knäpp tjej som diggar bilar ?

Germax
1 juli 2006 · 12 086 Inlägg

Bästa va ju en bilträff jag va på.. rullar ut en svart 200 med en hona i o ställer sig mitt i allt o börjar göra ringar.. haha fifan respekt för den big_smile

Phaetoon
1 juli 2006 · 8 156 Inlägg

Saab_girl skrev:
För att när jag stiger ur min bil frågar alla vart min pojkvän är..
    - VILKEN JÄVLA POJKVÄN!??! BILEN ÄR MIN!!!!
   
    Jaha, det är brosans bil?
    - VILKEN BRORSA?! HAN ÄR 5ÅR!!!



Har vart med om samma!! Va på Trollhättan crousingen för ett tag sen då de kom fram några killar o ropa :"-De e ju en brud som kör"..  o sedan frågade de om d va farsans bil ja lånat... ÄH NÄ knappast....

Dom är bara avundsjuka... wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
9Hugge
1 juli 2006 ·

Jag tycker det är helt ok att tjejer har bil intresse.

Nåt kul måste dom ju ha!

C-line
1 juli 2006 · 76 Inlägg

NightCruiser skrev:
En tjej med bil intresse vore ju en dröm! big_smile

Men håller med några andra här om Avatar + Bilder på Tösen som äger bilen eller Tösen tillsammans med bilen, som någon skrev innan mig så anser jag det är lite Kommentar/Poäng röstning faktiskt.
Jag har ju en bild på mig som Avatar, och inte fan får jag några fina kommentarer för det! tongue

Ne, men när 89% av alla här är killar så är dom resterande 11% väldigt eftertraktade för oss, och detta resulterar i mängder av meningslösa raggningsrepliker till absolut inget nytta...

Det är ju helt oki att det står att en tjej äger bilen och sånt, men bilder på er tycker jag inte ska behövas, vi har ju samma intresse, pratar om samma saker och ställer samma frågor så varandras utseenden är la ett intresse som borde höra hemma på Snyggast.se. wink

Eller har jag fel?

Mvh

Men alla de som har me sina flickvänner på bilder då?
Varför är det ok? Tjej som tjej.... ELLER?

Bilden jag har på mig å min bil, finns att hitta i ett skyltfönster för löshår!!

Jag tyckte bilden blev bra, jag har tagit kortet själv eftersom jag är foto-entusiast...
Men visst, om det är poängfiske så tar jag la bort det då helt enkelt.

Men då borde ju alla me sina upphottade PhotoShops-bilder oxå bort!!
Det är ju oxå "för-sköning" av fordonet = RÖSTFISKE!!!

Nu är min avatar borta! Hoppas prästen är nöjd och kan koppla av nu... !

Senast redigerat av C-line (1 juli 2006)

The Price I pay, For the Games I play, BITCH!
NightCruiser
1 juli 2006 · 1 163 Inlägg

C-line skrev:

NightCruiser skrev:
En tjej med bil intresse vore ju en dröm! big_smile

Men håller med några andra här om Avatar + Bilder på Tösen som äger bilen eller Tösen tillsammans med bilen, som någon skrev innan mig så anser jag det är lite Kommentar/Poäng röstning faktiskt.
Jag har ju en bild på mig som Avatar, och inte fan får jag några fina kommentarer för det! tongue

Ne, men när 89% av alla här är killar så är dom resterande 11% väldigt eftertraktade för oss, och detta resulterar i mängder av meningslösa raggningsrepliker till absolut inget nytta...

Det är ju helt oki att det står att en tjej äger bilen och sånt, men bilder på er tycker jag inte ska behövas, vi har ju samma intresse, pratar om samma saker och ställer samma frågor så varandras utseenden är la ett intresse som borde höra hemma på Snyggast.se. wink

Eller har jag fel?

Mvh

Men alla de som har me sina flickvänner på bilder då?
Varför är det ok? Tjej som tjej.... ELLER?

Bilden jag har på mig å min bil, finns att hitta i ett skyltfönster för löshår!!

Jag tyckte bilden blev bra, jag har tagit kortet själv eftersom jag är foto-entusiast...
Men visst, om det är poängfiske så tar jag la bort det då helt enkelt.

Men då borde ju alla me sina upphottade PhotoShops-bilder oxå bort!!
Det är ju oxå "för-sköning" av fordonet = RÖSTFISKE!!!

Nu är min avatar borta! Hoppas prästen är nöjd och kan koppla av nu... !

Hahahaha, och hur fan visste du att jag kallas för Prästen? big_smile

C-line, läs det jag skrev, sa inte att det var ok för killar att ha bilder på sin flickvänner heller, jag är här för att se bilar och inte "wanna be models" (och syftar inte på dig, syftar på alla som ska flickor vid sina bilar för att få kommentarer!), fan min flickvän kommer la portförbjuda mig från denna sidan snart ju!

Det är samma sak, man ska visa bilarna här ju, och inte sig själv eller sin partner och så enkelt är det!!!

Avataren är ju skit samma så sett, där ska man ju visa sig själv eller nåt annat kul...

Jag var ute efter Bil bilderna där många ska ha flickor som posar hela tiden, om jag skulle klä mig i tighta kläder och posa framför bilen och lagt in bilden här hade jag blivit portad...

Och PS bilderna är inte samma sak vilket du borde förstå om du är foto-entusiast, där handlar det om en framtid vision av sin bil så man har något att kämpa efter eller bara ett rent idé test så förstår inte var du kan jämnföra detta med samtalsämnet? (förklara gärna!)

Så ta och lugna ner dig ett par hekto och inse att sidan är för till för att snacka och visa upp sina bilar och inte sig själv eller sina flick/pojkvänner!

Eller?

Mvh

pacco
1 juli 2006 · 135 Inlägg

JapMax skrev:
Bästa va ju en bilträff jag va på.. rullar ut en svart 200 med en hona i o ställer sig mitt i allt o börjar göra ringar.. haha fifan respekt för den big_smile

Det var inte i mantorp?

Miss Z här på garaget kanske smile

m_n gudinna
1 juli 2006 · 25 Inlägg

--amanda--: nej inte är man rädd för lite skit under naglarna inte ;)

_chrilleovirre_: jag förstår dig precis! när biltokiga killar pratar om bilar när man är med så känns det som de behandlar en som ett barn när vuxna pratar om något ungar inte borde höra..
klart du kan lära dig om "deras område"! jag lovar de inte föddes med bensin i blodet heller, så.. och bara för att vi tjejer blev uppfostrade med barbie´n i handen till skillnad från grabbarna som fick en egen volvo 240 att leka med på skogsvägarna på deras tionde födelsedag, så betyder ju inte det att vi inte kan lära oss nu när vi kommit på hur underbara bilar egentligen är.. :)
och nog tror jag grabbarna bara uppskattar ett kvinligt sällskap brevid sig när de är ute på race och dylikt :)
så skaffa körkortet nu och visa vad en brud som du går för, och kör om de insnöade taxireparatörerna ;)

Maizer: nog tror jag du också skulle haft en bild på dig på avataren om du hade fått så många komplimanger som alla snygga brudar får ;P jag lovar att du innerst inne också gillar att de har bilderna där.. :) tycker du att det är en snygg brud så klagar du knappast.. ;) dessutom så är det så lätt att grabbarna misstar oss och tror att vi också är en man, så då är det ju bra att man kan visa att så inte är fallet.. :)

Martin 9-3 och Darkie: man kommenterar väl det man tycker är snyggt.. tycker man att bilen i fråga på bilden är snygg, så skriver man ju det... och de flesta killar brukar ju även tycka att brudar är snygga.. så... varför då inte kommentera hon också? ;) ....plus att de nog hoppas på att få ett skjut ;)

Volvo_Elin: klart man har bilder på sig själv för att folk ska veta vem man pratar med, men inte skadar det med en liten komplimang då och då, right? det måste du ju själv hålla med om....än fast du har pojkvän.. och vad det har med saken att göra förstår jag inte riktigt, men.. nåja..
ja, det brukar bli rätt så mycket kackel när ett gäng flickor släpps ihop.. och avundsjuka.. och skitsnack.. och.. ja..ni fattar.. :)

C-line: haha, plus att det måste vara riktigt roligt att se grabbarnas min när du säger att du är lesbisk.. typ hoppet bara pyser ur dem.. ....eller har jag fel? :)

Alecci: jag håller med! :)

Burken: OJ.. jag hoppas det där var ett FETT skämt......eller så har du blivit dragen av för många brudar vid rödljusen i dina dagar ;P

och allt annat tjaffs om bilderna på flickor med sina bilar: på mässor och överallt är det ju en massa lättklädda (eller näst intill o-klädda) brudar som skuttar omkring och posar med bilarna och skapar stor uppståndelse.. men då hör man inte många killar som klagar.. men de har ju egentligen ingenting där att göra.. men tyvärr är det så att sex säljer.. och jag förstår dels er som irriterar er över dem som lägger upp sånna bilder, för det gör det ju inte rättvist i röstningen på bilderna.. men jag förstår samtidigt dem som lägger upp sånna bilder.. så.. kanske får starta en tråd med "bil-och-brud-bilder" ;) ..eller vad tycker ni grabbar? ;P



kramar //Maria

SÖKES: miljonär villig att sponsra med en "riktig" bil.. eller en miljon eller två.. ;)
precision
1 juli 2006 · 2 652 Inlägg

mkt möjligt ,.

_chrilleovirre_
1 juli 2006 · 41 Inlägg

m_n: Ja jag ska ärligt säga att jag är så sugen på att ta körkortet nu när vi köpt en nissan200sx big_smile
Dessutom blir man ju inte direkt yngre.... har redan passerat 20 strecket med marginal haha.
Pinsamt nog så är min syn så djävla kass så jag får nog nöja mig med att sitta bredvid maken och njuta av race istället....
Däremot har jag gett mig fan på att låta maken lära mig allt han kan så att jag en dag kan mecka med bilen.... fan vad de kommer att gapa på hans jobb haha!

Kör Nissan 200sx
Darkie dARKiE
1 juli 2006 · 5 031 Inlägg

damirshark skrev:

Darkie skrev:

damirshark skrev:
Nej, det är inget fel på tjejer som gillar bilar men vissa tjejer kan inte mer än två olika bilmärke
BMW, Mercedes ... fan vad jag hatar matriela tjejer...

Sån tur att du har bmw då..

Köpper du dinna bila pga tjejer eller körgledje ???????????????

Såklart för körglädjen + att jag gillar bmw tycker dem är snygga.
skojjade bara lite med dej, eftersom jag såg att du själv kör en "matriel" bil smile

Sen är det ju klart att man gör sin bil fin för att brudarna ska tycka den är fin och grabbarna såklart smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Ronnie.L
2 juli 2006 · 914 Inlägg

Pinsamt nog så är min syn så djävla kass så jag får nog nöja mig med att sitta bredvid maken och njuta av race istället....


får kapa av ett par flaksbottnar å ha som glasögon wink Eller är det så illa att det inte hjälper med glasögon heller ? Fan vad surt å missa det roliga nöjet pga det

Senast redigerat av Ronnie.L (2 juli 2006)

RacingBunny
2 juli 2006 · 508 Inlägg

Vilken diskussion d blev. Kille som tjej, anting tycker man om en sak eller så gör man d inte. Och sen att va tjej och inte "våga" säga att man tycker om bilar, om d nu är att se på , köra i eller mecka med så förstår jag mig inte riktigt på den(?)
D är väl inget fel med d? Sen om vissa tjejer inte vet så mycket om vad som finns under huven, eller va d är för märke eller what so ever, så är en bil ful eller fin, snabb eller slö. Men d är ju många grabbar som inte vet heller.
Och ska vi vända på d hela och prata "tjej stuff" så är det nog likadant där... Eller?
Intresset för en grej är det man vet om mest.

Och sen d där om att ha en tjej med bilen på bilden, spelar d så stor roll?
D hör till att en tjej ska se lite fin ut vid sidan om. Så är d överallt, sen om man ska prata poäng fiske eller inte så är d väl upp till var och en. Jag kan ju säga att ser jag värsta hunken glida över huven på en sketen bil så kan jag ju knappast säga att han är en "klockren 5a", för d är ju bilen som ska ha rösten!  Men men...

C-line
2 juli 2006 · 76 Inlägg

Hahahaha, och hur fan visste du att jag kallas för Prästen? big_smile

C-line, läs det jag skrev, sa inte att det var ok för killar att ha bilder på sin flickvänner heller, jag är här för att se bilar och inte "wanna be models" (och syftar inte på dig, syftar på alla som ska flickor vid sina bilar för att få kommentarer!), fan min flickvän kommer la portförbjuda mig från denna sidan snart ju!

Det är samma sak, man ska visa bilarna här ju, och inte sig själv eller sin partner och så enkelt är det!!!

Avataren är ju skit samma så sett, där ska man ju visa sig själv eller nåt annat kul...

Jag var ute efter Bil bilderna där många ska ha flickor som posar hela tiden, om jag skulle klä mig i tighta kläder och posa framför bilen och lagt in bilden här hade jag blivit portad...

Och PS bilderna är inte samma sak vilket du borde förstå om du är foto-entusiast, där handlar det om en framtid vision av sin bil så man har något att kämpa efter eller bara ett rent idé test så förstår inte var du kan jämnföra detta med samtalsämnet? (förklara gärna!)

Så ta och lugna ner dig ett par hekto och inse att sidan är för till för att snacka och visa upp sina bilar och inte sig själv eller sina flick/pojkvänner!

Eller?

Mvh

Jo, men om bilen inte ser ut som på bild i verkligheten,... har den ju inte på sidan att göra heller!?
Du ska ju inte rösta på en bil som inte ens finns??

Jag för ihop dom pga av att om man har sin bil i tex olika färger så attraheras en större mängd personer av din bil. De blir nyfikna av din bil, vilket ger större chans till röster, aiight?
Sedan är människans hjärna så förenklad att man bara kommer ihåg i "snabba drag" motsatserna tex svart/vitt, fulast/vackrast, snabbast/långsammast. (Om man inte är koncentrerad, som vid prov osv)

Om nån tex. ser en vanlig Volvo 240 och sedan en PS-bild av denna med grymt kjolpaket,
så gillar nån den bilden och röstar efter vad nån ser på just den bilden (PS-bilden).
För du stannar ju upp, när du ser nåt du gillar lr hur?
Å en PS-bild kan avgöra om en person röstar en 3 eller 4a... Inte objektivt alls...
Många reklamer på TV går efter samma psyk-metod.
Du kan säga emot hur mkt du vill nu, men det är bevisat och ganska logiskt...

Detta är ett sätt att marknadsföra/vinkla...

Men om du ser mina bilder så är jag bara med på en av mina typ 8 bilder..
Å har du en PS-bild bland 8 bilder kanske du fattar vad jag menar...

Vaddå lugna ner mig? Jag är lugn...

The Price I pay, For the Games I play, BITCH!
Burken Utanlem
2 juli 2006 · 895 Inlägg

m_n skrev:
Burken: OJ.. jag hoppas det där var ett FETT skämt......eller så har du blivit dragen av för många brudar vid rödljusen i dina dagar ;P


kramar //Maria

wink

*kramiz*

wink

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
RacingBunny
2 juli 2006 · 508 Inlägg

Burken skrev:
hehe patetiskt....tjejer o bilar hör inte ihop.. tanten ska stå i köket smile

D va d värsta sad

HummerBuster
2 juli 2006 · 59 Inlägg

RacingBunny skrev:
Vilken diskussion d blev. Kille som tjej, anting tycker man om en sak eller så gör man d inte. Och sen att va tjej och inte "våga" säga att man tycker om bilar, om d nu är att se på , köra i eller mecka med så förstår jag mig inte riktigt på den(?)
D är väl inget fel med d? Sen om vissa tjejer inte vet så mycket om vad som finns under huven, eller va d är för märke eller what so ever, så är en bil ful eller fin, snabb eller slö. Men d är ju många grabbar som inte vet heller.
Och ska vi vända på d hela och prata "tjej stuff" så är det nog likadant där... Eller?
Intresset för en grej är det man vet om mest.

Och sen d där om att ha en tjej med bilen på bilden, spelar d så stor roll?
D hör till att en tjej ska se lite fin ut vid sidan om. Så är d överallt, sen om man ska prata poäng fiske eller inte så är d väl upp till var och en. Jag kan ju säga att ser jag värsta hunken glida över huven på en sketen bil så kan jag ju knappast säga att han är en "klockren 5a", för d är ju bilen som ska ha rösten!  Men men...

Helt rätt big_smile 5;a på detta inlägg om det gick haha big_smile

" Att styla en volvo är som att sminka en gris "
Stor snopp liten bil Liten snopp stor bil Fan jag har ju liten då.. :P haha
bigbadboy Security Manager
2 juli 2006 · 6 Inlägg

Det Ar ju megacoolt nar tjejer bryter det "tradionella" och skruvar med bilar. KEEP UP THE WORK GIRLZ!

Killing Is Easy, Living Is Hard...
Hummer H2 KICKS ASS!
:D
_chrilleovirre_
2 juli 2006 · 41 Inlägg

Ronnie: Jo alltså jag ser ju om jag har glasögon haha men blir jobbigt om jag ska behöva sitta och anstränga ögonen hela tiden hmm
Men får helt klart ta mig en funderare för som sagt, är sugen på att ta det där kortet......

Senast redigerat av _chrilleovirre_ (2 juli 2006)

Kör Nissan 200sx
Ena Colaberoende
2 juli 2006 · 1 219 Inlägg

Personligen så skulle jag inte kunna ha en tjej som inte är lika biltokig som mig.

Klart att tjejer ska gilla bilar. Mycket roligare att åka på bilträffar då, Se vettiga filmer och program på tv´n m.m.

/Ena

_Street_ 200sx Driver
2 juli 2006 · 366 Inlägg

Biltokiga tjejer är fan det sexigaste som finns wink
Tänk er en fin tjej som står lutad över huven med en fin röv wink hehe

Härligt tjejer fortsätt i samma anda big_smile

-=Nissan 200sx s13 =-
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang