Eftersnack: Streetblock Meet 19/6

CarpeDiem German Engineering
20 juni 2010 · 9 081 Inlägg

Då är man äntligen hemma men jag är riktigt nöjd med träffen, mkt folk och många bilar smile Jag vill tacka till TTScarface och resten av Team Streetblock som arrangerade denna trevliga event. Tack till alla förare och träff-deltagare, jättekul att ni kom till Enköping. TTScarface och jag gjorde vad vi kunde men bättre blir det till nästa gång. Tyvärr blev det lite strul vad det gäller "fikat" men det är sånt som händer och inget vi kunde göra. Diskutera gärna om vad ni tycker om träffen, har ni förslag på förbättring eller nåt annat, ta gärna upp det på eftersnackstråden smile

Har ni frågor om nästa träff, skicka gärna ett PM till mig eller TTScarface smile

Jag sa tidigare att man skulle ta med kamera och stativ men ikväll har man lånat en systemkamera så bilder kommer upp antingen imorgon eller under veckan smile

Tack alla för kvällen och kör lugnt hem.

Mvh/CarpeDiem

Senast redigerat av CarpeDiem (20 juni 2010)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
dbmike
20 juni 2010 · 591 Inlägg

Denna gång va det en bra träff. Mycket fina bilar smile
Synd att Blåbär kom

Jag kommer att komma fler gånger smile

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
bihra Fotograf
20 juni 2010 · 142 Inlägg

Ah det blev en bra träff smile men synd bara att alla surrade runt mot slutet när det skulle bli race. ingen visste vart dom skulle, alla åkte efter alla osv osv big_smile

MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
20 juni 2010 · 5 650 Inlägg

tycker de va helt ok
fan så där rekord mkt snutar i den här hålan va länge sen man såg

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
bihra Fotograf
20 juni 2010 · 142 Inlägg

MrEricsson skrev:
tycker de va helt ok
fan så där rekord mkt snutar i den här hålan va länge sen man såg

haha ah de var mycket poliser big_smile min brorsa fick ombes på hans 3000gt för att han hade öppen dump hahah töntiga trafikpoliser smile

Spidermaniac
20 juni 2010 · 23 Inlägg

Klockren träff och en massa fina bilar smile
Synd bara på fikat, fanns för mycket blåbär i skogen.
Sen var det synd att korvgubben hade stängt:(
Räkna med mig på nästa träff också!  peace

M0onLight
20 juni 2010 · 83 Inlägg

Tyckte träffen var lyckad. Vi hade en fin liten musikhörna :-P

Fjellner
20 juni 2010 · 245 Inlägg

Vart riktigt lyckat denna gången med mycket trevligt folk och fina bilar.
Fick intrycket att det var nästan dubbelt så mycket bilar jämfört med sist?

Tråkigt på fikat men det går ju inte att skylla på någon smile

Ses nästa gång!

Manken
20 juni 2010 · 194 Inlägg

Mycket trevlig träff, trots fikat. Jag som var sugen på bullar! sad
Jag kommer definitivt mer!

mradde
20 juni 2010 · 7 Inlägg

*tummen upp* smile

trist att herr blå dök upp mitt ute i vildmarken, annars toppen!

Ser fram emot nästa.

Over & Out!

dbmike
20 juni 2010 · 591 Inlägg

Blev trött på blåbär så jag drog vid 22
antog att det inte skulle bli nåt fika pga blåbärsmile
Kommer fler gånger
Tycker dock att karavan körningen till enköping inte blev så bra som man hade hoppas på... Många skriver att dom kommer men dyker inte upp

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
dbmike
20 juni 2010 · 591 Inlägg

Spidermaniac skrev:
Klockren träff och en massa fina bilar smile
Synd bara på fikat, fanns för mycket blåbär i skogen.
Sen var det synd att korvgubben hade stängt:(
Räkna med mig på nästa träff också!  peace

om jag ska ligga bakom dig igen från barkaby så ha bilen skitig då... Den bländande mig tongue

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
volvoentusiasten
20 juni 2010 · 4 005 Inlägg

Hej hej!

Superträff "as usual" smile

Gillar alla som spelade musik, jävulska batterier alla måste ha haft?

Kul att träffa alla som jag träffade också. Brukar mest sega och stå utanför o hänga vid min egen bil vilket jag sket i nu. Glömde typ dock alla garagetnamn då det är svårt o komma ihåg både bilar, garagetnick och riktigt nick, så pma gärna om du träffade mig. smile

Pratade även en del med Poliserna på plats och fick titta närmre på deras utrustning osv. Riktigt trevliga. De stod och väntade på RV70 sedan och hakade på när karavanen mot fikaträffen kom. De kände väl att bullarna var uppvärmda? smile

Senast redigerat av linuslinje (20 juni 2010)

Spidermaniac
20 juni 2010 · 23 Inlägg

Jag släpper förbi dig nästa gång, så får du bli bländad av porschen som jag blev tongue
Haha smile

DarKMaNs Snabbast går först i kön
20 juni 2010 · 146 Inlägg

Härlig träff denna gång också, fler bilar kom och det var jämn flöde av bilar som ringlade in och inga buskörningar inträffade, precis som en träff skall vara, men blev besviken att den där korvmannen som skulle stå där med varm dryck och korv inte fanns där idag heller, och jag som hade tagit ut kontanter, attans värre : P

För övrigt tycker jag att polisen höll sig lugna och inte var aggressivt inställda förutom att det var fler civila bilar inblandade samt vissa hade lite otur att fastna i deras klor,

Men en del kom undan med en varning, och det skall polisen ha eloge för, bättre att ungdomarna har nåt att göra än att sitta på stan och vara redlösa eller göra annat mer kriminella saker.

Nåväl här kommer några bilder under träffen

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=104991

Och sist men inte minst tack till arrangörerna TTscarface och CapreDiem, Ni gjorde en bra träff denna gång med!

Senast redigerat av DarKMaNs (20 juni 2010)

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
fatlee Fatlee Design
20 juni 2010 · 96 Inlägg

Skit nöjd med träffen, mycket bilar och trevligt folk!

Kan hålla med om att det var lite surt att blåvit kom.. plus att alla bara drog i ett. Men det är så det är heh..

One game, No rules.
BMW 525 (1992)
PITSTOP Bygger BMW ///M Touring
20 juni 2010 · 1 152 Inlägg

DarKMaNs skrev:
Härlig träff denna gång också, fler bilar kom och det var jämn flöde av bilar som ringlade in och inga buskörningar inträffade, precis som en träff skall vara, men blev besviken att den där korvmannen som skulle stå där med varm dryck och korv inte fanns där idag heller, och jag som hade tagit ut kontanter, attans värre : P

För övrigt tycker jag att polisen höll sig lugna och inte var aggressivt inställda förutom att det var fler civila bilar inblandade samt vissa hade lite otur att fastna i deras klor,

Men en del kom undan med en varning, och det skall polisen ha eloge för, bättre att ungdomarna har nåt att göra än att sitta på stan och vara redlösa eller göra annat mer kriminella saker.

Nåväl här kommer några bilder under träffen

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=104991

Och sist men inte minst tack till arrangörerna TTscarface och CapreDiem, Ni gjorde en bra träff denna gång med!

Tjena!! Lånar bilden på min E61:a hoppas det är ok smile

Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....
BMW M3 F81 "M3 Touring" (2014)
Kreklon
20 juni 2010 · 27 Inlägg

Kan inte göra annat än att hålla med alla ovanstående inlägg. Riktigt skön träff med fina bilar och trevligt folk smile mina bilder kommer upp under morgondagen, lagom modifierade och klara. Slänger upp länk så fort det är klart! Btw så var du (darkmans) inte ensam om att ha tagit ut pengar för att köpa korv. Hade tagit med mig halva förmögenheten i hopp om att få roffa åt sig ett gäng korvar, men tji fick jag smile

BMW 335I E92 "M-SPORT" (2007)
bjoke
20 juni 2010 · 21 Inlägg

Tjena! första gången jag var i enköping och blev faktiskt riktigt besviken. folk körde runt som höns.


Lyckad träff men inge mer smile

T646R Crew
Parsan
20 juni 2010 · 166 Inlägg

Riktigt trevlig träff med glada människor och trevliga bilar.Som tidigare sagt kom ju tyvärr blåbär och ställde till en del.Tummen upp för er som arrangerade detta.

Audi S4 "Vinterpulkan." (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang