Angående: POWERMEET 09! Ska du dit?

Kenneth91
30 juni 2009 · 8 Inlägg

Klart man ska dit, Åker imorgon förmiddag.

Bevara Raggarkulturen
Edsel Ranger "2dr Hardtop" (1960)
Edsel Villager "Sixty Shades Of Blue" (1960)
Edsel Ranger "Tijuana Taxi" (1959)
pukan2
30 juni 2009 · 3 182 Inlägg

kommer som vanligt 5året nu.

_JLarsson . . . .[brehas spar tid!!] . . .
30 juni 2009 · 264 Inlägg

Tycker dom nya reglerna är värdelösa! Power Meet är När det är En Salig Blanding av alla slags Fordon! Inte bara en massa gammla Amrikanare, Absoluit inget fel på dom. men det ska vara blandat i dom lååånga Köerna!

Mvh.

*Gasa bör man annars dör man,* Man har inte hållit tillräckligt om man inte smakar diketskanten ;)
saab_lejf
30 juni 2009 · 106 Inlägg

_JLarsson skrev:
Tycker dom nya reglerna är värdelösa! Power Meet är När det är En Salig Blanding av alla slags Fordon! Inte bara en massa gammla Amrikanare, Absoluit inget fel på dom. men det ska vara blandat i dom lååånga Köerna!

Mvh.

va e de för nya regler då??ja ska dit allefall..inte i saaben då men allafall:P

Saab 9000 turbo 2,3 "trollspeed" (1998)
camaro67 Meister
1 juli 2009 · 6 763 Inlägg

_JLarsson skrev:
Tycker dom nya reglerna är värdelösa! Power Meet är När det är En Salig Blanding av alla slags Fordon! Inte bara en massa gammla Amrikanare, Absoluit inget fel på dom. men det ska vara blandat i dom lååånga Köerna!

Mvh.

Det som de vill ha bort är svinandet. Alltså släpper man inte in volvo 240-740 eller cheva vanar. Jag tror att de kan släppa tillexempel en supra eller något annat ballt.

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
fullsize 4 Doors - No Waiting
1 juli 2009 · 100 Inlägg

camaro67 skrev:

_JLarsson skrev:
Tycker dom nya reglerna är värdelösa! Power Meet är När det är En Salig Blanding av alla slags Fordon! Inte bara en massa gammla Amrikanare, Absoluit inget fel på dom. men det ska vara blandat i dom lååånga Köerna!

Mvh.

Det som de vill ha bort är svinandet. Alltså släpper man inte in volvo 240-740 eller cheva vanar. Jag tror att de kan släppa tillexempel en supra eller något annat ballt.

Träffen är ju för amerikanska bilar så varför ska dom då släppa in något annat? roll

Alpenretter Suksikaa vittuun "pomot" !
1 juli 2009 · 311 Inlägg

fullsize skrev:

camaro67 skrev:

_JLarsson skrev:
Tycker dom nya reglerna är värdelösa! Power Meet är När det är En Salig Blanding av alla slags Fordon! Inte bara en massa gammla Amrikanare, Absoluit inget fel på dom. men det ska vara blandat i dom lååånga Köerna!

Mvh.

Det som de vill ha bort är svinandet. Alltså släpper man inte in volvo 240-740 eller cheva vanar. Jag tror att de kan släppa tillexempel en supra eller något annat ballt.

Träffen är ju för amerikanska bilar så varför ska dom då släppa in något annat? roll

Konstigt att dom då har en utställningsklass som heter "europe" hmm ...
Den är inte BARA för jänks ! , roliga skapelser från andra delar av världen är oxå välkomna.
Men visst, en bruks 740 kan ju inte klassas som intressant precis.
Btw, jag ska dit med min VW o visa vart skåpet ska stå!! lol

Thom
1 juli 2009 · 45 Inlägg

visst ska man dit:D  åker dit fre och lördag.

Dodge Aspen (1976)
camaro67 Meister
1 juli 2009 · 6 763 Inlägg

fullsize skrev:

camaro67 skrev:

_JLarsson skrev:
Tycker dom nya reglerna är värdelösa! Power Meet är När det är En Salig Blanding av alla slags Fordon! Inte bara en massa gammla Amrikanare, Absoluit inget fel på dom. men det ska vara blandat i dom lååånga Köerna!

Mvh.

Det som de vill ha bort är svinandet. Alltså släpper man inte in volvo 240-740 eller cheva vanar. Jag tror att de kan släppa tillexempel en supra eller något annat ballt.

Träffen är ju för amerikanska bilar så varför ska dom då släppa in något annat? roll

Enda regeln igentligen är väll -75 eller äldre. Alltså får du mer än gärna komma in med en gammal pv. Men de brukar vara massor med nyare Corvetter och mustanger inne på området så de tycker jag att man kan släppa en supra eller något annat ballt. Men nu pratar vi igentligen om crusingen. Men samma sak kan gälla där

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
fullsize 4 Doors - No Waiting
1 juli 2009 · 100 Inlägg

camaro67 skrev:

fullsize skrev:

camaro67 skrev:

Det som de vill ha bort är svinandet. Alltså släpper man inte in volvo 240-740 eller cheva vanar. Jag tror att de kan släppa tillexempel en supra eller något annat ballt.

Träffen är ju för amerikanska bilar så varför ska dom då släppa in något annat? roll

Enda regeln igentligen är väll -75 eller äldre. Alltså får du mer än gärna komma in med en gammal pv. Men de brukar vara massor med nyare Corvetter och mustanger inne på området så de tycker jag att man kan släppa en supra eller något annat ballt. Men nu pratar vi igentligen om crusingen. Men samma sak kan gälla där

Ja men det är nog inte många som besöker Big meet som skulle uppskatta en ny Toyota varken på träffen eller cruisingen. Det är väl inge fel i o gilla sånt heller men själv tycker jag det är lagom hård bortsortering som det är nu smile

Kesler
1 juli 2009 · 3 650 Inlägg

jepp, åker från stockholm på fredag, hem igen på söndag..dock inte fiestan utan kommer ratta orange plymouth roadrunner ^^

Kesler
1 juli 2009 · 3 650 Inlägg

_JLarsson skrev:
Tycker dom nya reglerna är värdelösa! Power Meet är När det är En Salig Blanding av alla slags Fordon! Inte bara en massa gammla Amrikanare, Absoluit inget fel på dom. men det ska vara blandat i dom lååånga Köerna!

Mvh.

men shiiet..vad tänker du med? en stor jänketräff är vad det är..dom som har satt ihop sina fina dyra jänkare, hur kul tror du dom tycker det är när det e massa gamla original volvo 740is som snurrar runt en å stänker ner en med dubbar när ena hjulet börjar snurra

Challe666 Rockabilly
1 juli 2009 · 99 Inlägg

Absolut men dock bara över dagen på lördan

Senast redigerat av BurninDices (1 juli 2009)

M.v.h // Challe
Volvo v70 (2008)
epic_mazur
1 juli 2009 · 274 Inlägg

Lätt man ska dit!  men bara på lördagen för att kolla på pt cruiser club:D! men ochså andra  fina bilar!

Fasst nån cruising blir det icke fasst man har en pt CRUISER!!big_smile

Kesler
1 juli 2009 · 3 650 Inlägg

Subw000fer--92 skrev:

Kesler skrev:

_JLarsson skrev:
Tycker dom nya reglerna är värdelösa! Power Meet är När det är En Salig Blanding av alla slags Fordon! Inte bara en massa gammla Amrikanare, Absoluit inget fel på dom. men det ska vara blandat i dom lååånga Köerna!

Mvh.

men shiiet..vad tänker du med? en stor jänketräff är vad det är..dom som har satt ihop sina fina dyra jänkare, hur kul tror du dom tycker det är när det e massa gamla original volvo 740is som snurrar runt en å stänker ner en med dubbar när ena hjulet börjar snurra

Tycker alla bilar är välkommna utom japps o stekar bilar som ferrari, porsche, Lamborghini etc. Får ju tänka också att alla inte har råd att köpa sig en jänkare alla ggr heller.

jo de klart, men vad ska gamla original bilar som 740 å nissan primera där å göra? Kan ju lika gärna ta ett varv runt stan en vanlig vardag= jättesuper cruising med vanliga bilar. Bilar äldre än -75 å kanske några andra ombyggda bilar..men inga "nyare" euro originalbilar på en cruising!

Det heter ju POWER BIG MEET inte RANDOM MEET tongue

Senast redigerat av Kesler (1 juli 2009)

Tokeer
1 juli 2009 · 28 Inlägg

Har tänkt åka dit. Hur hittar jag med min gps navigator? Vad för adress ska jag skriva in?

Emilius Avstängd
2 juli 2009 · 1 714 Inlägg

absolut ska man dit, vi försöker bara få besiktningstid nu.

vet inte vad alla snackar om skicket på icke amerikanare, alla bilar över 40 år gamla ska komma in,
enligt vad jag har läst

GurraG INGET ANNAT!!
2 juli 2009 · 1 725 Inlägg

jag kommer vara där, dock utan bil så jag sitter och tittar på alla fina bilar och tar några välförtjänta kalla

Jays Lite allt möjligt
2 juli 2009 · 51 Inlägg

Då synns vi där Gurra smile
Jävla krångligt att åka till jobbet nu.. Får väl börja åka några timmar innan man börjar tongue

Jukkas :]
2 juli 2009 · 469 Inlägg

klart man ska dit tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang