VIDEO: Behov av kategorier då man laddar upp en film.

Zulu
17 februari 2009 · 98 Inlägg

Med risk för att denna topic och tråd redan finns.... hmm

Jag anser att det kunde finnas behov för lite kategoriindelning då man laddar upp en video.

Detta är enbart p.g.a. att jag faktikst kan sätta ner tiotals timmar på att redigera en video.

Så det känns måttligt ointressant då folk laddar upp 5 sekunder snuttar på deras stora subwoofer som spelar eller roliga klipp de laddat ner från nätet.

5 sekunders klippen skjuter ner dom "riktiga" filmerna ur "senast uppladdade".
Och Roliga klippen ligger ofta på mest sedda eller "rekommenderas" avdelningen.
(värsta fall jag har sett är en annvändare med 700+ videoklipp och ingen bil??? varav antal egna videoklipp 0 st)

Så dom filmer som verkligen satsas på och redigeras och enabart laddas upp av mig här, försvinner i mängden. sad Vilket e lite tråkigt tycker jag.
(Om mina filmer är bra eller inte får var och en avgöra, även dålig feedback skulle vara bra så man fick se vad fungerar och inte fungerar...)

Kortsagt
Jag påpekar alltså ett behov för ytterligare kategorier i Videoklipp.

* Skoj från internet
* Vill dela detta med mina kompisar (5s billjud klipp)
* Orginella verk... (gjort av personen som laddat upp klippet)

Detta är inte förståss ett Videoforum... men att sammma "bosse bildoktor" video laddas upp 3 gånger/dygn kanske e lite onödigt...

Vad anser ni?

Senast redigerat av Zulu (17 februari 2009)

Volvo 855R "Röda döden Bänkad 10-2011" (1996)
SNL
17 februari 2009 · 615 Inlägg

Jag håller helt med, tycker också det är synd att videos man slitit med själv försvinner på en gång för att 5pers laddar upp exakt samma video som de har hittat på Youtube.

Lite tråkigt eftersom man sitter hemma och sliter som fan, nuvarande film jag håller på med har jag hållt på med i ett halvår att samla material osv. Men den filmen kommer säkert bara hinna visas i 5minuter sen är den borta från senast uppladdat = ingen mer ser den.

Let's stance!
Zulu
17 februari 2009 · 98 Inlägg

Mycket trevligt att det inte bara är jag...

Volvo 855R "Röda döden Bänkad 10-2011" (1996)
Zulu
24 februari 2009 · 98 Inlägg

Lyfter tråden lite.
Orsaken till att jag tar upp detta är föra att få igång en diskussion...
Och kanske t.o.m. ändringar....

Volvo 855R "Röda döden Bänkad 10-2011" (1996)
DusanMandick Random Hero
24 februari 2009 · 4 047 Inlägg

förstår precis va du menar o håller med, o svarta filmer där man ser ett par lampor från nån 740, sierra lr nåt sladda på en parkering i 5 sek bör rensas bort en del, finns nogg 900 såna klipp

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
Syyhn Calibra Is The Shit!
24 februari 2009 · 662 Inlägg

Håller med dig. Men tror detta är fel forum. Borde ligga i "Tips, förslag och åsikter." Men som sagt håller helt med dig.

/// SyyHn
alexxe En gång till nu
24 februari 2009 · 760 Inlägg

sant, man hinner tröttna när man letar igenom efter intressanta eller balla filmer, filmnamn som " Börn-ut med morsans vw polo" är bara tragiskt och borde hamna i nån form av "övriga dålig-kvalite" geenre som du säger.

MODERATORER Läs å låt Passera högre upp så de kanske kommer med i nästa version av garaget smile

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
Zulu
5 mars 2009 · 98 Inlägg

Tack för Stödet wink

Hoppas rätt person ser detta...

Volvo 855R "Röda döden Bänkad 10-2011" (1996)
Flawo0
5 mars 2009 · 136 Inlägg

Du har helt rätt. Det är lite tråkigt att det inte finns något ställe för er me ''riktiga'' filmer. För jag sitter häldre o kollar på dom än på 5 sec snuttarna. O hela grejjern med detta är vell att man ska visa din bil eller andra. O vad kan du hinna med på visa på 5-6 mec lixom?. ''snuttisarna'' borde ha en egen kategori=) (Stavningsfel bjuder jag på(A)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang