OBS! Stor Stöldhärva, kolla efter dessa delar

PERFORMANCE by EM
25 april 2006 · 198 Inlägg

Tjenare...Vi hade inbrott i en garage i Norrköping där många dyra delar stals från en evo6.Fälgar i 19tum blev stulna,verdi kammar och stakar,turbo,intercooler,packningar utav alla slag,dvd,stoereo allt möjligt om ni märker något skumt på blocket eller någon som försöker sälja hör gärna av är till mig här på mejl och lämna info.

ALLA DOM DELAR SOM BLEV STULNA KAN BARA ANVÄNDAS PÅ EVO BILAR

                                                   PERFORMANCE by EM
                   utför alla typer utav plåtjobb,lackeringsjobb+plastreparationer
                                                              SWEDEN

PERFORMANCE by E.M
utför alla typer utav plåtjobb,lackeringsjobb+plastreparationer
NU ÄVEN ALLA TYPER UTAV ROSTSKYDSBEHANDLIGAR
SWEDEN
Sharky
25 april 2006 · 10 287 Inlägg

Vi är hyggliga och klistrar denna ett tag.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
PERFORMANCE by EM
25 april 2006 · 198 Inlägg

tackar....

PERFORMANCE by E.M
utför alla typer utav plåtjobb,lackeringsjobb+plastreparationer
NU ÄVEN ALLA TYPER UTAV ROSTSKYDSBEHANDLIGAR
SWEDEN
Caffe
25 april 2006 · 1 436 Inlägg

Shit, illa.

Har du bilder så grejjerna så man vet vad man ska titta efter?

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
s40se
25 april 2006 · 52 Inlägg

kolla på evoklubben

Volvo S40 (1998)
Germax
25 april 2006 · 12 086 Inlägg

Fälgarna borde passa min Maxima med lite pill!smile

Skämt åt sidan, beklagar.. hoppas du får ut de på försäkringen åtminstone!

JonHultgren
25 april 2006 · 95 Inlägg

Det är förjävligt när man inte får ha sina grejer i fred. Själv bor jag på landet där man kan ställa bilen på gräsmattan olåst över helgen ;-) Här händer inget ändå.

Phaetoon
25 april 2006 · 8 156 Inlägg

Posta gärna exakt vad det är för grejer...
Jag ska hålla utkik.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
PERFORMANCE by EM
26 april 2006 · 198 Inlägg

de e en hks turbo som pallar för 500hk,sony värsting dvd,verdi stakar och kolvar,hks intercooler,sony xplod stereo m.m,19tum fälgar märke BBS LE MANS bara fälgarna går på 40.000kr.kostnad på alla saker omkring 150.000kr

PERFORMANCE by E.M
utför alla typer utav plåtjobb,lackeringsjobb+plastreparationer
NU ÄVEN ALLA TYPER UTAV ROSTSKYDSBEHANDLIGAR
SWEDEN
Scorren
26 april 2006 · 186 Inlägg

Det här är inga vanliga tjuvar som har varit framme.. vanliga tjuvar hade förmodligen bara plockat fälgarna och stereon, möjligtvis nåt mer men stakar och kolvar?? Nej, det här är nån som kan motorer!!! Börja med att kolla bekantskapskretsen, vilka visste vad EVOn var utrustad med? Tror inte att en främling lägger ner tid och öppnar allt för att chansa på att bilen är utrustad med Verdi kolvar och stakar...

Catch me if you can!
JE
26 april 2006 · 227 Inlägg

De där är ju bara för jävligt...fick själv inbrott för omkring 2 månander sen, som tur var så fick jag "bara" verktyg stulna...och som jag fick ut på försäkrningen...De är ju för jävla sorgligt att de finns folk som inte kan låta andra grejer vara...hoppas du för ut de på försäkringen...ska kolla om jag ser något misstänktsamt....

Dum spiro, spero...
BMW E36 325i "BabyBlåBär" (1991)
Nissan 200sx s13 "Ozunu" (1992)
RonnieH Ford är min grej!
26 april 2006 · 582 Inlägg

jag ska hålla koll här i mälardals-trakten!! jag hatar tjyvjävlar!! har dom inte nå samvete,kan man undra? ja menar, det är ju så att de flesta av oss jobbar som grisar för att ens få råd att köpa grejerna! nä fy sicket folk!!!

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping
Ford Fiesta "ST150" (2006)
THEBADGUY Gorgilus addictus
26 april 2006 · 4 737 Inlägg

Scorren skrev:
Det här är inga vanliga tjuvar som har varit framme.. vanliga tjuvar hade förmodligen bara plockat fälgarna och stereon, möjligtvis nåt mer men stakar och kolvar?? Nej, det här är nån som kan motorer!!! Börja med att kolla bekantskapskretsen, vilka visste vad EVOn var utrustad med? Tror inte att en främling lägger ner tid och öppnar allt för att chansa på att bilen är utrustad med Verdi kolvar och stakar...

Hm ja du har me all säkerhet rätt där...ingen vanlig tjuv som varit framme. En vanlig skulle inte se skillnad på grejorna.....ska hålla ett öga på blocket och likande sidor.

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
PERFORMANCE by EM
26 april 2006 · 198 Inlägg

tackar för all uppmärksamhet...vi vet oxå att det inte va vanliga tjuvar,det kan mycket möjligt vara någon inom bekantskapskretsen...o grejen e att alla delar var i kartong fortfarande oöppnade alltså så de va bara o plocka med sig:sad

PERFORMANCE by E.M
utför alla typer utav plåtjobb,lackeringsjobb+plastreparationer
NU ÄVEN ALLA TYPER UTAV ROSTSKYDSBEHANDLIGAR
SWEDEN
Lindgren_
3 maj 2006 · 2 644 Inlägg

PERFORMANCE by EM skrev:
tackar för all uppmärksamhet...vi vet oxå att det inte va vanliga tjuvar,det kan mycket möjligt vara någon inom bekantskapskretsen...o grejen e att alla delar var i kartong fortfarande oöppnade alltså så de va bara o plocka med sig:sad

Jag håller koll i skärblacka smile

Johan Lindgren
Nknn
3 maj 2006 ·

Så irriterande när man hör sånt här. Jag lägger ett inlägg här för att hålla igång tråden så fler kan se den som kanske vet nåt.

Senast redigerat av N0kan (3 maj 2006)

Sharky
5 maj 2006 · 10 287 Inlägg

Avklistrad.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
deamon
5 maj 2006 · 624 Inlägg

låter skumt

Toyota Supra "Deamon 1" (1995)
jao_joo
5 maj 2006 · 244 Inlägg

Jag blir så jävla förbannad på folk som inte kan skilja på mitt och ditt!!!!!!!! vill du ha hjälp o slå sönder knäskålarna om du får tag på dem så hör av dig!

"Remember, there's a big difference between kneeling down and bending over..." //-Zappa
Sharky
5 maj 2006 · 10 287 Inlägg

Vi avhåller oss från sådant här på forumet. Uppmaning till brott och/eller "uthyrning av tjänst" såsom detta vill vi inte veta av.

Göran
Moderator

jao_joo skrev:
vill du ha hjälp o slå sönder knäskålarna om du får tag på dem så hör av dig!

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang