Jag ser hellre GR blåsa förbi mig i 300+ km/h än en jävla massa rattfyllon, pensionärer och allmänt dryga och slöa idioter som inte ens kan prata i en telefon utan att vara nära att orsaka olyckar vart dom är kör!!!

fan du e grym som hinner se och identifiera att det var GR som kom susandes. ska väl inte vara skraj å göra ett filbyte i sthlm utan att man får en mc i arslet

prodrive Avstängd
15 januari 2009 · 962 Inlägg

SWTRacing skrev:

prodrive skrev:

Dark_Angel skrev:
tänkte bara kolla här på denna tråd! smile

hört många som säger att "ghostrider" har en sida här på garaget med nå jäkla ferarri eller vad det nu var.

Någon som tror/vet om det är sant??

Jag tvekar ganska starkt, fast man kan ju inte vara säker förrens man ser det =P

Om du läser igenom tråden ser du att Ghostrider faktiskt har postat ett inlägg...

Du är en rolig prick du, dock en aningen omogen, okunnig men med en massa överenergi som får din fantasi att sprudla med mängder av påståenden som resultat - grattis eller nått!! lollollollollollollollollollol

***
*Edit.
Personliga påhopp kan se ut på olika sätt. Även subtila sådana är påhopp och kan kännas stötande.
Tänk på det. Puss.
/Moderator
---

flachsen skrev:
Klart dom vet vem det är! Finns ju även polisfilmer där dom tar honom av en slump för en mindre grej! Sen i nån av hans filmer lånar han ju polishoj och dress och jagar en bmw!

flachsen skrev:
Visst kan de va en stripad sport hoj men nån kontakt har han ju med polisen!

Kolla trailern när han kör in på polishögskolan och byter dress!
http://www.youtube.com/watch?v=V8cmu4bv … re=related

Det var nog nåt av det mest korkade jag någonsin har läst på detta forum, och jag har läst mycket korkat....

Senast redigerat av prodrive (15 januari 2009)

Mortalis VW-nörd?
15 januari 2009 · 4 332 Inlägg

Danne-M3 skrev:

Mortalis skrev:

Danne-M3 skrev:

Oftast så åkar han på europaväg eller mitt i natten och där finns inte många barn som springer...

Bull shit. Han åker mest i rusningstrafik, har du ens sett filmerna?

Japp, har varenda en av dom, rusningstrafik på E4:an till uppsala vilket är motorväg!!  essingeleden vilket både är E20/E4 och motortrafikled!!! och har svårt att tro att det av någon anledning finns risk till att ett barn som springer där....

Har du ens varit i sthlm, passerat sthlm???? Ja e tveksam till de...

Okej motorväg är ju samma sak som racingbana...sker ju inga filbyten eller plötsliga stopp där t.ex.
Barnen och det var ett jävla exempel, e du korkad eller gör du dig till?? Dessutom har han väl inte direkt sällan brassat på i tätort...spelar inte så stor roll om jag kan alla vägar i sthlm när man ser vad man ser? Har varit där men kan inte alla gator...

Arradin
15 januari 2009 · 631 Inlägg

Jag kan klämma fram en hel del klipp där han kör igenom tätort/innerstad där det finns gott om gående ...

Förstår inte hur du orkar Tjaffsa med fanbois Mortalis .. hmm

BboyLuna
15 januari 2009 · 261 Inlägg

turbodeath skrev:
man får väl bara hoppas att han inte kör ihjäl nån som nån sa här...en unge eller nått...hade nog satt alla pengar man hade för o fått tag i han då...om det hade varit min unge...

Håller fullt med dej!

Me-BboyLuna
Muz Wallraff
15 januari 2009 · 319 Inlägg

Det räcker väl med att en mindre uppmärksam förare kommer åkandes. "oj här ska jag ju svänga" och så svänger han medans ghostrider är påväg förbi, spelar väl ingen roll hur han kan köra.. han är ju inte själv efter vägen...

262turbo
15 januari 2009 · 1 004 Inlägg

Muz skrev:
Det räcker väl med att en mindre uppmärksam förare kommer åkandes. "oj här ska jag ju svänga" och så svänger han medans ghostrider är påväg förbi, spelar väl ingen roll hur han kan köra.. han är ju inte själv efter vägen...

det är inte helt ofarlig att åka på isen heller... det dör så många oskyldiga i världen på en dag så att sitta här och diskutera "om" blir ju nästan lite löjligt... eller skiljer ni på en barnvagn i gaza och en barnvagn på e20?....

Senast redigerat av 262turbo (15 januari 2009)

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang