Angående: karavanåkning till elmia iår, avgång kl 11 ?

Glansen
21 januari 2010 · 1 310 Inlägg

Rick88 skrev:
någon som har lust att ta på sig ansvar för detta ? big_smile

DU roll

DIIEZEL
21 januari 2010 · 501 Inlägg

när e elmia?

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
Zippo_
22 januari 2010 · 330 Inlägg

2-5 april  smile

Magnaflux
22 januari 2010 · 102 Inlägg

Rick88 skrev:
någon som har lust att ta på sig ansvar för detta ? big_smile

frågan kvar står som vill ta tag i detta och göra detta till en lyckad resa?
nån som vill synas? eller som bara har för mycket tid över?

Rick88
22 januari 2010 · 117 Inlägg

jag tar tyvärr inte på mig de här . =/

Magnaflux
22 januari 2010 · 102 Inlägg

Rick88 skrev:
jag tar tyvärr inte på mig de här . =/

hadde ju varigt trevligt med nån snygg brud så man har något att svansa efter:P

christofferedil Yellow bug!
23 januari 2010 · 1 640 Inlägg

Karavanen brukar ju bara sluta på ett sätt. Idiotkörning. Olyckor.  Och sen splittras alla..

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
striper
23 januari 2010 · 392 Inlägg

Får hoppas att ingen riskerar ngn annans bil eller liv! smile Hur många bilar har det varit med de andra åren? Känns som det är ca 10 bilar so far..

Volvo s40 2.0T "The Ghost Cruiser" (1999)
Magnaflux
23 januari 2010 · 102 Inlägg

striper skrev:
Får hoppas att ingen riskerar ngn annans bil eller liv! smile Hur många bilar har det varit med de andra åren? Känns som det är ca 10 bilar so far..

kommer bli fler förra året va det över 50bilar. men då åkte vi 7 på morgonen typ.
jag röstar som sagt på att åka senare typ 11 stanna i borås 12 och plocka upp några och vara i jönköping 13 ca tider nu asså.

Nån som har bättre förstag e jag öppen för dom. Men jag ska på buset efteråt därav den sena avfärden.
Det är ju mellan 18-02 typ. "vid fint väder givetvis" e det snö ute blir det igen.

Senast redigerat av Magnaflux (23 januari 2010)

Pendulum
23 januari 2010 · 1 298 Inlägg

Magnaflux skrev:
jag röstar som sagt på att åka senare typ 11 stanna i borås 12 och plocka upp några och vara i jönköping 13 ca tider nu asså.

Nån som har bättre förstag e jag öppen för dom. Men jag ska på buset efteråt därav den sena avfärden.
Det är ju mellan 18-02 typ. "vid fint väder givetvis" e det snö ute blir det igen.

Jag tycker det låter vettigt att åka härifrån 11 ungefär. Blir lagom med tid på mässan innan buset startar.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Magnaflux
23 januari 2010 · 102 Inlägg

chrillzter skrev:

Magnaflux skrev:
jag röstar som sagt på att åka senare typ 11 stanna i borås 12 och plocka upp några och vara i jönköping 13 ca tider nu asså.

Nån som har bättre förstag e jag öppen för dom. Men jag ska på buset efteråt därav den sena avfärden.
Det är ju mellan 18-02 typ. "vid fint väder givetvis" e det snö ute blir det igen.

Jag tycker det låter vettigt att åka härifrån 11 ungefär. Blir lagom med tid på mässan innan buset startar.

Det blir 5 timmar på mässan och massa timmar bus.
samling stig center 10:45 första bilen går 11:00 sedan när vi e framme i borås e det Bilia (Volvo) för att plocka upp boråsarna och avfärd 12:15 så man hinner pissa med mera?

enda naktdelen med att åka så här sent e parkeringen men det löser sig i min mening. fins alltid nån parkering nån stans. den som söker finner:P

Rick88
23 januari 2010 · 117 Inlägg

japp de tycker jag låter jätte bra och förra året tycker jag de va jävligt lyckat splittrades inte förens vi va i jönköping.. men samling 10:45 och avfärd kl 11 mycket bra smile

Ocean_K
23 januari 2010 ·

Jag och några andra polare hänger lätt på smile Stigcenter som utgångspunkt låter kanon!

Rick88
23 januari 2010 · 117 Inlägg

gött smile

Pendulum
23 januari 2010 · 1 298 Inlägg

De blir nog ett gäng tillslut innan de är dags trots att de va nån som inte trodde de smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Glansen
23 januari 2010 · 1 310 Inlägg

kolla på min sida smile där finns bilder wink Bilder på vägen, samt fotning i borås i rondelen, och buset smile

Uppdatera gärna Första inlägget ang med tid å så wink

Rick88
24 januari 2010 · 117 Inlägg

Vi kör samling kl 10:45 och avgång kl 11:00 smile

hedley Saaboholic
24 januari 2010 · 3 129 Inlägg

Glansen skrev:

Rick88 skrev:
nja de behöver la vi inte men vilka va de som arrangerade karavanen sist ? smile

det var shalle89 eller vad han heter roll

Shalle håller sig inte på vägen!
Så se te att sova ut ordentligt gott folk.. för att undvika onödiga olyckor.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
ToXtreme
24 januari 2010 · 3 627 Inlägg

Räkna med mig, 11 a.m är inga problem wink

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
opel4life Delphian
24 januari 2010 · 68 Inlägg

kommer jag också smile

Opel Corsa OPC "Powered by EDS" (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang