Inför: TRÄFF på Ikea-parkeringen JÖNKÖPING Påskafton 19.00

Kesler
12 april 2009 · 3 650 Inlägg

bilder!

SNL
12 april 2009 · 615 Inlägg

kaxxen skrev:
hehe lite kul va det allt när folk kasta mynt på polisen & alla jubla osv tongue

roligare var det att se fattiglapparna som sprang och plocka mynten sen xD blev världens kaos när folk skulle roffa åt sig småmynt tongue

Let's stance!
ichibon mmm, blåbärssoppa.
12 april 2009 · 616 Inlägg

SNL skrev:

kaxxen skrev:
hehe lite kul va det allt när folk kasta mynt på polisen & alla jubla osv tongue

roligare var det att se fattiglapparna som sprang och plocka mynten sen xD blev världens kaos när folk skulle roffa åt sig småmynt tongue

Haha det var jag! Jag är väl ingen fattiglapp kanske men jag kan stolt säga att jag har numera 38 spänn i enkronor och femtioöringar i handskfacket på min bil! wink

Bilder och filmer finns på min sida/i min blogg.

/ichi
bosabengt
12 april 2009 · 2 035 Inlägg

tog lite bilder från kvällen.  Utan poliserna hade ju det vart kul. var där vid sju och då var det fullt med folk.
Var å åkte igenom racet senare på kvällen. Kunde inte stanna pga tjejen ville hem så jag åkte bara genom det.9-5 svart =O)
Kul att det var race iallafall. Får hoppas att det fick hålla på ett tag för poliserna hade väl fullt upp i stan.

Biljudsveteran sen 1984!
j0nas Lastbilschaffis
12 april 2009 · 811 Inlägg

SNL skrev:

kaxxen skrev:
hehe lite kul va det allt när folk kasta mynt på polisen & alla jubla osv tongue

roligare var det att se fattiglapparna som sprang och plocka mynten sen xD blev världens kaos när folk skulle roffa åt sig småmynt tongue

ja jävlar tongue  såg massa mynt när de va där men sen när de åkt så kolla man lite & då va det helt tomt på mynt tongue

itouch
12 april 2009 · 1 488 Inlägg

Vill ni snacka vidare om träffen så skapa en eftersnack-tråd.

Mvh
Moderator

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang