Inför: STREET CARS FEST Lördag 15 Maj UDDEVALLA

Jensi
14 april 2010 · 394 Inlägg

Lördag den 15 maj arrangerar vi årets tredje BILTRÄFFSTREET CARS FEST TOUR 2010.
Vill du vara med? Vill du uppleva en trevlig dag tillsammans med sköna människor och häftiga bilar?

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12324/905093_fhvt7s.jpg

Datum  Lördag den 15 MAJ 2010
Stad  UDDEVALLA
Plats  Torp köpcentrum (nära Mekonomen)
Adress  Torp 79
Öppet  12.00-16.00
Entré  Fri entré för publik och för bilar som vill medverka på träffen.
Utställningen Startavgift: 80 kronor (inkl. tvätt, skylt, ström, domarbedömning m.m)
Ytterligare info  Plats- och vägbeskrivning, anmälan till utställningen m.m. Street Cars Fest hemsida

VIKTIG INFORMATION OM STREET CARS FEST TOUR:

Från och med i år är Street Cars Fest Tour i första hand en serie träffar. Det betyder att du som inte vill, behöver inte känna dig tvungen att "ställa ut" ditt fordon för bedömning på en "utställning". Du kan komma till träffarna och bara mingla med andra bilintresserade. Du kan komma och åka som du vill, och trots att vi ordnar en utställning behöver du inte känna dig tvungen att vara med ...

Alla entusiastfordon är välkomna - jänkare likväl som européer och japanare. Även motorcyklar är välkomna. Ingen föranmälan behövs - det är bara att komma!

På träffarna arrangerar vi alltid en bilutställning.

Vill du vara med i utställningen, anmäler du dig via det utställningsformulär som finns på hemsidan (länken ovan). Du kan även anmäla dig direkt på plats - men då kommer du bara att kunna få vara med i mån av plats (men det brukar lösa sig...).

VÄLKOMMEN!

Med vänlig hälsning /SCF CREW

STREET CARS FEST TOUR 2010 är en serie bilträffar som arrangeras på tjugotre orter runt om i landet. Alla som vill är välkomna att vara med och visa upp sina modifierade och ombyggda bilar. För de som inte b a r a vill vara med på träffen, utan ä v e n medverka i utställningen sker domarbedömning på plats och de häftigaste bilarna får priser och en inbjudan att medverka på höstens stora final, Street Cars Fest Finals, i Stockholm.

Senast redigerat av Jensi (18 april 2010)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Larzzon nr1 Truck förare
15 april 2010 · 273 Inlägg

detta va ju tråkigt att det skulle vara samma dag som dom har planerat att ha en bil utställning på Öckerö..synd att man inte kan va på 2 platser samtidigt smile

Seat Ateca Cupra "Red Velvet" (2020)
BIG-DADDY
15 april 2010 · 161 Inlägg

Larzzon nr1 skrev:
detta va ju tråkigt att det skulle vara samma dag som dom har planerat att ha en bil utställning på Öckerö..synd att man inte kan va på 2 platser samtidigt smile

Öckerö lär bli ball!

De som inte dödar-härdar !SCANIA TRUCKS IS THE SHIET
Seat Leon 2.0 Tfsi FR "Black bitch" (2007)
xro Hobby fotograf
15 april 2010 · 23 Inlägg

synd att ni lägger denna träff samma datum som det är emmaboda!!

Mazda mx-5 "Kenny Starfighter" (1994)
todie Team Westcoast Motorsport
16 april 2010 · 124 Inlägg

asch...o jag e utomlands ..kommer hem dagen efter..darn.

Saab 9-3 SS (2003)
Toyota Mr2 Turbo X2 "Westcoast Motorsport" (1993)
Mr_Rustler
16 april 2010 · 658 Inlägg

Tråkigt då e jag på Öckerö sad

Volvo 940 Turbo "Puts Puts" (1997)
Suzuki SJ 413 "Real Steel" (1989)
OckeroVictor OSR CREW
16 april 2010 · 146 Inlägg

Tcker alla kan komma till öckerö Ist wink

Livet är det som passerar när du håller på med annat.
Volvo C70 T5 "XET-Racing" (1998)
Jensi
17 april 2010 · 394 Inlägg

OckeroVictor skrev:
Tcker alla kan komma till öckerö Ist wink

Och vi tycker att alla ska komma till Torp. Så. Nu kan väl den här tråden få fortsätta att handla om Street Cars Fest i Uddevalla. Vi går aldrig in på andras trådar och lockar folk från deras utställningar. Det vore suveränt om den här tråden kunde få handla om vårt evenemang. Det var därför vi startade den. Halleluja wink


PS. Naturligtvis undviker vi att lägga våra träffar på orter och datum där vi vet att de krockar med andra evenemang. Men vi har sällan perfekt info om alla utställningar på alla orter, och tyvärr blir det ibland så att vi hamnar tillsammans med någon annan träff/utställning på samma ort. Sommaren i Sverige är som bekant inte 52 veckor lång. Vår träff i Uddevalla lades på detta datum för att vi bedömde att avståndet till Emmaboda var så långt att vi kunde ha en träff här, utan att störa Bilsports event. Och när man, under fyra månader, ska ordna 23 träffar runt om i landet - är det inte så att man bara flyttar på en träff, eller byter två orter - dels finns det andra aspekter att ta hänsyn till, av mer logistisk art, dels riskerar ett byte konsekvenser för stora delar av den redan klara turnéplanen, som då måste göras om. Jag hoppas att vi kan få förståelse för detta. Och beklagar de orter som drabbas. Låt oss göra det bästa av situationen. Och hoppas att de bilintresserade kan se fördelar i detta också.

Senast redigerat av Jensi (17 april 2010)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
BIG-DADDY
18 april 2010 · 161 Inlägg

Jensi skrev:

OckeroVictor skrev:
Tcker alla kan komma till öckerö Ist wink

Och vi tycker att alla ska komma till Torp. Så. Nu kan väl den här tråden få fortsätta att handla om Street Cars Fest i Uddevalla. Vi går aldrig in på andras trådar och lockar folk från deras utställningar. Det vore suveränt om den här tråden kunde få handla om vårt evenemang. Det var därför vi startade den. Halleluja wink


PS. Naturligtvis undviker vi att lägga våra träffar på orter och datum där vi vet att de krockar med andra evenemang. Men vi har sällan perfekt info om alla utställningar på alla orter, och tyvärr blir det ibland så att vi hamnar tillsammans med någon annan träff/utställning på samma ort. Sommaren i Sverige är som bekant inte 52 veckor lång. Vår träff i Uddevalla lades på detta datum för att vi bedömde att avståndet till Emmaboda var så långt att vi kunde ha en träff här, utan att störa Bilsports event. Och när man, under fyra månader, ska ordna 23 träffar runt om i landet - är det inte så att man bara flyttar på en träff, eller byter två orter - dels finns det andra aspekter att ta hänsyn till, av mer logistisk art, dels riskerar ett byte konsekvenser för stora delar av den redan klara turnéplanen, som då måste göras om. Jag hoppas att vi kan få förståelse för detta. Och beklagar de orter som drabbas. Låt oss göra det bästa av situationen. Och hoppas att de bilintresserade kan se fördelar i detta också.

ASG!!!

De som inte dödar-härdar !SCANIA TRUCKS IS THE SHIET
Seat Leon 2.0 Tfsi FR "Black bitch" (2007)
dcay Licenssvetsare
26 april 2010 · 927 Inlägg

Kommer.

yoppe
10 maj 2010 · 388 Inlägg

Blir nog att åka dit en sväng och fota lite tror jag bor ju typ 3 min från torp smile

HansN83 x40
10 maj 2010 · 1 209 Inlägg

kommer ditt o tittar i alla fall.. vet ej om jag orka att ställa ut min bil.. bilen e inte som jag vill. lacken e för jävligt.. men vi får se.. kanske hinner att ändra mej.

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
FLindgren
10 maj 2010 · 5 089 Inlägg

Tyvär så kan jag inte komma iår så jag kan försvara min Best in show titel big_smile

\Lindgren
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Borglund
12 maj 2010 · 32 Inlägg

Skall komma ner o kika iaf, sen om man skall ställa ut Viggen får vi se smile

// Borglund

Volvo V60 R (2016)
JohanEkman
12 maj 2010 · 184 Inlägg

Borglund skrev:
Skall komma ner o kika iaf, sen om man skall ställa ut Viggen får vi se smile

// Borglund

borglund kommer o ställer ut wink jag kommer o kikar big_smile

dcay Licenssvetsare
12 maj 2010 · 927 Inlägg

anmälde mig nyss, får se hur det går smile

deamon
12 maj 2010 · 624 Inlägg

boka en plats för mig me Jensi men jag kan inte stanna länge så jag kommer o shoar med lite bournout men sen måste jag hem till 2 ,,( grill fest ) smile

Toyota Supra "Deamon 1" (1995)
__JoCCe__
13 maj 2010 · 357 Inlägg

Kankse vore något med supran, beror på vädret isf hmm

Heter de Lövena eller Löven??
Jensi
14 maj 2010 · 394 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12324/928552_9l5dwf.jpg

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang